Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hotelli Kämpin lastenhoitopalvelusta!
14.05.2013 |
Onko kellään kokemusta hotellin puolesta varatuista lastenhoitajista? Itse tarvitsisin ensi viikolla useamman tunnin ajaksi 8kk ikäiselle pojalleni hoitajaa ja mietityttää toimiiko homma ja onko lastenhoitaja varmasti pätevä yms. Kokemuksia muidenkin hotellien vastaavista palveluista otetaan vastaan!
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 19:52"]
Eikös se ole vain asukkaille?
[/quote]
Tottakai? Yövyn siis siellä, ja osaksi aikaa tarvitsen lapsenvahtia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Eikös se ole vain asukkaille?