Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruotsin miljonääriäidit Gunilla

Vierailija
14.05.2013 |

Oletteko seuranneet sarjaa? Olen katsonut muutaman jakson ja voi herranjestas miten surulliselta tuo pikkutyttö Erika näyttää! Äitinsä (iän puolesta ei kyllä äidiksi uskoisi) laittaa tytön esiintymään selvästi vailla tytön omaa tahtoa ja sairaanakin! Tytöstä huomaa kuinka vaivautunut ja epämukava olo hänellä on ja äiti vie ties minne eri paikkoihin esiintymään. Tytön laulu- ja esiintymistaidot eivät ole kovin päätähuimaavat mutta SILTI!  Sääliksi käy :(  Huomaa ettei tyttö haluaisi koko ajan esiintyä vaan olla ihan tavallinen lapsi ja äiti käyttäytyy hullulla tavalla. Oli pakko avautua tästäkin kun mietin onko kukaan muu (varmasti on) huomannut samaa. Tulen surulliseksi kun näen sen tytön surullisen ja vaivaantuneen ilmeen :(

Kommentit (295)

Vierailija
281/295 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Crying inside, dying inside"   :D

Vierailija
282/295 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa ollut nolo olla paikalla siellä teatterissa. Myötähäpeää... -.-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/295 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi fiksu ja järkevä nainen. Kaunistuu vain päivä päivältä, todellinen kaunotar. Upeat kasvot ja kroppa. Olisi pärjännyt varmaan esim poliitikassakin. Ihailen häntä, vahva nainen. Vahvat naiset joutuu aina kestämään paljon negatiivista puhetta jota tämäkin ketju on täynnä. Mammat on kadeja kun itse "tarvitsevat" miestä tukipylvääksi, vaikka mies pettääkin ja kohtelee huonosti:D Gunilla on feministi-ikoni mulle. Ja aivan äärettömän siisti persoona. I like her<3

Vierailija
284/295 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tosi fiksu ja järkevä nainen. Kaunistuu vain päivä päivältä, todellinen kaunotar. Upeat kasvot ja kroppa. Olisi pärjännyt varmaan esim poliitikassakin. Ihailen häntä, vahva nainen. Vahvat naiset joutuu aina kestämään paljon negatiivista puhetta jota tämäkin ketju on täynnä. Mammat on kadeja kun itse "tarvitsevat" miestä tukipylvääksi, vaikka mies pettääkin ja kohtelee huonosti:D Gunilla on feministi-ikoni mulle. Ja aivan äärettömän siisti persoona. I like her<3

Sinulla ja Gunillalla on näemmä sama lääkitys.

Vierailija
285/295 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ja Gunillalla on näemmä sama lääkitys.

Ehkä sunkin pitäs hommata, niin loppuis tuo katkera kiusaaminen :D

Vierailija
286/295 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gunillan kasvoille vois vähän tehdä entrausta, niin ei näyttäis niin jyrkältä/ vihaiselta. Esim: Kulmakarvojen muoto vaikuttaa kasvojen ilmeeseen aika paljon. Tosi kaunis ollut nuorempana. Ehkä hän on sinut itsensä kanssa ja ei tunne tarvitsevan moisia leikkauksia tms.. Vaikka suositeltavaahan se olisi jos aikoo hollywood staraksi ;)

Kuvalinkissä on Gunilla tyttärensä kanssa. Minusta näyttää leuka,poskipäät ja silmien muoto samalta. Mutta onko sillä väliä onko Gunilla biologinen äiti vai ei? Väärin minusta käyttäytyy tytärtään kohtaan, ei saisi ahdistella liikaa. Näkee tytöstä, että se haluaisi tehdä jotain ihan muuta kuin sitä laulamista.
http://www.gunillapersson.com/Test%20Website%20for%20Static%20Top%20Nav-filer/2.jpg

G.llä varmaan on jonkin sortin ongelmia mielellisesti. Mutta varmaan siihenkin on syynsä. Erilaisia paineita, ei ole enää niin nuori/ ei ole työmarkkinoilla niin hyvä enään. Ei hirveästi ihmisiä omassa elämässä, kuin tytär ja äiti (tai ainakin niin olen kuvitellut, kun vertaa esim. Mariaan, jolla on monta lasta, mies, ystäviä jne..) 

Miksi kaikilla pitäskään olla pyöreät piirteet. Kaunis nainen, ei ole ikä muuttanut ulkonäkö oikeastaan lainkaan. Tässä on oikeasti kaunis nainen!

Vierailija
287/295 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat on kadeja kun itse "tarvitsevat" miestä tukipylvääksi, vaikka mies pettääkin ja kohtelee huonosti:D Gunilla on feministi-ikoni mulle.

