Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taukojumppanne etätöissä? / Paras taukojumppa

Vierailija
28.08.2025 |

Omani vetää mutkat suoraksi. Yksinkertaista että tulisi kanssa tehtyä

Tunnin välein 10 burbeeta. 

Tarkoitus siis lähinnä antaa liikettä nivelille työpäivän aikana. Yhteensä 80 toistoa. 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon pepputreeni. 

Vierailija
2/19 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä oon lisännyt tohon 30 etunojaa parin tunnin välein

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salapanot kopiohuoneen peräkomerossa.

Vierailija
4/19 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On todennäköisesti yhtä nopea ja samanlainen puuskutus. Ei huono vaihtoehto. 

Vierailija
5/19 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin sattumalta Method putkiston oppaan ja olen tehnyt sitä viikon. Ero liikkuvuuteen on valtava. 

Enkä ole päässyt vielä edes kovin pitkälle harjoituksissa. Yritän opetella tekemään ne heti oikein, hengitykset ja kaikki. 

En edes muista milloin mulla on osuneet molemmat lapaluut työtuoliin istuessani. 

Ilmeisesti sain ne irti jostain jumista. 

Ekan kerran kun tein ohjelmaa niin paukkui ainakin kuusi kertaa selässä, ilmeisesti fasettilukkoja.

Aion jatkaa.

Vierailija
6/19 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäiväpanot puolison kanssa. Joskus useamminkin.

Vierailija
7/19 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla kopiohuone etätöissä? Ketä panet siellä salaa?

Vierailija
8/19 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin sattumalta Method putkiston oppaan ja olen tehnyt sitä viikon. Ero liikkuvuuteen on valtava. 

Enkä ole päässyt vielä edes kovin pitkälle harjoituksissa. Yritän opetella tekemään ne heti oikein, hengitykset ja kaikki. 

En edes muista milloin mulla on osuneet molemmat lapaluut työtuoliin istuessani. 

Ekan kerran kun tein ohjelmaa niin paukkui ainakin kuusi kertaa selässä, ilmeisesti fasettilukkoja.

Aion jatkaa.

Toi on muuten mukava kun rintarangan / hartiarenkaan alue alkaa liikkua. Henki kulkee ihan eri tavalla. 

Vierailija
9/19 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aion jatkaa.

Toi on muuten mukava kun rintarangan / hartiarenkaan alue alkaa liikkua. Henki kulkee ihan eri tavalla. 

Erikoinen tunne kun alkoi happi kulkea keuhkojen yläosaan asti 😅 

Vierailija
10/19 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin Ramppasin pari kertaa yläkertaan päivän aikana. Syömään ja kahvia hakemaan.

Ei hyvä

Toinen versio on  yhden jalan maastanostoja / ilman painoja

punnerruksia ja 

kyykkyjä

Sellasia minuutin / parin rykäsyjä

Parin tunnin välein. 

Vierailija
11/19 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppakuminauha ovenkahvaan ja sillä liikuvuustreeniä ylävartalolle. Sit mopin varrella teen keppijumppaa. Usein työpäivän aikana jalan alla on tennispallo, jota pyörittelen jalan alla.

Vierailija
12/19 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko method Putkiston ohjelmia jossain ilmaiseksi saatavilla vai pitääkö tilata kurssi? Miten te teette?

Vierailija
13/19 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauon paikka taas. Veri kiertämään

Vierailija
14/19 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounastauolla reippaat panot.

Vierailija
15/19 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko method Putkiston ohjelmia jossain ilmaiseksi saatavilla vai pitääkö tilata kurssi? Miten te teette?

Minulla on ihan kirja.

YouTubessa on muutama vanha VHS 😅.  Olen katsonut sieltä ohjeita liikkeille, mutta koen tuon kirjan todella hyväksi tavaksi syventyä. Ei tule kiire suorittaa liikettä. 

Minä olen viikon nyt vasta harjoitellut, lähinnä hengittämistä. Mielenkiintoista, miten pelkkä hengittäminen tuntuu kireässä lonkankoukistajassa. Siis kun hengitän "oikein". Samoin todella pienillä jutuilla napsui fasettilukot selästä. En olisi ikinä uskonut. 

En tiedä onko tämä mitenkään uniikki metodi, mutta sattuma toi tämän eteeni ja tartuin siihen.

Vierailija
16/19 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ihan kirja.

YouTubessa on muutama vanha VHS 😅.  Olen katsonut sieltä ohjeita liikkeille, mutta koen tuon kirjan todella hyväksi tavaksi syventyä. Ei tule kiire suorittaa liikettä. 

Minä olen viikon nyt vasta harjoitellut, lähinnä hengittämistä. Mielenkiintoista, miten pelkkä hengittäminen tuntuu kireässä lonkankoukistajassa. Siis kun hengitän "oikein". Samoin todella pienillä jutuilla napsui fasettilukot selästä. En olisi ikinä uskonut. 

En tiedä onko tämä mitenkään uniikki metodi, mutta sattuma toi tämän eteeni ja tartuin siihen.

Niin ja se pitää sanoa, että taitaa vaatia aika paljon työtä tämä, tunnissa-parissa työpöydän ääressä taas menee kippuraan. Mutta kun tein aamulla ennen istumista muutaman harjoituksen, niin hartiat asettui hyvin ja ryhti tuntui hyvältä. Mutta pikkuhiljaa parempaa kohti. Vuosia olen kärsinyt, niin pitää iloita hyvistä hetkistä 

Vierailija
17/19 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ihan kirja.

kiitos vinkeistä. 😊

Vierailija
18/19 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä joogaan aamulla ja käyn jossain vaiheess kävelyllä.

Vierailija
19/19 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpsystä tauko