Taukojumppanne etätöissä? / Paras taukojumppa
Omani vetää mutkat suoraksi. Yksinkertaista että tulisi kanssa tehtyä
Tunnin välein 10 burbeeta.
Tarkoitus siis lähinnä antaa liikettä nivelille työpäivän aikana. Yhteensä 80 toistoa.
Kommentit (19)
Välillä oon lisännyt tohon 30 etunojaa parin tunnin välein
Salapanot kopiohuoneen peräkomerossa.
Vierailija kirjoitti:
On todennäköisesti yhtä nopea ja samanlainen puuskutus. Ei huono vaihtoehto.
Löysin sattumalta Method putkiston oppaan ja olen tehnyt sitä viikon. Ero liikkuvuuteen on valtava.
Enkä ole päässyt vielä edes kovin pitkälle harjoituksissa. Yritän opetella tekemään ne heti oikein, hengitykset ja kaikki.
En edes muista milloin mulla on osuneet molemmat lapaluut työtuoliin istuessani.
Ilmeisesti sain ne irti jostain jumista.
Ekan kerran kun tein ohjelmaa niin paukkui ainakin kuusi kertaa selässä, ilmeisesti fasettilukkoja.
Aion jatkaa.
Työpäiväpanot puolison kanssa. Joskus useamminkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla kopiohuone etätöissä? Ketä panet siellä salaa?
Vierailija kirjoitti:
Löysin sattumalta Method putkiston oppaan ja olen tehnyt sitä viikon. Ero liikkuvuuteen on valtava.
Enkä ole päässyt vielä edes kovin pitkälle harjoituksissa. Yritän opetella tekemään ne heti oikein, hengitykset ja kaikki.
En edes muista milloin mulla on osuneet molemmat lapaluut työtuoliin istuessani.
Ekan kerran kun tein ohjelmaa niin paukkui ainakin kuusi kertaa selässä, ilmeisesti fasettilukkoja.
Aion jatkaa.
Toi on muuten mukava kun rintarangan / hartiarenkaan alue alkaa liikkua. Henki kulkee ihan eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion jatkaa.
Toi on muuten mukava kun rintarangan / hartiarenkaan alue alkaa liikkua. Henki kulkee ihan eri tavalla.
Erikoinen tunne kun alkoi happi kulkea keuhkojen yläosaan asti 😅
Aiemmin Ramppasin pari kertaa yläkertaan päivän aikana. Syömään ja kahvia hakemaan.
Ei hyvä
Toinen versio on yhden jalan maastanostoja / ilman painoja
punnerruksia ja
kyykkyjä
Sellasia minuutin / parin rykäsyjä
Parin tunnin välein.
Jumppakuminauha ovenkahvaan ja sillä liikuvuustreeniä ylävartalolle. Sit mopin varrella teen keppijumppaa. Usein työpäivän aikana jalan alla on tennispallo, jota pyörittelen jalan alla.
Onko method Putkiston ohjelmia jossain ilmaiseksi saatavilla vai pitääkö tilata kurssi? Miten te teette?
Tauon paikka taas. Veri kiertämään
Vierailija kirjoitti:
Onko method Putkiston ohjelmia jossain ilmaiseksi saatavilla vai pitääkö tilata kurssi? Miten te teette?
Minulla on ihan kirja.
YouTubessa on muutama vanha VHS 😅. Olen katsonut sieltä ohjeita liikkeille, mutta koen tuon kirjan todella hyväksi tavaksi syventyä. Ei tule kiire suorittaa liikettä.
Minä olen viikon nyt vasta harjoitellut, lähinnä hengittämistä. Mielenkiintoista, miten pelkkä hengittäminen tuntuu kireässä lonkankoukistajassa. Siis kun hengitän "oikein". Samoin todella pienillä jutuilla napsui fasettilukot selästä. En olisi ikinä uskonut.
En tiedä onko tämä mitenkään uniikki metodi, mutta sattuma toi tämän eteeni ja tartuin siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihan kirja.
YouTubessa on muutama vanha VHS 😅. Olen katsonut sieltä ohjeita liikkeille, mutta koen tuon kirjan todella hyväksi tavaksi syventyä. Ei tule kiire suorittaa liikettä.
Minä olen viikon nyt vasta harjoitellut, lähinnä hengittämistä. Mielenkiintoista, miten pelkkä hengittäminen tuntuu kireässä lonkankoukistajassa. Siis kun hengitän "oikein". Samoin todella pienillä jutuilla napsui fasettilukot selästä. En olisi ikinä uskonut.
En tiedä onko tämä mitenkään uniikki metodi, mutta sattuma toi tämän eteeni ja tartuin siihen.
Niin ja se pitää sanoa, että taitaa vaatia aika paljon työtä tämä, tunnissa-parissa työpöydän ääressä taas menee kippuraan. Mutta kun tein aamulla ennen istumista muutaman harjoituksen, niin hartiat asettui hyvin ja ryhti tuntui hyvältä. Mutta pikkuhiljaa parempaa kohti. Vuosia olen kärsinyt, niin pitää iloita hyvistä hetkistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihan kirja.
kiitos vinkeistä. 😊
Yleensä joogaan aamulla ja käyn jossain vaiheess kävelyllä.
Kunnon pepputreeni.