Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein joudutte pyörtämään kaupasta ulos...

Vierailija
11.07.2020 |

...koska haluatte välttää törmäämästä tiettyyn ihmiseen, joka juuri sattumoisin tupsahti kauppaan samaan aikaan. Minulle tämä sattui viimeksi tänään. Jouduin koukkaamaan äkkiä jäätelötiskin kautta ulos ja jäi muut ruokaostokset ostamatta.

Sama pätee esim. jos joutuu vaihtamaan kulkureittiä kaupungilla tai lenkillä huomattuaan riittävän ajoissa, että joku "ei toivottu" ihminen on osumassa kohdalle.

Hemmetin kiusallisia tälläiset tilanteet, mutta minkäs teet, kun asut liian pienessä kaupungissa :o/.

Kommentit (233)

Vierailija
61/233 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko hakea apua, jos normaali arki ja ihmisten kohtaaminen rassaavat noin paljon?

Kantsisko itse, jos et edes tajua milloin olet satuttava (jos et tajua aloittajan ongelmaa).

Miten tässä oli satutettu? Ai se, että joku on pudottanut Facebook-kavereistaan? Mullekin on käynyt niin joskus ja sen asian kanssa nyt vain on elettävä. Kyllä se harmitti, mutta en ottanut sitä kovin raskaasti.

No se ei ole tämän aloituksen pointti, vai etkö ikinä ota ihmisten omia kokemuksia vakvasti? Oli satutettu ja that’s it. Ei, sä et tiedä, millä tavalla oli satutettu, mutta koitapas nyt asettua toisten asemaan, osaatko ja ajatella, että kanssakäymisessä se toinen satutti. Kaikki eivät halua sellaisia ihmisiä nähdä. Mutta ethän sä siitä tiedä, koska olet ääliö ja paska. Etkä usko ihmisten kokemuksia, vaan alat vängätä (sä tiedät, miten asia oli ja se ei ollut mitään) ja jos sulle ois tapahtunut se vähäpätöinen asia, joksi kokemusta luulet, se ei ois SULLE mitään.

Vierailija
62/233 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Juuri se, kun yrittää työpäivän päälle luikkia kaupan läpi mahdollisimman äkkiä näkemättä ketään. Sitten siellä joku puolituttu tunkee jutuille ja jäätelöt sulavat kärryyn yms. Helvetin (!!!!!!!!!!!!!) rasittavaa.

"Hei mun jätskit sulaa, pitää mennä"?

Mulla ei tuota ongelmia sanoa vaan "moi" ja kulkea toisen ohi nopsaan jos näyttää siltä että meinaa jäädä juttelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/233 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Juuri se, kun yrittää työpäivän päälle luikkia kaupan läpi mahdollisimman äkkiä näkemättä ketään. Sitten siellä joku puolituttu tunkee jutuille ja jäätelöt sulavat kärryyn yms. Helvetin (!!!!!!!!!!!!!) rasittavaa.

Noin hölmön jäätelöt saa sulaakin, kun ei ymmärrä sanoa, että on jouduttava.

Onnea sulle. Et ilmeisesti ole koskaan joutunut tekemisiin - saati ystäväksi - tietynlaisen takertujatyypin kanssa. Näistä ei kuule pääse eroon, vaikka sanoo viisi kertaa, että mulla on nyt kiire ja pitää mennä. Nämä "iilimadot" vaan jatkavat juttua ja kulkevat perässä ja yllättäen vaikka koukkaavat kotimatkankin pidemmän kautta sinun talosi ohi vain, että saavat jatkaa räpättämistään mahdollisimman pitkään. Siinä sulaa jäätelöt ja sen päälle aivotkin riittävän ajan kuluessa.

Vierailija
64/233 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alko. Käyn nykyään Alkossa naapuri paikkakunnilla, koska oman paikkakunnan Alkoon en voi mennä, sillä viereisessä smarketissa käy usein eräs henkilö, jonka mukaan kaikki Alkon asiakkaat on rapajuoppoja. En halua antaa hänelle sitä iloa, että pääsee liittämään minut siihen kategoriaan. Siitä juoruämmästä on niin paljon harmia ollut, että en halua törmätä häneen missään. En kaupassa, en kadulla, en uimahallissa, en yhtään missään. Olen heivannut hänen tuttavansa ja tyttärensä facekavereistani ja estänyt heidät kaikkialla facessa.

Tässä hyvä esimerkki. Ei, vaan tämän kirjoittajan pitää olla todella sairas, niinhän?

Miten itse toimit, jos tekemisiäsi listaa ja raportoi Ulla Taalasmaan, Kontio&Parmaksen Kyylän sekä Hyacinth Bucketin pahimmat puolet omaava henkilö? Kyllä se sairas on joku ihan muu kuin minä.

Minä annan hänen listata ihan rauhassa. Kuten totesit, sairastahan sellainen on. Mutta on sekin sairasta, jos antaa sairaan ihmisen vaikuttaa elämäänsä niin rajoittavasti, ettei kaupassakaan voi normaalisti käydä. Väkivaltaiset hullut toki luku erikseen. Sellaisista ei tietääkseni tässä puhuttu. t- eri

Vierailija
65/233 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alko. Käyn nykyään Alkossa naapuri paikkakunnilla, koska oman paikkakunnan Alkoon en voi mennä, sillä viereisessä smarketissa käy usein eräs henkilö, jonka mukaan kaikki Alkon asiakkaat on rapajuoppoja. En halua antaa hänelle sitä iloa, että pääsee liittämään minut siihen kategoriaan. Siitä juoruämmästä on niin paljon harmia ollut, että en halua törmätä häneen missään. En kaupassa, en kadulla, en uimahallissa, en yhtään missään. Olen heivannut hänen tuttavansa ja tyttärensä facekavereistani ja estänyt heidät kaikkialla facessa.

No huh huh. Mutta miksi alistut toisaalta tuollaisen kiusaamiseen? Miksi välität tuollaisesta? Et ole varmaankaan paikkakunnan ainoa ihminen, joka käy Alkossa. Miksi silti hänen tyttärensäkin poistit kavereista? Kannattaa varmaan relata, niin elämä ei muutu liian hankalaksi.

Koska ne raportoi sairaan uteliaalle äidilleen kaiken mistä vaan saa juoruja aikaan. Kuten esim, söin kaurapuuroa, josta tämä eukko veti johtopäätöksen että olen varmasti raskaana ja sitä juorua levitti ympäri kyliä. Miten ihmeessä joku voi keksiä, että jos joku syö kaurapuuroa, sen täytyy olla raskaana?! Ja kun sitten tällainen "raskaana oleva" käy Alkossa, niin....

Vierailija
66/233 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä hyvä esimerkki. Ei, vaan tämän kirjoittajan pitää olla todella sairas, niinhän?

Miten itse toimit, jos tekemisiäsi listaa ja raportoi Ulla Taalasmaan, Kontio&Parmaksen Kyylän sekä Hyacinth Bucketin pahimmat puolet omaava henkilö? Kyllä se sairas on joku ihan muu kuin minä.

Oliko tämä ap vai tuo Alkossa käymistä välttänyt? Kuulostaa kyllä painajaismaiselta kombinaatiolta tuo mainitsemasi henkilö. Miksi päädyit sen "Taalasmaan" silmätikuksi vai riittikö pelkkä käynti Alkossa? Onko hän muitakin kohtaan yhtä inhottava? Ehkä ne muut tajuavat, mikä hän on oikeasti naisiaan, jos alituiseen juoruilee pahaa muista ja kertoo joitain raportointejaan.

Vierailija
67/233 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ymmärrä, miksi ei voi kävellä ohi, vaikka olisikin ei-toivottu tuttu. en jää juttusille, jos ei huvita.

Hyvät sulle. On se vaan kuitenkin vaivaannuttavaa, kun ei jotenkin kehtaa kävellä vaan ohi nokka pystyssä ja sit jos sanoo hei, niin harvoin se siihen jää............ ja sitten vee-ituttaa ihan huolellla. Menee aikaa ja energiaa ihan hukkaan turhia lätistessä.

"Hei, nyt en ehdi jäädä juttelemaan" ja matka jatkuu. Onpa vaikeaa....

Entäpä, jos toinen ajattelee sen olevan tekosyy? Siis jos ei kiinnostakaan jäädä ja yleensä jäät kohteliaisuudesta?

Siinähän sitten ajattelee. Ei sillä ole mitään merkitystä. Jos en ole kiinnostunut ko. henkilön seurasta, eivät hänen ajatuksensakaan minua kiinnosta. 

Kaikki eivät ole tuollaisia epäsosiaalisia moukkia, katsos.

Otetaanpa uusiksi, kun ei kerralla mennyt perille: Sosiaalinen ei ole synonyymi puheliaalle kaikkien kanssa juttelemaan jäävälle. Näin ollen ei myöskään ole epäsosiaalista, jos ei juttele kaikkien kanssa. 

Niin, no siinä tapauksessa tajuat kai, että jos ihminen normaalisti sitä on, ei voi toimia, kuten sinä, joka sitten ilmeisesti et ole? Ei kauhean sosiaalista, jos et tätä tajua...

Normaalisti on mitä? Ja miten sosiaalisuus liittyy sen tajuamiseen, millainen joku on tai ei ole?

No silloin kun on aikaa!!!! Muistatko, kirjoitin: ” Entäpä, jos toinen ajattelee sen olevan tekosyy? Siis jos ei kiinnostakaan jäädä ja yleensä jäät kohteliaisuudesta?”

...koska normaalisti on aikaa tai olet normaalisti jäänyt kohteliaisuudesta juttelemaan.

Jos sä et normaalistikaan jää juttelemaan kohteliaisuussyistä, niin ei ole vaikeaa ettei jää.

Vierailija
68/233 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin hölmön jäätelöt saa sulaakin, kun ei ymmärrä sanoa, että on jouduttava.

Onnea sulle. Et ilmeisesti ole koskaan joutunut tekemisiin - saati ystäväksi - tietynlaisen takertujatyypin kanssa. Näistä ei kuule pääse eroon, vaikka sanoo viisi kertaa, että mulla on nyt kiire ja pitää mennä. Nämä "iilimadot" vaan jatkavat juttua ja kulkevat perässä ja yllättäen vaikka koukkaavat kotimatkankin pidemmän kautta sinun talosi ohi vain, että saavat jatkaa räpättämistään mahdollisimman pitkään. Siinä sulaa jäätelöt ja sen päälle aivotkin riittävän ajan kuluessa.

Sinullako ei jalat toimi vai miksi et pysty kävelemään pois tilanteesta? Kyllä meistä jokainen tuntee tuon takertujatyypin. Heihin tepsii parhaiten, kun ei pysäytä liikettään lainkaan heidän kohdallaan. Ei ne loputtomiin jaksa perässä juosta. Oikeassa elämässähän nyt kukaan ei toista koko matkaa seuraakaan. Tyhmempikin räpättäjä tajuaa kyllä mitä tarkoittaa se, että toinen porhaltaa ohi sanomatta juuri mitään. 

Vierailija
69/233 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen ketju täynnä omituisia ihmisiä omituisine ongelmineen.

Vierailija
70/233 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä ap vai tuo Alkossa käymistä välttänyt? Kuulostaa kyllä painajaismaiselta kombinaatiolta tuo mainitsemasi henkilö. Miksi päädyit sen "Taalasmaan" silmätikuksi vai riittikö pelkkä käynti Alkossa? Onko hän muitakin kohtaan yhtä inhottava? Ehkä ne muut tajuavat, mikä hän on oikeasti naisiaan, jos alituiseen juoruilee pahaa muista ja kertoo joitain raportointejaan.

Oltiin yksi kesä samassa työpaikassa. Sehän se tässä jännää onkin, että se kertoo näitä juttujaan kaikille ja kaikista ja jotkut ihan oikeasti sokeasti uskoo niitä juttuja.

Vierailija
71/233 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huh huh. Mutta miksi alistut toisaalta tuollaisen kiusaamiseen? Miksi välität tuollaisesta? Et ole varmaankaan paikkakunnan ainoa ihminen, joka käy Alkossa. Miksi silti hänen tyttärensäkin poistit kavereista? Kannattaa varmaan relata, niin elämä ei muutu liian hankalaksi.

Koska ne raportoi sairaan uteliaalle äidilleen kaiken mistä vaan saa juoruja aikaan. Kuten esim, söin kaurapuuroa, josta tämä eukko veti johtopäätöksen että olen varmasti raskaana ja sitä juorua levitti ympäri kyliä. Miten ihmeessä joku voi keksiä, että jos joku syö kaurapuuroa, sen täytyy olla raskaana?! Ja kun sitten tällainen "raskaana oleva" käy Alkossa, niin....

Miksi annat toisen ihmisen vaikuttaa itseesi noin paljon? Eikö olennaisinta ole, että sinä itse tiedät ette ole raskaana ja voi käydä Alkossa huoletta? Eipä se oikeasti raskaana oleviltakaan kiellettyä ole. Ei ainakaan minua käännytetty pois, vaikka ihan reilun kokoisen raskausmahan kanssa sinne menin.  

Vierailija
72/233 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ikinä tuollaisesta syystä. Mutta jos esim. vaatekaupassa raikaa kova älömölömusiikki, käännyn suosiolla ovelta. Ei niillä kumminkaan ole mun mieleisiä vaatteitakaan.

Juuri tästä syystä; Zalando is love, Zalando is life!

Vierailija
73/233 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ikinä. Mulle on ihan se ja sama vaikka kaupassa olisi samaan aikaan exäni tai joku joka ei pidä minusta. Ei sille ole mikään pakko puhua. Jatkan normaalisti ostosteni tekoa.

Jos se toinen ois kiusannut sua jollain sun hänelle uskomallasi heikkoudellasi, joka on nolo, tuskin haluaisit törmätä. Siis ihan esimerkkinä.

Terve aikuinen kykenee kohtaamaan ihan kenet tahansa sen verran, mitä kaupassa ohi käveleminen vaatii. Jos ei kykene, on syytä hankkia apua. 

Entä jos ei vain halua? Miten se ei muka olisi tervettä? Onko noin vaikeaa ja vastenmielistä tajuta, että ehkä sinutkin voidaan kokea noin? Pitää selittää, että toisen täytyy olla sairas? Ehkäpä itse olet.

No se on toki eri asia. Ap:n kuvauksesta sai sen käsityksen, että hän ei kykene kohtaamaan tuota ihmisestä. Minulle on ihan ok, jos joku ei minua halua tavata. Olen aikuinen ja ymmärrän, että ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä myös toisten ihmisten suhteen. Kaikista ei tarvitse tykätä. Mutta siinä vaiheessa tilanne on huolestuttava, jos ei pysty kohtaamaan niitä, joista ei pidä. Katsos, kun aikuisten maailmassa usein joutuu sellaistakin tekemään. Ja siitäkin selviää, jos on terve. 

”Minulle on ihan ok, jos joku ei halua minua tavata”, no, onko liian vaikeaa ymmärtää, että monille se ei ole ok? Varsinkin jos syy on jotenkin ollut ikävä sen toisen puolelta sinuun päin? Miten vaikeaa on tajuta, että ihmisiä on erilaisia? Minulle tulee sinusta mieleen ikävä, epäherkkä ihminen, joka ei välitä muiden tunteista ja pitää itseään toisia parempana. Koska ilmeisesti jos joku ei halua sinua nähdä sinua ei ole voitu loukata, koska teet kaiken aina oikein? Siis on asioita, jotka eivät kuulu muille, mutta silti nämä voivat niistä arvostella satuttavasti. Mutta jos et tällaista tajua, niin nyt toivottavasti opit uutta. Kyse ei ole siitä, että ei pitäisi jostakusta, vaan että tämä ei pidä sinusta. Sekin voi olla ongelma.

Vierailija
74/233 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju vahvistaa oletukseni sille, että av:lla kirjoittelee pääosin mt-ongelmaisia. Yksi oudoimmista ketjuista, joita olen lukenut. Ei uskoisi, että kauppareissustakin saa näin ison ongelman aikaiseksi. 

Vierailija
75/233 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se ihan tervettäkään ole, jos antaa selkeästi mt-ongelmaisen juorueukon määritellä tekemisiään. Estämiset ymmärrän, mutta tuo Alkon välttäminen menee yli. Sellaisella toiminnalla antaa ymmärtää, että eukon harhoissa on totuuspohjaa. 

Eeeeeiiiii, sä et vain tajua. Kyseinen henkilöhän voi olla ihan kiva ja pätevä ihminen, jotain tuollaista voi todella yllättävästi ja pitkänkin tuntemisen jälkeen tulla jonkun ihmisen suusta, että alkossa käyvät rapajuopot. Kun et tunne henkilöä, niin älä koita väänää juorueukoksi. Voi olla joku fiksukin ihminen tosiaan.

Vierailija
76/233 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko hakea apua, jos normaali arki ja ihmisten kohtaaminen rassaavat noin paljon?

Kantsisko itse, jos et edes tajua milloin olet satuttava (jos et tajua aloittajan ongelmaa).

Miten tässä oli satutettu? Ai se, että joku on pudottanut Facebook-kavereistaan? Mullekin on käynyt niin joskus ja sen asian kanssa nyt vain on elettävä. Kyllä se harmitti, mutta en ottanut sitä kovin raskaasti.

No se ei ole tämän aloituksen pointti, vai etkö ikinä ota ihmisten omia kokemuksia vakvasti? Oli satutettu ja that’s it. Ei, sä et tiedä, millä tavalla oli satutettu, mutta koitapas nyt asettua toisten asemaan, osaatko ja ajatella, että kanssakäymisessä se toinen satutti. Kaikki eivät halua sellaisia ihmisiä nähdä. Mutta ethän sä siitä tiedä, koska olet ääliö ja paska. Etkä usko ihmisten kokemuksia, vaan alat vängätä (sä tiedät, miten asia oli ja se ei ollut mitään) ja jos sulle ois tapahtunut se vähäpätöinen asia, joksi kokemusta luulet, se ei ois SULLE mitään.

Pelottavaa ja sekavaa juttua. 😮 Oon ihan perusfiksu, mutta multa menee nuo argumenttisi vähän yli hilseen. Miksi alat haukkua jotain anonyymia ihmistä täällä vastatessasi ihan asialliseen ja neutraaliin kysymykseen? Ja jotkut vielä yläpeukuttaa.

Vierailija
77/233 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju vahvistaa oletukseni sille, että av:lla kirjoittelee pääosin mt-ongelmaisia. Yksi oudoimmista ketjuista, joita olen lukenut. Ei uskoisi, että kauppareissustakin saa näin ison ongelman aikaiseksi. 

Suurin ongelma pään sisällä on heillä, jotka eivät osaa tukea ja lohduttaa aloittajaa. Teidän takianne maailmassa kärsitään ja kiusataan ihmisiä. Ap oli ottanut tilanteen ja toisen käytöksen raskaasti, ja tällaiset kirjoittelijat syyttävät mt-ongelmaiseksi. Mitäpäs jos siivoaisit itsesi maapallolta kokonaan, niin jäis muille vapaammat kauppareissut?

Vierailija
78/233 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä joudu kääntymään minnekään, vaikka kuka tulisi vastaan. En suhtaudu niin että joku ihminen olisi "ei-toivottu". Miksi pitäisi suhtautua niin?

Vierailija
79/233 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ikinä. Mulle on ihan se ja sama vaikka kaupassa olisi samaan aikaan exäni tai joku joka ei pidä minusta. Ei sille ole mikään pakko puhua. Jatkan normaalisti ostosteni tekoa.

Jos se toinen ois kiusannut sua jollain sun hänelle uskomallasi heikkoudellasi, joka on nolo, tuskin haluaisit törmätä. Siis ihan esimerkkinä.

Terve aikuinen kykenee kohtaamaan ihan kenet tahansa sen verran, mitä kaupassa ohi käveleminen vaatii. Jos ei kykene, on syytä hankkia apua. 

Entä jos ei vain halua? Miten se ei muka olisi tervettä? Onko noin vaikeaa ja vastenmielistä tajuta, että ehkä sinutkin voidaan kokea noin? Pitää selittää, että toisen täytyy olla sairas? Ehkäpä itse olet.

No se on toki eri asia. Ap:n kuvauksesta sai sen käsityksen, että hän ei kykene kohtaamaan tuota ihmisestä. Minulle on ihan ok, jos joku ei minua halua tavata. Olen aikuinen ja ymmärrän, että ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä myös toisten ihmisten suhteen. Kaikista ei tarvitse tykätä. Mutta siinä vaiheessa tilanne on huolestuttava, jos ei pysty kohtaamaan niitä, joista ei pidä. Katsos, kun aikuisten maailmassa usein joutuu sellaistakin tekemään. Ja siitäkin selviää, jos on terve. 

”Minulle on ihan ok, jos joku ei halua minua tavata”, no, onko liian vaikeaa ymmärtää, että monille se ei ole ok? Varsinkin jos syy on jotenkin ollut ikävä sen toisen puolelta sinuun päin? Miten vaikeaa on tajuta, että ihmisiä on erilaisia? Minulle tulee sinusta mieleen ikävä, epäherkkä ihminen, joka ei välitä muiden tunteista ja pitää itseään toisia parempana. Koska ilmeisesti jos joku ei halua sinua nähdä sinua ei ole voitu loukata, koska teet kaiken aina oikein? Siis on asioita, jotka eivät kuulu muille, mutta silti nämä voivat niistä arvostella satuttavasti. Mutta jos et tällaista tajua, niin nyt toivottavasti opit uutta. Kyse ei ole siitä, että ei pitäisi jostakusta, vaan että tämä ei pidä sinusta. Sekin voi olla ongelma.

Ei ole millään muotoa vaikeaa sitä ymmärtää. Ikävä kyllä elämästä vain tulee hyvin vaikeaa, jos ei kestä sitä, ettei kaikki sinusta tykkää. Sellaista ihmistä kun ei ole olemassa, josta ihan kaikki tykkäisivät. Vähemmälläkin saa mielensä sairastumaan kuin vatvomalla sitä, että joku ei tykkää. Työelämästä tulee täysin mahdotonta tuollaisella ajatusmallilla. Kyllä minä välitän paljonkin muiden tunteista. Siksihän yritän teillekin kertoa, ettei pidä olla liian herkkänahkainen. Siitä tulee vain ongelmia. Jos pitää vältellä kaikkia, jotka eivät sinusta pidä, elämästä tulee hyvin rajallista. 

Vierailija
80/233 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se ihan tervettäkään ole, jos antaa selkeästi mt-ongelmaisen juorueukon määritellä tekemisiään. Estämiset ymmärrän, mutta tuo Alkon välttäminen menee yli. Sellaisella toiminnalla antaa ymmärtää, että eukon harhoissa on totuuspohjaa. 

Eeeeeiiiii, sä et vain tajua. Kyseinen henkilöhän voi olla ihan kiva ja pätevä ihminen, jotain tuollaista voi todella yllättävästi ja pitkänkin tuntemisen jälkeen tulla jonkun ihmisen suusta, että alkossa käyvät rapajuopot. Kun et tunne henkilöä, niin älä koita väänää juorueukoksi. Voi olla joku fiksukin ihminen tosiaan.

Kröhöm. Onko se avainsana se Alko tässä? Hieman sekavaa juttua täällä kirjoitetaan näköjään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi