Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjaksi kevätjuhliin opettajalle / kerhtädille / hoitotädille...??

Vierailija
14.05.2013 |

Jaetaampas hyvät ideat :) jotain muuta kuin kukkasia...

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan 5 euroa rahaa jokaiselle kirjekuoressa. En nyt jaksa ravata kaupoissa.

Vierailija
2/61 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillikinnas, nättejä kesäisiä kertakäyttöastioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääpalamuotti, vaikka Ikeasta.

Vierailija
4/61 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valistakaa mua? Miksi niille pitää viedä mitään? Tajuan siis jos vie silloin kun lapsi lopettaa pk:ssa tai alakoulussa että viedään, mutta miksi joka vuosi? Ja vieläpä kahteen otteeseen? Viettekö joka vuosi sille tutulle kaupantädille myös lahjoja?

Vierailija
5/61 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan rahaa, vähänkö on tökeröä antaa opelle 5 euroa kirjekuoressa... Eikä suklaata! Eikä kannata antaa lapsille sitä 5 euroa ja käskeä ostamaan jotain Tiimarista... :)

Lasten askartelema kortti tai piirros.

Minusta kukat on ihan hyviä, jos ope ei ole allerginen. Itse ilahtuisin vaikka parvekekukista, jos jotain pitää antaa. Ei ole pakko.

Aikakauslehti kesälukemisiksi. Mausteyrttejä korissa. Tuo grillikinnas ja kauniit kertisastiat on hyvä idea. Miksei myös ihan vaikka paketti vaaleanvihreitä kruunukynttilöitä + sävyyn sopivat servetit.

Minä ilahtuisin myös vaikka muistikirjasta. Hauskasta värityskirjasta (niitä on sellaisia aikuisten puuhakirjaversioita). Leimasinsetistä. Kivasta tyynynpäällisestä. Pähkinälajitelmasta. Pullollisesta itse tehtyä raparperimehua tai Louhisaaren juomaa. Nipusta raparperia omalta pihalta.

Vierailija
6/61 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miesopettajalle voi antaa? Ilahtuuko ne jostain servettipaketista?

Vierailija
7/61 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taatusti ilahtuu miesope serveteistä ja vielä naisopeakin enemmän, jos sattuu olemaan sellainen mies. Muuten... No, monet miehet tykkää nykyisin kokata, laita maustelajitelma. Kolme ärhäkkää chilikastiketta. Kaupasta laitelma erilaisia chilejä aseteltuna vähän kuin kukkakimpuksi.

Wunderbaum. ;) Polkupyörän renkaiden paikkauspakkaus. Hyvä led-taskulamppu. Muistikirja sopinee miehellekin. Miehelle sopiva tyynyliina. Äijäväriset käsipyyhkeet. Itse tehty vihta/vasta.

Vierailija
8/61 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 22:23"]

Valistakaa mua? Miksi niille pitää viedä mitään? Tajuan siis jos vie silloin kun lapsi lopettaa pk:ssa tai alakoulussa että viedään, mutta miksi joka vuosi? Ja vieläpä kahteen otteeseen? Viettekö joka vuosi sille tutulle kaupantädille myös lahjoja?

[/quote]

Kaupantäti ei hoida päivässä 9 tunnin ajan kalleintani.

Sinullako hoitaa?

Vierailija
9/61 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti! Lahjakortteja on kaikenlaisia, vaikka johonkin hemmotteluhoitoon, kirjakauppaan, mitä vaan. Tai joku s-ryhmän lahjakortti käy monessa paikassa. Ei mitään krääsää! Opet saa sitä muutenkin ihan liikaa, samoin kukkia. Lahjakortilla voi ostaa itse vaikka niitä kukkia.

Vierailija
10/61 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään hemmotteluhoitoja sentään ala vuosittain kustantamaan opettajalle. Tai joo voin antaa lahjakortin mun tekemään kynsien lakkaukseen, oisko se kiva?

Vierailija
11/61 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean kalliita lahjoja olette ajatelleet antaa. Minä opettajana olisin tosi ahdistunut, jos joku lykkäisi minulle jotain liinavaatteita. Ihan joku kortti tai halpa orvokki riittää viimeisenä yhteisenä päätöspäivänä - jos siis on niin pinttynyt ihminen, että haluaa jotain antaa. Opettajat saavat kyllä jo palkan työstään, me emme odota saavamme mitään lahjuksia siihen päälle.

Vierailija
12/61 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki katoava tavara on hyvää: kukat, servetit, yrtit, karkit, kynttilät, kirjakaupan lahjakortti jne..

Ei mielellään mitään kynttiläkippoja, teekuppeja tai koriste-esineitä, joita pitäisi säilyttää loppuelämä.

Vierailija
13/61 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta hyvä idea oli kanssa kahdelle kahvi ja pulla, jos asuinpaikkanne (ja erit. opettajan) läheisyydessä on sellainen paikka, jonne lahjan antamisessa on jotain tyyliä. Esimerkiksi Tampereella Pyynikin näkötornin kahviosta saa lahjakortteja kahvi+ munkki -settiin. Munkithan siellä on tunnettuja ja muutenkin sellainen paikka, jossa on sitä jotain spesiaalia, vaikka suosittu olisikin.

Vierailija
14/61 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan laadukkkaan viinipullon jokaiselle hoitajalle ja opelle.

Ja sille luotto-opelle lähtee taas kerran pullo viskiä.

Vierailija
15/61 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 23:22"]

Mitään hemmotteluhoitoja sentään ala vuosittain kustantamaan opettajalle. Tai joo voin antaa lahjakortin mun tekemään kynsien lakkaukseen, oisko se kiva?

[/quote]

Ois! Ainakin naisopelle!

Vierailija
16/61 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 23:33"]

Musta hyvä idea oli kanssa kahdelle kahvi ja pulla, jos asuinpaikkanne (ja erit. opettajan) läheisyydessä on sellainen paikka, jonne lahjan antamisessa on jotain tyyliä. Esimerkiksi Tampereella Pyynikin näkötornin kahviosta saa lahjakortteja kahvi+ munkki -settiin. Munkithan siellä on tunnettuja ja muutenkin sellainen paikka, jossa on sitä jotain spesiaalia, vaikka suosittu olisikin.

[/quote]

Voi, tuohan on tosi kiva ajatus! Ei ole kallis ja kiva open sitten suunnata lomalla vaikka puolisonsa tai ystävän kanssa kahville. Varmaan joka paikkakunnalla joku kiva kahvila, jossa tuon voi toteuttaa!

Vierailija
17/61 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 23:40"]

Annan laadukkkaan viinipullon jokaiselle hoitajalle ja opelle.

Ja sille luotto-opelle lähtee taas kerran pullo viskiä.

[/quote]

ei alkoholia opeille ellei sitten oppilaatkin ole täysi-ikäisiä. Ei ainakaan niin, että lapsi vie ne alkoholit kouluun.

Vierailija
18/61 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä vein muumimukit ja erikoiskahvipakat kun lapsi lopetti tarhassa.. mutta aika tyyris jos haluaa joka vuosi jollain muistaa, sillon minäki pitäisin 5-10e sopivana, paitsi jos useampi lapsi= useampi lahja, sillon 5e sopiva.. huih, onpas vaikeeta jos ei kukkia/suklaata..

Vierailija
19/61 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa ja päiväkodissa on monta muutakin ammattilaista, jotka huolehtuvat lapsista. Miksi he eivät ole lahjan arvoisia? Entäpä aineopettajat joilla ei ole omaa luokaa, eikö heitä kukaan muista?

Vierailija
20/61 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan kaikki eivät muista mitenkään päiväkodin henk.kuntaa tai opettajaa, eikä tarvitsekkaan. Minusta on mukava perinne, että ne jotka oikeasti haluavat jotain antaa antavat,  

Päiväkodin kahvipöytään jos lahjoittaa jotain, niin se ilahduttaa koko henkilökuntaa. Omille aikuisille lisäksi itsetehdyt kortit.

I

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi