Onko Muru jo käynyt kertomassa raskaustestin tuloksen?
Kommentit (8)
Sanokaa nyt ihan oikeasti että se on keksitty hahmo, vähän niinkuin se kolmas pyörä tyyppi?
Jotenkin kestän sen ajatuksen, että joku trollaa Muruna, mutta että hän olisi ihan oikea, aito ihminen, on pelottavaa. Että naimisiin meneminen olisi jokin uusi alku huumesekoiluille ja pettämisille? huhhuh...
Kiitos, kakkonen!
Kolmone, en mä ainakaan mitenkään voi uskoa, että Muru on oikea ihminen, kyllä sen täytyy fiktiota olla. (Ei sillä, etteikö ne tapahtumat olisi sellaisia, ettei ne voisi tapahtua ihan oikeallekin ihmiselle, mutta kyllä tuo juttu kokonaisuudessaan on sellainen, että mielikuvitusta se on.)
Ap
Miksi te välitätte siitä Murusta? Mä en voi ymmärtää, ymmärrättekö te? Kertoisko joku, jonka mielestä tämän Murun ketjuihin on syytä hänelle kommentoida?
Kakkonen ei myöskään usko että Muru on oikea ihminen, ja epäilee eettä syy siihen että uutta aloitusta ei ole vielä tullut on se että kirjoittaja ei ole päättänyt vielä mihin suuntaan vie tarinaa.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 22:06"]
Miksi te välitätte siitä Murusta? Mä en voi ymmärtää, ymmärrättekö te? Kertoisko joku, jonka mielestä tämän Murun ketjuihin on syytä hänelle kommentoida?
[/quote]
Ne on ihan viihdyttävää tarinointia. Ja samaa mieltä kuin kakkonen!
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 22:06"]
[/quote]
Koska Muru ei ole oikea ihminen hänelle voi surutta ilkeillä =D
Ja tarinathan elää kommenttien voimalla, ilman kommentoijia tarina kuivuisi kasaan.. Viihdettä se vaan on, toiset kattoo BB:tä ja toiset keskustelee "Murun" kanssa =D
Muru on just hyvä, aivan parasta viihdettä tylsiin työpäiviin! Mut kyl täytyy sanoa, et pahasti vaikuttaa siltä, että keksitty juttu on:/.
En oo nähnyt ja vietän aikam paljon aikaa koneella imetyksen takia....
Luulisi että olisi aika aktiivinen ketju =D