Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava nainen kiihottaa.

Bbw lover
12.07.2020 |

Onko muilla samanlaista mielenkiintoa ylipainoisiin naisiin? Minua kiihottaa niin vietävästi lihavat naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi jopa vähän pieniin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan olen myyty. Tykkään hyväillä isoa vatsaa ja ennen kaikkea muhkeat pyllyt on minun juttuni. En ole mikään feederi, sillä en tahdo alistaa pullukkaani, vaan rakastan ja arvostan naisen pehmeitä muotoja yli kaiken. Itse olen urheilullinen vajaa nelikymppinen mies.

Kommentit (875)

Vierailija
461/875 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 168cm, 109, 95H. 

Mulla on seksisuhde varatun vanhemman miehen kanssa. Mies on komea, seksikäs ja hyväkroppainen. Miehen avovaimo on miehen ikäinen, mutta hoikka. Siksi en ymmärrä miksi mies haluaa seksiä tällaisen ylipainoisen kanssa. Ehkä hänelle kiloilla ei ole merkitystä. Iso ikäero voi myös kiehtoa. Kun suhde alkoi painoin joitakin kiloja enemmän, mutta olin aloittanut laihduttamisen ennen suhteen alkamista.

Seksi on hyvää, kiihkeää ja nautinnollista. Kenenkään muun kanssa seksi ei ole tuntunut yhtä hyvältä. Miehellä on sängyn vieressä vaatekaapit joissa peilit ovissa. Varmaan tarkoituksella. :D Viimeksi olin miehen päällä ja mies sanoi, että katso. Vilkaisin kyllä, mutta en mä halua omia läskejäni katsella. Mies kyllä välillä katseli sinne peiliin. :D Miehen penis on keskivertoa isompi ja juuri sopivan kokoinen mun makuun. Mies myös osaa käyttää sitä. Eikä ole itsekäs vaan haluaa myös mun nauttivan. On erittäin hyvä nuolemaan. Toki mä vastaavasti otan mieheltä suihin. 

Suhde on kestänyt jo useamman kuukauden.

Vierailija
462/875 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 168cm, 109, 95H. 

Mulla on seksisuhde varatun vanhemman miehen kanssa. Mies on komea, seksikäs ja hyväkroppainen. Miehen avovaimo on miehen ikäinen, mutta hoikka. Siksi en ymmärrä miksi mies haluaa seksiä tällaisen ylipainoisen kanssa. Ehkä hänelle kiloilla ei ole merkitystä. Iso ikäero voi myös kiehtoa. Kun suhde alkoi painoin joitakin kiloja enemmän, mutta olin aloittanut laihduttamisen ennen suhteen alkamista.

Seksi on hyvää, kiihkeää ja nautinnollista. Kenenkään muun kanssa seksi ei ole tuntunut yhtä hyvältä. Miehellä on sängyn vieressä vaatekaapit joissa peilit ovissa. Varmaan tarkoituksella. :D Viimeksi olin miehen päällä ja mies sanoi, että katso. Vilkaisin kyllä, mutta en mä halua omia läskejäni katsella. Mies kyllä välillä katseli sinne peiliin. :D Miehen penis on keskivertoa isompi ja juuri sopivan kokoinen mun makuun. Mies myös osaa käyttää sitä. Eikä ole itsekäs vaan haluaa myös mun nauttivan.

Tämä mies ymmärtää kauniin ja seksikkään naisen päälle. 👌

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/875 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 168cm, 109, 95H. 

Seksi on hyvää, kiihkeää ja nautinnollista. Kenenkään muun kanssa seksi ei ole tuntunut yhtä hyvältä. Miehellä on sängyn vieressä vaatekaapit joissa peilit ovissa. Varmaan tarkoituksella. :D Viimeksi olin miehen päällä ja mies sanoi, että katso. Vilkaisin kyllä, mutta en mä halua omia läskejäni katsella. Mies kyllä välillä katseli sinne peiliin. :D Miehen penis on keskivertoa isompi ja juuri sopivan kokoinen mun makuun. Mies myös osaa käyttää sitä.

En pidä itseäni seksikkäänä ja kauniina näillä läskeillä. Toki olen alasti miehen kanssa enkä kainostele riisuutua. Ihmettelen, että miksi mies haluaa seksiä mun kanssa kun puolisonsa on hoikka.

Vierailija
464/875 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 168cm, 109, 95H. 

Seksi on hyvää, kiihkeää ja nautinnollista. Kenenkään muun kanssa seksi ei ole tuntunut yhtä hyvältä. Miehellä on sängyn vieressä vaatekaapit joissa peilit ovissa. Varmaan tarkoituksella. :D Viimeksi olin miehen päällä ja mies sanoi, että katso. Vilkaisin kyllä, mutta en mä halua omia läskejäni katsella. Mies kyllä välillä katseli sinne peiliin. :D Miehen penis on keskivertoa isompi ja juuri sopivan kok

En tiedä mitään seksikkäämpää, kuin täysin alaston pyöreä nainen. Se pehmoinen vartalo tuntuu niin hyvältä omaa alastonta vartaloa vasten. Lisäksi ne muodot vain näyttää hyvältä kun on sitä "rintaa, reittä ja persettä".

Vierailija
466/875 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun lihavasta naisesta paljon.....maha, tissit, peppu....kivaa rakastella lihavan naisen kans

Vierailija
467/875 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelu lihavan naisen  kanssa ...super upeeta ! Iso peppu, vatsa

Vierailija
468/875 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: https://www.eroprofile.com/m/videos/album/Fat-Slut-Valencia-Victoria-Sp… Ihana!

On kuuma mimmi. 👌

Vierailija
469/875 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renee keys, mitä mieltä olette?

Vierailija
470/875 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 1 asuavana miehenä kyllä noihon on tullut tutustua.  

Vierailija
471/875 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi oksetus 🤮

Vierailija
472/875 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Renee keys, mitä mieltä olette?

Todella seksikäs pullukka.

Vierailija
473/875 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten täällä toisia kaksoisleuan ihailijoita? Minusta pullea poski joka jatkuu kaksoisleuaksi (tai toisinpäin) on tavattoman viehättävä, ja on mukava hyväillä kumppania leuan alta. Tykkää tästä itsekin.

Kaksoisleuan ihailua ei netistä juuri tunnu löytyvän, kun useimmat artikkelit keskittyvät vain siihen, miten saisi pois.

Vierailija
474/875 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muuten täällä toisia kaksoisleuan ihailijoita? Minusta pullea poski joka jatkuu kaksoisleuaksi (tai toisinpäin) on tavattoman viehättävä, ja on mukava hyväillä kumppania leuan alta. Tykkää tästä itsekin.

Kaksoisleuan ihailua ei netistä juuri tunnu löytyvän, kun useimmat artikkelit keskittyvät vain siihen, miten saisi pois.

Ei kyllä varsinaisesti kaksoisleuka ole se mun juttu, mutta monella ihastuttavalla naisella sellainenkin saattaa olla. En osaa edes kiinnittää huomiota sellaiseen asiaan.

Vierailija
475/875 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan pullukoita naisia. Se hyllyvä pylly ja vatsa on jotain tavattoman kiihoittavaa. Tuntuu hyvältä ja näyttää niin naiselliselta.

Vierailija
476/875 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelikäsikirjoittaja ja ohjaaja Amy Hennig on myös aivan ihastuttava - hänessä yhdistyy älykkyys, luovuus ja pulleus:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Amy_Hennig

Vierailija
477/875 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen kuolema olisi se, että pullukka nainen istuisi viideksi minuutiksi naamalleni!

Vierailija
478/875 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelikäsikirjoittaja ja ohjaaja Amy Hennig on myös aivan ihastuttava - hänessä yhdistyy älykkyys, luovuus ja pulleus:

Nätti ja fiksu aikuinen nainen. 👌

Vierailija
479/875 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
480/875 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tekisi mieli käydä panemassa toimiston vanhempaa äkäistä akkaa oikein kunnolla takaapäin, ehkä sillä hän vähän rauhoittuisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi