Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava nainen kiihottaa.

Bbw lover
12.07.2020 |

Onko muilla samanlaista mielenkiintoa ylipainoisiin naisiin? Minua kiihottaa niin vietävästi lihavat naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi jopa vähän pieniin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan olen myyty. Tykkään hyväillä isoa vatsaa ja ennen kaikkea muhkeat pyllyt on minun juttuni. En ole mikään feederi, sillä en tahdo alistaa pullukkaani, vaan rakastan ja arvostan naisen pehmeitä muotoja yli kaiken. Itse olen urheilullinen vajaa nelikymppinen mies.

Kommentit (875)

Vierailija
441/875 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin edellistä viikonloppuna kaupungilla entisen naapurini. Oli kyllä pyöristyt kunnolla. Juteltiin hetki sitten mentiin kahvilaan istumaan kauppahalliin. 45 minutin päästä kummankin piti lähteä. Vaihdettiin puhelin numeroita ja sovittiin tapaaminen illaksi. Nähtiin illalla. Ilta meni kummallakin täysin selvin päin. Mentiin viellä istumaan viini baariin ennen linja-autojen tuloa. Ilta meni pitkäksi.  Ja odotettiin jo seuraavia linja-autoja. Ei ollut kummallakaan liikaa viiniä päässä. Kun erottiin. Seuraavana päivänä soiteltiin. Ja sovittiin tapaaminen. Perjantai iltana nähtiin. Hän vei minut kuuntelemaan bluesia pieneen ravitsemus liikkeeseen. Lähdimme illan jälkeen hänen luokse. Hän asui mukavassa rivitalo kaksiossa. Rakastelimme kerran ja toisenkin. Täytyy myöntää että kyllä lihava kiihotti. J

Vierailija
442/875 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää aihetta eli videopelien museoarkistointia käsittelevässä videossa tuli myös yllättäen vastaan todellista BBW-kauneutta kirjastonhoitajan muodossa. Kelatkaapa tästä 2:57 kohtaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/875 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeää aihetta eli videopelien museoarkistointia käsittelevässä videossa tuli myös yllättäen vastaan todellista BBW-kauneutta kirjastonhoitajan muodossa. Kelatkaapa tästä 2:57 kohtaan

Ihana!

Vierailija
444/875 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä mitään lylleröä. Kardashianin kaltaiset läskiperseet ovat täydellinen turn-off.

Vierailija
445/875 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa luettavaa ollu tää, näin oikeesti lihavana naisena. :) ja on sen huomannu, että kiinnostuneita on.. Ja ovat iältään olleet 19,26,34.. Toki myös vanhempia, 40,45 jopa 50v.., eli myös nuoria ja samanikäisiä kiinnostaa tämmöinen 32v eronnut, lyhyt, lihava mutta halukas nainen! Itte en vielä ole löytäny sellaista miestä jonka kanssa parisuhteeseen alkaisin, mutta kiva nauttia seksistä ainakin. 

N155cm/110kg/95F

Vierailija
446/875 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi mutta lihavat naiset on aina kiihottaneet, valtava turpea häpykumpu.. Rynkyttäessä heiluvat rasvakertymät ym ihan uskomattoman kiihottavaa.. 

Seurustelu suhteeseen taas vaadin todella timmi vartaloisen naisen.

Vierailija
447/875 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N155cm/110kg/95F

Mulla turposi kulli kun luin nämä tiedot.

Vierailija
448/875 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi mutta lihavat naiset on aina kiihottaneet, valtava turpea häpykumpu.. Rynkyttäessä heiluvat rasvakertymät ym ihan uskomattoman kiihottavaa.. 

Seurustelu suhteeseen taas vaadin todella timmi vartaloisen naisen.

Miksi seurusteluun tuo kriteeri todella timmivartaloisesta? Häpeätkö kiimaasi lihavaa kohtaan, vai ajatteletko että lihava on jotenki luonteeltaan tylsä, itsekuriton ja epäaktiivinen? Ihan mielenkiinnosta! :) 

Vierailija
449/875 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N155cm/110kg/95F

Mulla turposi kulli kun luin nämä tiedot.

Ja mulla pillu, kun luin tuon. 

Vierailija
450/875 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei kai vielä ole puhuttukaan siitä että pullea nainen myös tuottaa enempi lämpöä kuin laihempi, niin saa ihanan lämpöisen syleilyn. Pehmeydestä juttua kyllä jo olikin. Spinal Tap tiesi jo kauan sitten! The bigger the cushion..

Vierailija
451/875 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäs sen ihananpaa kun painautua xxl kokoisen naisen kainaloon. siitä jatkaa lämpimääm ja kosteaan jalkoväliin

Vierailija
452/875 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivaa luettavaa ollu tää, näin oikeesti lihavana naisena. :) ja on sen huomannu, että kiinnostuneita on.. Ja ovat iältään olleet 19,26,34.. Toki myös vanhempia, 40,45 jopa 50v.., eli myös nuoria ja samanikäisiä kiinnostaa tämmöinen 32v eronnut, lyhyt, lihava mutta halukas nainen! Itte en vielä ole löytäny sellaista miestä jonka kanssa parisuhteeseen alkaisin, mutta kiva nauttia seksistä ainakin. 

N155cm/110kg/95F

Olet kyllä juuri täydellinen nainen.

Vierailija
453/875 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lihavilla on vielä tiukempi pillu kuin langanlaihoilla luukasoilla

Vierailija
454/875 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ne ihanan isot tissit ja leveä perse. Voisi uppotua tuntikausiksi hyväilemään ja nuolemaan.

Vierailija
455/875 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lihavat naiset houkuttavat?

ihanaa uppoutua kokonaan mudokkaaseen naiseen

Vierailija
456/875 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*muodokkaaseen

Vierailija
457/875 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ne ihanan isot tissit ja leveä perse. Voisi uppotua tuntikausiksi hyväilemään ja nuolemaan.

Vaimo laihduttanu 10kg kolmessa kuussa, pelkään että tissit menee. On jo hieman tyhjentymisen merkkiä, mutta vatsalta on enemmän lähtenyt ja jaloista. Vielä on pudotusvaraa 30kg vähän pelottaa tykkäänkö enää normaalipainoisena 

Vierailija
458/875 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook on oppinut näyttämään minulle lihavien naisten lyhytvideoita. Mikäs sen mukavampaa. Tietysti klikkailen niitä auki, minkä seurauksena FB näyttää minulle niitä aina vain enemmän. Oppii jotain uuttakin, esim. BBW-showpainijan Piper Niven (entinen Doudrop).

Urheilijanaisista myös heittolajien harrastajat ovat usein herkullisen näköisiä.

Vierailija
459/875 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebook on oppinut näyttämään minulle lihavien naisten lyhytvideoita. Mikäs sen mukavampaa. Tietysti klikkailen niitä auki, minkä seurauksena FB näyttää minulle niitä aina vain enemmän. Oppii jotain uuttakin, esim. BBW-showpainijan Piper Niven (entinen Doudrop).

Urheilijanaisista myös heittolajien harrastajat ovat usein herkullisen näköisiä.

Sama! Just sanoin vaimolle että tää aina tarjoaa ylipainoisia naisia ilman mitään muuta sisältöä

Vierailija
460/875 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina puoliksi salaa ihaillut nais kiekonheittäjiä, keihäänheittäjiä, kuulantyöntöjiä... Siellä liikkuu nykyisin todella kauniita naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi