Ruotsin miljonääriäidit Gunilla
Oletteko seuranneet sarjaa? Olen katsonut muutaman jakson ja voi herranjestas miten surulliselta tuo pikkutyttö Erika näyttää! Äitinsä (iän puolesta ei kyllä äidiksi uskoisi) laittaa tytön esiintymään selvästi vailla tytön omaa tahtoa ja sairaanakin! Tytöstä huomaa kuinka vaivautunut ja epämukava olo hänellä on ja äiti vie ties minne eri paikkoihin esiintymään. Tytön laulu- ja esiintymistaidot eivät ole kovin päätähuimaavat mutta SILTI! Sääliksi käy :( Huomaa ettei tyttö haluaisi koko ajan esiintyä vaan olla ihan tavallinen lapsi ja äiti käyttäytyy hullulla tavalla. Oli pakko avautua tästäkin kun mietin onko kukaan muu (varmasti on) huomannut samaa. Tulen surulliseksi kun näen sen tytön surullisen ja vaivaantuneen ilmeen :(
Kommentit (295)
Äiti-Gunillan ohjaama tyttären video löytyy YouTubesta
Nolaa tytärtään urakalla..... säälittää oikein katsoa kun lapsi esiintyy ihan vaivaantuneena videolla.
Tuli tästä ruotsalaisversio-Hollywoodfruarista mieleen: Ruotsissa näytettiin myös Danska Hollywoodfruar ja Norska Hollywoodfruar, olisi kiva nähdä ne uudestaan. Varsinkin tuo Tanskan versio oli hauska ja ne tädit niin glamourisia ja övereitä.
Suomen Miljonääriäideistä ei voi puhua samana päivänä, oli Suomen televisiohistorian halpabudjettisimman oloinen sarja ja tunsin pelkkää myötähäpeää kun yritin katsoa sitä!
Ei se Agnes(-Nicole)kaan käy ihan täysillä.
Agnes alkoi melkein riehumaan niille muille naisille kutsuilla kun muut kutsuivat häntä Agnesiksi, koska oli vaihtanut nimensä nuorekkaan kuuloiseksi Agnes-Nicoleksi, eli kaikkien on sanottava Agnes-Nicole tai muuten ovat ihan tärähtäneitä. Tämä Agnes-täti kuulemma suuttunut koska ei saanut omaa ohjelmaa. Maria sai jo oman ohjelman jossa seikkailee Ruotsissa amerikkalaisen naapurinsa Mindyn kanssa. Mindy tulee mukaan ensi kaudella ja on Mini-Maria :D Hauska täti!
Siinä muuten uusi wt-nimi wt-listalle lisättäväksi, eli Agnes-Nicole :D
Alkaako tämä nyt taas alusta Suomen kanavilla? Miksei ne näytä uudempia jaksoja????
Mikä ihmishirviö! Tiistain TV3-jaksossa Gunilla riehui ja heitti äitinsä filippiiniläisen hoitajan ulos eli sama jatkui kuin edellisessä jaksossa, ensin ei antanut hänelle laukkuaan ja kännykkäänsä edes mukaan mutta sitten Gunillan tytärparka yritti siinä hyssytellä äitiään ja lopulta Gunilla vei naisen laukun ja kännykän ulos kadulle jossa hoitaja seisoi odottamassa. Tekeeköhän tuo Gunilla tuota sen takia muutaman päivän välein ettei koskaan tarvitsisi maksaa hoitajien laskuja eli saa aina muutamat hoitopäivät ilmaiseksi tarvittaessa kun ei itse ole kotona???! On kyllä aika idiootti se vanhustenhoitajien välitysfirma jos eivät tuota sen touhua jo tajuaisi.
Oikeasti, miten Gunilla on voinut olla sen ajan huippumallitoimiston mallina noin huonolla ryhdillä ja Munckin Huuto-taulun hahmon mallisilla kasvonpiirteillä?
Onkohan pituus ja karu pohjoismainen vaaleus olleet valttina hetken aikaa Amerikassa???
85 korjaa: Sori, my bad: Munch oli taiteilijan nimi eikä Munck :D Eräs kaveri kun kutsuu sitä taulua "Munkinhuudoksi" niin jäi siitä aivosoluihin joskus :DD
Gunilla tämäniltaisessa jaksossa:
"Erika muistuttaa nuorta Michael Jacksonia. Erika pystyy laulamaan korkealta ihan kuin Jacksonkin". No siinäpä sitä yhtäläisyyttä kerrakseen...
Ihan naurettavaa oli myös tuo vaatteiden vaihto. Ensin tulevat tunnin myöhässä Margaretan luokse laulutunnille ja sitten Gunilla sulkeutuu Erikan kanssa vessaan vaihtamaan Erikalle mekkoa (!), ja Margareta sen kuin odottaa...
gunilla tuo mieleeni narsisti-äidin
katson sarjaa satunnaisesti ja tänään osuin kanavalle oikeaan aikaan. Toi Gunilla on jotenkin psykoottisen oloinen, tosi pelottava tyyppi. Tyttöparka käy sääliksi, äidillä ei ole mitään kosketusta reaalimaailmaan. Hyvin käy ilmi mm.niissä horinoissa siitä tyttären lahjakkuudesta - ihan tavallinen tyttö joka laulaa samantasoisesti kuin ehkä 80 prosenttia ikäisistään. Ei siis kovinkaan kummoisesti. Ja taas kerran mietin että miksi se edes on tossa sarjassa, esim. se niiden vuokra-asuntohan on jossain ihan jämäalueella???!
Gunilla on syntynyt 1958 eli on 55v, ja tuo tytär on alle kymmenvuotiasko?
Luulin ensin sitä Gunillaa tytön mummoksi koska minusta näyttää 60+ ikäiseltä ainakin!
Oli Gunillasta mitä mieltä tahansa, minusta oli ilkeää istuttaa hänet vieläpä muiden nähden kuuntelemaan sitä Hollywood Hollyweird vaimikäseoli -biisiä. Margaretasta meni maku lopullisesti. Joko se lapsi on syntynyt?
^Muistaakseni jo vuosi sitten syntyi.
Aika hassua ettei ihmiset huomaa, kuinka gunillaa kiusataan. Häntä kohdellaan tosi törkeästi, ja vielä koko ryhmä yhdessä häntä vastaan, vain ja ainoastaan siksi ettei hänen "naamansa miellytä". Kai se yleensä menee niin että kun tarpeeksi kiusataan ja heitetään paskaa niskaan, niin voi olla ettei enää jaksa olla niin iloinen ja kiva kiusaajilleen. Minusta hän näyttää hyvältä äidiltä. Olen itse jatkuvasti samnalaisessa tilanteessa. Koettakaa ihmiset ymmärtää, että s eon ne merkitykset joita te itse liitätte niihin kasvonpiirteisiin. JOku voi näyttää ilkeältä, mutta eihän se kero minkälainen hän todellisuudessa on. Minua säälitttää Gunilla, koska hän selvästi on yksinäinen, ja yrittää saada kontaktia toisiinn mutta muut puukottaa selkään minkä kerkeää.. Tulipa vuodatus, mutta koitetaan me katsojat ainakin havaita tämä. Toisaalta demokratiakin on enemmistön diktatuuria. Voi meitä poloisia : D
[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 10:04"]
Aika hassua ettei ihmiset huomaa, kuinka gunillaa kiusataan. Häntä kohdellaan tosi törkeästi, ja vielä koko ryhmä yhdessä häntä vastaan, vain ja ainoastaan siksi ettei hänen "naamansa miellytä". Kai se yleensä menee niin että kun tarpeeksi kiusataan ja heitetään paskaa niskaan, niin voi olla ettei enää jaksa olla niin iloinen ja kiva kiusaajilleen. Minusta hän näyttää hyvältä äidiltä. Olen itse jatkuvasti samnalaisessa tilanteessa. Koettakaa ihmiset ymmärtää, että s eon ne merkitykset joita te itse liitätte niihin kasvonpiirteisiin. JOku voi näyttää ilkeältä, mutta eihän se kero minkälainen hän todellisuudessa on. Minua säälitttää Gunilla, koska hän selvästi on yksinäinen, ja yrittää saada kontaktia toisiinn mutta muut puukottaa selkään minkä kerkeää.. Tulipa vuodatus, mutta koitetaan me katsojat ainakin havaita tämä. Toisaalta demokratiakin on enemmistön diktatuuria. Voi meitä poloisia : D
[/quote]
Tuskin kyse on siitä etteikö Gunillan naama miellytä vaan hän on oikeasti ilkeä. Katsoitko miten hän kohteli sitä äitiänsä hoitamaan tullutta tyttöä? Aivan ala-arvoisesti. Se että näyttää ulospäin hyvältä äidiltä (hoikka, huulipunaa, valkaistut hampaat) ei vielä tee kenestäkään hyvää äitiä. Ja se miten hän kohtelee omaa lastaan, ei totisesti täytä hyvän äidin tunnusmerkkejä. Vaikka lasta rakastaisi ja antaisikin ruokaa, kodin, vaatteet ym. niin lasta ei pakoteta vasten tahtoaan esiintymään ja laulamaan.
Kyseenalaistaisin ainoastaan Ruotsin telkkaria, joka tekee ohjelmaa selvästi tasapainottomasta ja harhaisesta ihmisestä vielä korostaen näitä piirteitä. Kyllähän ohjelman tarkoitus on nauraa Gunillalle ja hänen tempauksilleen ilman että Gunilla itse sitä tajuaa tai ymmärtää. Eikä taida ymmärtääkään, koska on aina vaan uudella kaudella vapaaehtoisesti mukana. Ohjelmasta on käynyt myös ilmi, että ei Gunillalla ole ystäviä, ainakaan naispuolisia. Vaan jotain tuttuja kymmenien vuosien takaa, jotka sattuvat olemaan miehiä. Kuten Margaretakin sanoi että Gunilla harrastaa namedroppausta, mutta ei se oikeasti ketään tunne tai sillä ole kontakteja.
gunilla on just hyvin yksinäinen ja huomionkipeä. ei ole kovin tasapainen ja mallimenestys nuoruudessa on sekoittanut päätä entisestään.
laulun tekeminen gunillasta oli todella ilkeää, se 80-vuotiaan morsian margareta on muutenkin niin ilkeä, samoin se kauhea täytehuuli isabella. margaretassa on jotain todella outoa ja epämiellyttävää, mutta se osaa kuvata tarkemmin.
uusissa jaksoissa mukaan on liittynyt norjalainen siv, joka kohtelee gunillaa hyvin, vaikka onkin välillä helisemässä tämän kanssa. kertoo paljon ihmisen luonteesta, miten alakynnessä olevaa kohtelee.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 13:17"]Gunillan tytär on koeputkilapsi. Vaikka Gunilla sekoili sarjassa enemmän kuin laki sallii, arvostan häntä. Hän on tehnyt vaikuttavan mallin uran 80-luvulla. Mitä nämä muut ovat tehneet? Menneet "rikkaisiin" naimisiin. Gunilla on vain seonnut vanhoilla päivillä, mutta salittakoot hälle se.
[/quote]
G kertoi tytön isästä. Onko se varma tieto että tyttö on koeputkilapsi?
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 13:17"]
Gunillan tytär on koeputkilapsi. Vaikka Gunilla sekoili sarjassa enemmän kuin laki sallii, arvostan häntä. Hän on tehnyt vaikuttavan mallin uran 80-luvulla. Mitä nämä muut ovat tehneet? Menneet "rikkaisiin" naimisiin. Gunilla on vain seonnut vanhoilla päivillä, mutta salittakoot hälle se.
[/quote]
Se, että henkilö on ollut mallina joskus 30 vuotta sitten (eikä ollut edes mikään supermalli), ei oikeuta henkilön täysin käsittämätöntä käytöstä. Ei silloin 30 vuotta sitten eikä nyt.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 14:39"][quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 12:30"]
Mä en pysty katsomaan sen Isabelin implanttilaitettuja huulia!
Ennen ja jälkeen kuvat:
http://images.bubbleroom.se/data/blog/takit-936-e62f8.jpg
Oli kaunis, naisellinen ja raikas aiemmin, nyt mauton ja muovinen Pamela/Angelina wannabe.
Sen suuaukko näyttää oikeasti ihan peräaukolta nyt, sellainen muhkurainen rengas. Hyh!
[/quote]
Mä en kans voi sietää tuollaisia huulia ja niitä nykyään valitettavasti näkee todella monella. Hyi helvetti! Hyvä vertaus tuo peräaukko....
[/quote]
Hyvänen aika. Kuin eri ihminen. Tää hlö on tehnyt muutakin: kasvot, hampaat, rinnat.
Juu, G on kyllä aika tapaus. Todella käy sääliksi tytär. Eikä pelkästään että pakotetaan esiintymään, mutta Gunillalla on kummallinen tapa hokea lapselleen kuinka se on nero, kaunis, täydellinen tms. Tottakai pitää lasta kehua, mutta G käyttää mahdottomia ylisanoja, että piene tytön minäkuva varmasti vääristyy. :/ Surullista katsottavaa.
Ja Miljonäärirouvathan on vain suomennos, ruotsiksi ohjelma on Ruotsalaiset Hollywoodin rouvat, eli eivät he itseään miljonääreiksi tituleeraa.