Tosi feministi :'D Gunillan ex-mies, Erican isä, elättää sekä Gunillan että Erican. Lisäksi Gunilla koko ajan jahtaa itselleen uutta miestä ja käy about jokaisen miehen kimppuun joka Gunillan talouteen erehtyy esim. remonttihommiin tai ikkunoita pesemään. Että kyllä näyttää kovasti olevan tukipylväiden tarpeessa ja varassa tuo henkilö.

Koitapa perehtyä aiheeseen edes vähän ennen kuin seuraavan kerran päästelet tuollaisia aivopieruja näppikseltäsi.

Vierailija
288/295 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammat on kadeja kun itse "tarvitsevat" miestä tukipylvääksi, vaikka mies pettääkin ja kohtelee huonosti:D Gunilla on feministi-ikoni mulle.

Tosi feministi :'D Gunillan ex-mies, Erican isä, elättää sekä Gunillan että Erican. Lisäksi Gunilla koko ajan jahtaa itselleen uutta miestä ja käy about jokaisen miehen kimppuun joka Gunillan talouteen erehtyy esim. remonttihommiin tai ikkunoita pesemään. Että kyllä näyttää kovasti olevan tukipylväiden tarpeessa ja varassa tuo henkilö.

Koitapa perehtyä aiheeseen edes vähän ennen kuin seuraavan kerran päästelet tuollaisia aivopieruja näppikseltäsi.

Nimenomaan, sehän on pelannut itselleen taitavasti elämän. Ei tarvitse kattela rumaa pettävää sovinistia, ja rahaa tulee. Ja miksei sitä sais miehiä katsella ja iskeä, vaikka nainen onkin. Onpas palstalla kummaa väkeä, aina niin puhutaan siitä että hyvä jos nainenkin iskee miehiä, ja sitten jos joku niin tekeekin, on epätoivoinen munahaukka:D Ensinnäkin Gunillaa kauniimpaa naista saa hakea, sitä fiksumpaa ei kyllä kyseisistä ohjelmista löydy. Ainoa ongelma on mielestäni se kateus mitä toiset naiset häntä kohtaan osoittaa joka jättää hänet yksinäiseksi ja hieman kiusatuksi. 

Vierailija
289/295 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan, sehän on pelannut itselleen taitavasti elämän. Ei tarvitse kattela rumaa pettävää sovinistia, ja rahaa tulee. Ja miksei sitä sais miehiä katsella ja iskeä, vaikka nainen onkin. Onpas palstalla kummaa väkeä, aina niin puhutaan siitä että hyvä jos nainenkin iskee miehiä, ja sitten jos joku niin tekeekin, on epätoivoinen munahaukka:D Ensinnäkin Gunillaa kauniimpaa naista saa hakea, sitä fiksumpaa ei kyllä kyseisistä ohjelmista löydy. Ainoa ongelma on mielestäni se kateus mitä toiset naiset häntä kohtaan osoittaa joka jättää hänet yksinäiseksi ja hieman kiusatuksi. 

Provosi on paskoja, opetelepa kirjoittamaan parempia.

Vierailija
290/295 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinpa veikata että suurin osaa massaa ei miellytä kyseinen nainen koska on luonnonkaunis, MUTTA ei hymyile koko ajan. "Onko se skitso kun se puhuu mulle, eikä hymyile koko ajan?" näin jotkut miettii hänen piirteisistä naisista. Olen ihan varma että kritiikki ei olisi nöin suurta jos hänellä olisi pyöreä (porsas-) piirteet kuten Marialla vaikkapa. 

Vierailija
291/295 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provosi on paskoja, opetelepa kirjoittamaan parempia.

Kukahan täällä provoaa? Se etten ole samaa mieltä kuin sinä ja suurin osa muista tähänkin ketjuun haukkuviestejä kirjoitelleet ei tarkoita että olen trolli.

Vierailija
292/295 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gunillalla on oma youtube kanava ja siellä musiikkivideoita esim. erikan versio katy perryn fireworks-kappaleesta ja kun gunilla räppää

https://www.youtube.com/channel/UCF5RfMmE2Xdln590pRVTkrQ

Vierailija
293/295 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto!

Vierailija
294/295 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gunilla on kyllä ihan paras! Saa nauraa aina maha kippurassa kun ottaa sen noita-akkailmeen ja antaa porukalle potkuja 😂

Vierailija
295/295 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa, että siinä on kyllä niin kajahtanut eukko, ettei enää paljon tuosta hullumpi voi olla. Tuntuu että kerta kerralta on vain sekaisemmin, ja irtaantunut todellisuudesta. Hänellä on se oma todellisuus.

Lapsi on säälittänyt kovasti. Toivottavasti tapaa isäänsä usein, että pääsee välillä hengähtämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi