Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava nainen kiihottaa.

Bbw lover
12.07.2020 |

Onko muilla samanlaista mielenkiintoa ylipainoisiin naisiin? Minua kiihottaa niin vietävästi lihavat naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi jopa vähän pieniin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan olen myyty. Tykkään hyväillä isoa vatsaa ja ennen kaikkea muhkeat pyllyt on minun juttuni. En ole mikään feederi, sillä en tahdo alistaa pullukkaani, vaan rakastan ja arvostan naisen pehmeitä muotoja yli kaiken. Itse olen urheilullinen vajaa nelikymppinen mies.

Kommentit (875)

Vierailija
421/875 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät varmaan, että BBW:ssä tuo jälkimmäinen B tarkoittaa black?

Vierailija
422/875 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä normaalipainoinen nainen jaksaa paremmin ja asennot on sulavammin vaihettavissa. Kauheaa myös se puuskutus kun ei kunto kestä kovaa panoa.

Pano ei niin montaa minuuttia kestä etteikö joku sitä kestäisi. Ehkäpä se puuskutus on lähestyvää orgasmia, kas kun monilla naisilla sellainenkin outous voi tulla ka se paee kyllä puuskuttamaan, kun se vaikuttaa myös hengitykseen, tai tapaan hengittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/875 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noup, se meinaa beautiful.

Vierailija
424/875 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Big Blobby Woman

Vierailija
425/875 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eij ! Eij ! Eij ! Eij !

Vierailija
426/875 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä normaalipainoinen nainen jaksaa paremmin ja asennot on sulavammin vaihettavissa. Kauheaa myös se puuskutus kun ei kunto kestä kovaa panoa.

Nää pullukat ei jaksa kävellä edes ekaan kerrokseen. Miten ne sitten jaksaisi muka panna kunnolla.

Vierailija
427/875 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava nainen on kiihottava vaan jos sillä on penis

Vierailija
428/875 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihava nainen on kiihottava vaan jos sillä on penis

Ethän sä edes näe koko vehjettä.

Vierailija
429/875 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renee Keys. + vai -?

Vierailija
430/875 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä +++

Vierailija
431/875 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä +++

Samaa mieltä. Melkoisen kuuma mimmi. 

Vierailija
432/875 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta, kumpa joku puhuisi yhtä kauniisti ylipainoisista miehistä.

Vierailija
433/875 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
434/875 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita sellaisia täällä jotka kyllä osaa arvostaa myös hoikkaa tai normaalipainoista naiskauneutta, mutta pulleudessa vaan on sitä jotain joka viehättää vielä enemmän?

Vierailija
435/875 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muita sellaisia täällä jotka kyllä osaa arvostaa myös hoikkaa tai normaalipainoista naiskauneutta, mutta pulleudessa vaan on sitä jotain joka viehättää vielä enemmän?

Minä. Tai no hoikkuus ei houkuttele millään mittarilla, siis sellainen supermallikroppa. Chubby tai BBW on mun juttu. 

Vierailija
436/875 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla jotain mistä ottaa kiinni. Rinnat ja takapuoli ja vatsassakin saa olla vähän. Ei siis liian ylipainoinen, mutta kuitenkin vähän.

Vierailija
437/875 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hoikka nainen on useinkin kaunis, mutta minua ei vain sytytä. Iso pyöreä pylly, isohkot tai isot pehmeät tissit ja erityisesti se kaunis pehmoinen vatsa saa minut kiihottumaan.

Vierailija
438/875 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagram profiili "cardi's ego". Nainen, kuin jumalatar. Todella kauniit kasvonpiirteet ja juuri täydellinen bbw vartalo. Mitenkä muut, tykkäättekö?

Vierailija
439/875 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Kauneutta on moneen lähtöön. Yleensä mitä pullukampi niin sitä parempi. Toki joskus hoikempikin voi sytyttää.

Vierailija
440/875 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän paljonkin kauniita hoikkia naisia, mutta seksikkyys vaatii kyllä jo lihaa luiden ympärille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan