Lihava nainen kiihottaa.
Onko muilla samanlaista mielenkiintoa ylipainoisiin naisiin? Minua kiihottaa niin vietävästi lihavat naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi jopa vähän pieniin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan olen myyty. Tykkään hyväillä isoa vatsaa ja ennen kaikkea muhkeat pyllyt on minun juttuni. En ole mikään feederi, sillä en tahdo alistaa pullukkaani, vaan rakastan ja arvostan naisen pehmeitä muotoja yli kaiken. Itse olen urheilullinen vajaa nelikymppinen mies.
Kommentit (875)
Mun vakkaripano haluaa välillä katsella meitä peilistä kun panemme ja mä ihmettelen tätä. Olen reilusti ylipainoinen eikä mua kyllä kiinnosta nähdä itseäni peilistä alastomana kun harrastan seksiä. Miestä voin kyllä katsella.
Vierailija kirjoitti:
Tule katsomaan minun ylipainoista avovaimoani.
Kun näkisit sen roikkuvatsan niin kyllä siinä pahimmat panetukset häviäisivät sen sileän tien.Hyi että oikein iljettää.
laitahan itsestäsi kuva tänne, niin voimme katsoa että puhuitko itsestäsi vai vaimostasi
Vierailija kirjoitti:
Mun vakkaripano haluaa välillä katsella meitä peilistä kun panemme ja mä ihmettelen tätä. Olen reilusti ylipainoinen eikä mua kyllä kiinnosta nähdä itseäni peilistä alastomana kun harrastan seksiä. Miestä voin kyllä katsella.
Minusta on upeaa katsoa peilistä itseäni rakastelemassa pullukkaa naista. Se seksikäs vartalo kun näkyy peilin kautta paljon kokonaisvaltaisemmin, kuin omasta katselukulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Kun näkisit sen roikkuvatsan niin kyllä siinä pahimmat panetukset häviäisivät sen sileän tien.Hyi että oikein iljettää.
Mikä sinut sitten pitää kimpassa sen naisen kanssa, jos kerran noin kovasti iljettää?
jos on paljon antaa rakkautta ja löytää ihmisen kenessä on paljon rakastettavaa, niin kaunistahan se on
Vanhan Hiidenpata-piirretyn Orwen on myös suloinen. Ennen osattiin :)
Vierailija kirjoitti:
Kerran olin rannalla ja näin pari pulleaa naista tosi tiukoissa vaatteissa en voinut muuta kuin alkaa runkkaamaan. olihan se vähän noloa mutta ei sille mitään voinut, se vaan lipsahti käteeni. Onneksi äiti katsoi juuri muualle, koska muuten olisin joutunut kellariin ilman ruokaa ja vettä kahdeksi viikoksi (kokemusta on). Se lihava nainen huomasi munani ja tuli runkkaamaan pippeliäni koska se oli niin iso.
Ja sitten sinä heräsit kuset housuissasi....
Mmm. Näin tuossa paikallisessa prismassa pariskunnan, joista mies pitkä ja hoikka. Nainen lyhyt ehkä noin 150cm ja tukeva. Pukeutunut toukkoihin legginseihin ja hieman liian pieneen paitaan niin, että vatsa vilkkui hänen kävellessään pitkin kaupan käytäviä. Olisin vaihtanut paikkaa sen miehen kanssa milloin vain. Tämä nainen oli kaikkinensa niin seksikäs paksuine reisineen ja pyöreine vatsoineen.
M 52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on upeaa katsoa peilistä itseäni rakastelemassa pullukkaa naista. Se seksikäs vartalo kun näkyy peilin kautta paljon kokonaisvaltaisemmin, kuin omasta katselukulmasta.
No en silti ymmärrä miksi vakkaripano haluaa katsella meitä peilistä. Tykkää myös katsoa peilistä kun kullinsa uppoaa mun pilluun.
En tykkää.
Lihaksikas rasvaton kroppa on paras. Tiukalla pimpillå.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää.
Oman pullukan kanssa kun välillä pannaan pari tuntia yhteen menoon on iso etu että ei ole turhan tiukka pimppi. Lämmin ja liukas on hyvä kun oikein ahkerasti jyystetään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää.
Oman pullukan kanssa kun välillä pannaan pari tuntia yhteen menoon on iso etu että ei ole turhan tiukka pimppi. Lämmin ja liukas on hyvä kun oikein ahkerasti jyystetään
Sun pullukkasi ei jaksa nussia paria tuntia. Se on ihan varma.
Vai kiihoitaa...Itse oon 28v nainen, Bmi 29.8, tulee kiloja ihan pepusta ja tisseistä. Ärsyttää, kun päälle 45v miehet yrittävät iskeä mua. Muuten voisi onnistuakin, mutta kun ovat vielä niin epäsiistin näköisiä ja pukeutuvat miten sattuu. Itse naisena pukeudun, laittaudun kyllä siistin naisellisen seksikkääksi.
Facebookin käyttäjille, tässä pulleat naiset nostelevat ja kantavat pienikokoisia miehiä. En tiedä sanoisinko varsinaisesti kiihottavaksi, mutta suloista kuitenkin
https://www.facebook.com/people/Bbw-lift-and-carry-men/100067065381062/
n27 169/136
kukaan ei pidä minusta :(
kukaan ei ole yrittänytkään iskeä, toisaalta en missään käykään
enkä pysty samaistumaan mee too feministeihin, toisaalta se on varmaan ihan positiivinen juttu
Eikö se tee seksistä vähän hankalaa kun on ekstrakiloja? Tarkoitan siis ihan käytännössä, esim doggiestyle jos on ekstraa pepussa niin miten sinne ylettää? Vai onko sitten aina vain lähetyssaarnaaja tai nainen päällä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö se tee seksistä vähän hankalaa kun on ekstrakiloja? Tarkoitan siis ihan käytännössä, esim doggiestyle jos on ekstraa pepussa niin miten sinne ylettää? Vai onko sitten aina vain lähetyssaarnaaja tai nainen päällä?
Minimunaako asia jäi vaivaamaan?
Kun näkisit sen roikkuvatsan niin kyllä siinä pahimmat panetukset häviäisivät sen sileän tien.
Hyi että oikein iljettää.