Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun vaihdatte autoa niin ostatteko käteisellä vai osamaksulla?

Vierailija
11.07.2020 |

Siinä tuli jo kysymys??

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteisellä. Auto on kuluva käyttöesine, en halua maksaa kalliita lainaeriä kun auton arvo on jo tippunut murto-osaan.

Jos ostat vaikka 20 tonnin auton, 5v päästä auto on 10 tonnin arvoinen mutta maksat edelleen 20 tonnin autoa.

Ostankin noin 5 tonnin autoja ja ajan niillä noin 5-10v. Jossain siinä 5-10v jälkeen alkaa olla siinä kunnossa että vaihdan uudempaan.

Vierailija
22/26 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kannattaa ostaa vain rahoituksella.

Vaikka tililläni ja osakkeissa on kymmeniä tuhansia, niin rahoituksella se kandee silti ostaa.

Kerrohan tarkemmin miksi kannattaisi?  - Itse kun  menin katsomaan tiettyä autoa liikkeeseen, johon siis olin jo alustavasti tutustunut netti-ilmoituksen kautta ja valmistajan tarjoamien mainoksien/ esitteiden kautta ao merkin ja jälleen myyjän/maahantuojan kotisivuilta niin meni maku kun myyjä selitti ja kuvasi enismmäset kymmenen minuuttia kuinka auton voisn ostaa niin ja niin erinomaisella rahotiuksella. - Ja kun hän viimein veti henkeä saatoin kysyä, että saankos tätä autoä käydä koeajamassakin, vaikka teki mieleni sanoa, että kiitos ja näkemiin.   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamalla lainan pankista auton saa omiin nimiin heti. Rahoitusyhtiön kautta et ole auton omistaja ennen kuin se on maksettu.

Vierailija
24/26 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu elämäntilanteesta. Ekan autoni ostin käteisellä, maksoi 2400e. Toisen auton rahoituksella, maksoi 19 800. Sain vanhasta 600. Kolmannen auton ostin taas käteisellä, koska olin saanut perintöä, 22 000e. Vanhasta sain 800e.

Oho, eli 19800 autosta sait vaihtaessa vain 800. Saako kysyä kauanko auto sulla oli? Ja laskitko ikinä paljonko maksoit kuluja ja tilinhoitomaksuja rahoitusyhtiölle? Tuohan on sama kun heittäisi rahaa roskiin.

Vierailija
25/26 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kannattaa ostaa vain rahoituksella.

Vaikka tililläni ja osakkeissa on kymmeniä tuhansia, niin rahoituksella se kandee silti ostaa.

Kerrohan tarkemmin miksi kannattaisi?  - Itse kun  menin katsomaan tiettyä autoa liikkeeseen, johon siis olin jo alustavasti tutustunut netti-ilmoituksen kautta ja valmistajan tarjoamien mainoksien/ esitteiden kautta ao merkin ja jälleen myyjän/maahantuojan kotisivuilta niin meni maku kun myyjä selitti ja kuvasi enismmäset kymmenen minuuttia kuinka auton voisn ostaa niin ja niin erinomaisella rahotiuksella. - Ja kun hän viimein veti henkeä saatoin kysyä, että saankos tätä autoä käydä koeajamassakin, vaikka teki mieleni sanoa, että kiitos ja näkemiin.   

Ilmeisesti niiden sijoitusten korko on paljon suurempi kuin tuo rahoituskorko, ja sen takia kannattaa ostaa rahoituksella. Pitää vaan osata plussa- ja miinuslaskut kaikkinensa. 

Vierailija
26/26 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas tämä sama jankkaaja joka väittää että kannattaa ottaa velkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän