Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava nainen kiihottaa.

Bbw lover
12.07.2020 |

Onko muilla samanlaista mielenkiintoa ylipainoisiin naisiin? Minua kiihottaa niin vietävästi lihavat naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi jopa vähän pieniin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan olen myyty. Tykkään hyväillä isoa vatsaa ja ennen kaikkea muhkeat pyllyt on minun juttuni. En ole mikään feederi, sillä en tahdo alistaa pullukkaani, vaan rakastan ja arvostan naisen pehmeitä muotoja yli kaiken. Itse olen urheilullinen vajaa nelikymppinen mies.

Kommentit (875)

Vierailija
401/875 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kumman syystä parhaat suihinotot olen saanut muodokkaammalta naiselta ja lihavammat on usein tajuttoman hyviä imemään ja käyttämään kieltä samalla. Ovat myös halunneet spermat suuhun ja monet kiihottuneet nielemisestä. Sitten todella hyvänäköinen söpö taitoluistelijanainen kenen kans sänkyyn päädyttiin oli suorastaan spermakammoinen eikä tykännyt ottaa suihin ollenkaan. Mistä lienee juurensa juontaa tuo

Vierailija
402/875 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on todella vaikeaa ymmärtää, miten kukaan voi pitää mua seksikkäänä. Olen siis väärällä tavalla lihava, eli vatsakas, kun haluaisin olla oikein muhkeapeppuinen ja rintava. Rintoja ja takamusta löytyy kyllä, mutta tämä vatsa on liian iso. Ja vartalomallini on aina ollut tämä, myös normaalipainoisena, silloin olen ollut vaan täysin muodoton.

Mieheni pitää minua seksikkäimpänä ikinä, näiden 15 vuoden aikana hän ei ole kertaakaan kyllästynyt. Hänen avullaan itsetuntoni on normaalilla tasolla eli en mitenkään häpeä tai peittele itseäni, en vain ymmärrä mikä tässä kropassa muka voisi näyttää hyvältä. Mieheni sanoo että se on olemukseni, älykkyyteni ja se miten kannan itseäni, miten se vaikuttaa ulkonäkööni positiivisesti. Samoin jos menen vaikka baariin, siellä riittää aina seuraa. Joten siinä mielessä voin omalla kohdalla todeta, että ei miehet kiloja säiky. Mutta edelleen en vain ymmärrä, mikseivät säiky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/875 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mun on todella vaikeaa ymmärtää, miten kukaan voi pitää mua seksikkäänä. Olen siis väärällä tavalla lihava, eli vatsakas, kun haluaisin olla oikein muhkeapeppuinen ja rintava. Rintoja ja takamusta löytyy kyllä, mutta tämä vatsa on liian iso. Ja vartalomallini on aina ollut tämä, myös normaalipainoisena, silloin olen ollut vaan täysin muodoton.

Mieheni pitää minua seksikkäimpänä ikinä, näiden 15 vuoden aikana hän ei ole kertaakaan kyllästynyt. Hänen avullaan itsetuntoni on normaalilla tasolla eli en mitenkään häpeä tai peittele itseäni, en vain ymmärrä mikä tässä kropassa muka voisi näyttää hyvältä. Mieheni sanoo että se on olemukseni, älykkyyteni ja se miten kannan itseäni, miten se vaikuttaa ulkonäkööni positiivisesti. Samoin jos menen vaikka baariin, siellä riittää aina seuraa. Joten siinä mielessä voin omalla kohdalla todeta, että ei miehet kiloja säiky. Mutta edelleen en vain ymmärrä, mikseivät säiky.

Miksi säikkyisivät itsekin pidän pyöreistä muodoista myös mahassa.Naisen kaikki uhkeat kurvit on seksikkäitä.

Vierailija
404/875 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiihota.

ei lihava eikä laiha vaan sopiva. ( ja sama asia on pillun/mulkun kanssa.)

sopiva kiihottaa!

Vierailija
405/875 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

ei kiihota.

ei lihava eikä laiha vaan sopiva. ( ja sama asia on pillun/mulkun kanssa.)

sopiva kiihottaa!

Se mikä sitten kenellekkin on se sopiva lienee hyvin henkilökohtainen asia.

Vierailija
406/875 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sulla on varmasti enkelin kasvot. Faktahan kun kuitenkin on, että jos omaa kauniit kasvot, niin ei sillä, miltä loppu mimmi näyttää, ole juurikaan merkitystä. Kauniit kasvot on kaikki kaikessa miehille.

Vierailija
407/875 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää ihmeessä katsomassa tiktokissa tai intassa sellainen nainen, kuin valria godfrey. On nimittäin upea nainen. Kauniit kasvot ja jumalainen vartalo.

Vierailija
408/875 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykää ihmeessä katsomassa tiktokissa tai intassa sellainen nainen, kuin valria godfrey. On nimittäin upea nainen. Kauniit kasvot ja jumalainen vartalo.

Tarkoitat varmaankin valeria godfrey. Seurannassa on ja todellakin upea mimmi. Se perse on valtava.

Vierailija
409/875 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat varmaankin valeria godfrey. Seurannassa on ja todellakin upea mimmi. Se perse on valtava.

Hyi saatana!

Vierailija
410/875 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYI yök. Hoikka olla pitää.

Vierailija
411/875 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kiihottaa kyllä.

Vierailija
412/875 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain kiihottaa. En käyttäisi mielelläni tuota lihava sanaa, mutta ajatuksen ymmärrän täysin. Ei ole seksikkäämpää, kuin kaunis pullukka nainen.

Vierailija
413/875 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain kiihottaa. En käyttäisi mielelläni tuota lihava sanaa, mutta ajatuksen ymmärrän täysin. Ei ole seksikkäämpää, kuin kaunis pullukka nainen. kuten Diana Sirokai

Vierailija
414/875 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teille pulskienpanijoille riistaa riittääkin. Sen kun vaan nappaatte omanne ja nautitte.

Vierailija
415/875 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain kiihottaa. En käyttäisi mielelläni tuota lihava sanaa, mutta ajatuksen ymmärrän täysin. Ei ole seksikkäämpää, kuin kaunis pullukka nainen.

kuten Diana Sirokai

No tämä Diana Sirokai on kyllä todella seksikäs mimmi. Upea nainen joka solulla.

Vierailija
416/875 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain kumman syystä parhaat suihinotot olen saanut muodokkaammalta naiselta ja lihavammat on usein tajuttoman hyviä imemään ja käyttämään kieltä samalla. Ovat myös halunneet spermat suuhun ja monet kiihottuneet nielemisestä. Sitten todella hyvänäköinen söpö taitoluistelijanainen kenen kans sänkyyn päädyttiin oli suorastaan spermakammoinen eikä tykännyt ottaa suihin ollenkaan. Mistä lienee juurensa juontaa tuo

Vttu mitä pskaa. Ootko oikein pro? Tokko oot koskaan ees pimperoa nähnyt, saati saanut 😂😂😂

Vierailija
417/875 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisviihteen puolella omat suosikkini on Bella Benz, Holly Jayde, Lady Lynn ja Becki Butterfly. Juuri seksikkäitä ja kauniita pyöreitä naisia. Tykkään myös heidän bi henkisyydestä. Kolmen kimppa 2xbbw ja 1 mies on kovin kuumottova kombo. Oikeassa elämässä en ole päässyt kokemaan, mutta toivottavasti vielä joskus. Isot tytöt todellakin kiihottaa minua.

Vierailija
418/875 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ne alkaa taas ahmimaan itseään täyteen. Pian teille on taas laadukasta pantavaa tarjolla.

Vierailija
419/875 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuei. Eikä millään pahalla BMI-naisia tai miehiäkään kohtaan. Suomessa on ylipaino-ongelma, joten diggareille riittää kohteita ja kardiologeille kans

Vierailija
420/875 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä normaalipainoinen nainen jaksaa paremmin ja asennot on sulavammin vaihettavissa. Kauheaa myös se puuskutus kun ei kunto kestä kovaa panoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän