Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~HELMIKUISET 2014~~

13.05.2013 |

Tässäpä tulisi sitten uusi ryhmä tammikuisista tippuneille ja muille, jotka helmikuun vauvasta haaveileepi=)

Minulla on menossa jo kp 12, jos lasken alkaneeksi siitä niukemmasta vuodosta, mutta kp 10, jos vasta ihan niagara-ilmiöstä aloitetaan laskeminen. Ensiviikolle tai viikon vaihteeseen siis taitaa ovis osua. En usko tikuttavani tässä kierrossa, koska tunnen kroppani niin hyvin.

Hyppikäähän mukaan, ettei tarvitse yksi jaaritella ;)

Ja uusille esittely: Olen 33 v. neljän ihanan pojan äiti. Pojat ovat vuosimallia -00, -02, -05 ja -12. Viidennestä ja viimeisestä villahoususta haaveilen vaihtelevalla kuumeen tasolla. Välillä tuntuu, että lapsiluku saa jäädä tähän ja välillä haluan sen viidennen tosi kovalla palolla. Mieheni ei ihan näin kovaa kuumetta pode ja hänen puolestaan lapsiluku saisikin olla tässä, mutta antaa minun kuitenkin höyrytä ja on toisinaan itsekin ihan mukana=)

Kommentit (174)

61/174 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demi: Onneksi olkoon plussasta! :) Me olemme kaikki hengessä mukana, että raskaus jatkuu normaalisti.

Johanna: Tervetuloa! Hienoa, että miehesi on noin mukana vauvanteossa. Teillähän on yritys vasta niin alussa, että yrittäkää vaan ottaa mahdollisimman rennosti tämän yrittämisen suhteen. Suurin osa kuitenkin raskautuu jo ensimmäisen puolen vuoden aikana ja vielä suurempi osa ensimmäisen vuoden aikana. :)

Tellu: Voihan suorityspaineet! :/ Onpa todella harmillista... Parashan se olisi, kun voisi pitää miehen täysin tietämättömänä oviksen ajankohdasta, mutta onko sekään aina mahdollista... Mutta nyt et kyllä valita tuosta liian nopeasta suorituksesta! Käytätte sitä aikaa sitten joku toinen kerta. Onnea uudesta sukulaispojasta! :)

Kippis: Voi ymmärrän niin hyvin tuon, kun työvuorot menee aina ristiin! Toivottavasti pääsette kuitenkin ovista hyödyntämään aina jollain tavalla. Toivotaan myös, että kuntotarkastus menee hyvin ja olette pian talon omistajia.

Fresca: Luulisi niitä ovistestejä jostain löytyvän sieltäkin. Hyviä oireita sinulla on loppukiertoa ajatellen. Toivotaan, että ne kertovat plussan puolesta. Milloin meinaat testata vai odotatko niin kauan, että menkat on myöhässä?

Meillä minä syön hyvin monipuolisesti ja uskon saavani ravinnosta kaikki muut vitamiinit paitsi kalkin, D-vitamiinin ja omegat, mutta mies ei ihan yhtä paljon syö vihanneksia ja marjoja. Kyllähän hän syö joka aterialla vähän, mutta ei varmasti riittävästi. Ja meillä ongelma on miehen vaihteleva siemenneste, joten sitä tässä nyt korjataan tuon englantilaisen lapsettomuusgurun vitamiiniohjeiden mukaan (Kiitos vaan Mussuttajalle edelleen sen suomentamisesta). :) Ja kun kerran sitä lähdettiin miehen puolelta miettimään, niin samalla otettiin myös minulle esim. seleeni- ja sinkkilisä käyttöön, että ei mistään sellaisesta nyt jäisi kiinni.

Olet kyllä täysin oikeassa siinä, että ravintoon kannattaa kaikkien kiinnittää huomiota ja paljon! Siitä kuitenkin kaikki imeytyy juuri oikeassa muodossa ja hyvä ruokavalio on kaiken jaksamisen perusta. Olen suorastaan innoissani, kun otit asian täällä esille, kun olen itse melko innokas ruokavalion seuraaja ja olen käyttänyt juuri näitä ravintolaskureita (kalorilaskuri.net muun muassa) satunnaisesti tarkistaakseni ravintoaineiden kokonaissaannin edes suuntaa-antavasti. Ja kun se ravitsemusterapeutin tutkintokin kiinnostaa, kun vaan löydän aikaa lähteä sitä itselleni lukemaan. :)

Puolukka: Minä olen Terolut-kuurin syönyt juuri tuohon viikko ennen kuukautisia alkavaan tuhruvuotoon. 3 kuukautta käytin ja mielestäni ongelma väheni. Tosin minulla löytyi taustalta sitten muutakin, kun vaadin lisätutkimuksia, joten ongelma toistuu silloin tällöin edelleen.

RM: Älähän nyt, varsin hyvin voisi raskaudesta nuo olot johtua! :)

ON: Kirjoitín jo tuonne Frescalle pitkät pätkät tästä vitamiinien saannista ja ravinnosta. Innostuin aiheesta ihan tosissani! :D Lyhyesti olen siis sitä mieltä, että hyvä ruokavalio on tärkein asia vitamiinien saanninkin kannalta ja vitamiinipurkkeihin olisi hyvä olla joku syy. Meillä tämä syy tällä hetkellä on tämä yli 3 vuotta kestänyt lapsettomuus ja miehen vaihteleva siemennesteen laatu. En tiedä onko näistä vitamiineista mitään hyötyä, mutta ainakin nyt kokeillaan. Tässä on 3 kuukautta aikaa ennen mahdollista seuraavaa alkionsiirtoa yrittää luomusti, niin omia hermoja kyllä rauhoittaa, kun voi muka tehdä edes jotain. :)

Ovulaatiokin alkaa lähestyä. Eilen rupesi limoja olemaan ja petipuuhissa tuntui pientä arkuutta kohdunkaulan seudulla. Se on minulla aina merkki lähestyvästä ovulaatiosta. Ei se vielä ole päällä, eikä varsinkaan mennyt, mutta joka toinen päivä ollaan nyt peittoja heiluteltu kuitenkin jo tässä vaiheessa. :) Ja etukäteenhän niitä talletuksia kannattaakin tehdä, että siittiöitä on aina paikalla, kun munarakkula irtoaa.

Marjana kp 13/30-34 yk 3v 2kk

Vierailija
62/174 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Marjana: Minusta kuulostaa oikein hyvältä ja eteenpäin suuntaavalta kun vaan yrittää vaikkei tulosta olekaan aiemmin tullut. Kun sitä ei voi koskaan tietää....!!! Eikä nuista vitamiineista ole taatusti mitään haittaa ainakaan, joten ihan hyvän oloinen kolmikuukautinen treeniaika teillä käsillä. Paitti, että se katkee kuin kanan lento kun plussaat jo tässä kuussa, eiks niin?

Ja kiitos tsempistä... ite taisin just tossa yllä kirjottaa, että sitä ei voi koskaan tietää...!

Tellu: Kiva, että pääsitte kuitenkin talletukset tekemään. Toivottavasti ei ollut kovin myöhässä. Eikä nyt auta valittaa, nautitte sitten tosiaan jossain toisessa kohtaa toisistanne pidemmällä kaavalla. Siis valoisalla mielellä vaan eteenpäin!

Mitäs muiden keskiviikkopäivään?

).( Yksi yö taas hikoiltu, yyh. Inhottavaa kun pyörii sängyssä vaan kosteissa lakanoissa. Tällasta mulla ei olekaan aiemmin ollut. Niinpä mielessä kävi, että joskos kuumat allot ja vaihdevuodet oliskin jo alkaneet...? Heh, no en ehkä ihan tosissani nuita mieti, mutta kunhan kävi mielessä.

Niin juukelisti väsyttää, että en ole vissiin oikein toipunut viikonlopun valvomisesta. Onneksi tänään on vapaapäivä ja ajattelin vaan ottaa aurinkoa takapihalla ja ehkä vähän kotihommia tehdä.

Ja masuosasto... No, kipuilee edelleen. Eilisestä salireissusta alkaen vatsaa on vihlonut ja jomottanut -niin kyllä vähän alaselkääkin ja sehän on menkkojen merkki minulla. Mutta tässähän nyt piinaillaan sitten, viimeisiä päiviä viedään. Rauhallisin mielin, ei tässä muutakaan voi =).

Aurinkoa!

RM dpo12

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/174 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limailuista ja kipuiluista päätellen ovikseni on huomenna ja simpat laitettu uimatunnille äsken. 

plussaonnea kaikille jotka piinailee! :)

64/174 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas mieheni antoi minulle tehtävän: Älä stressaa! Hän on selvästi sitä mieltä etten mä raskaudu jos kokoajan on hirveä stressi.Viime kuukausi oli kyllä kauhea. Hirveästi duunistressiä ja ihmissuhde ongelmia. Oon nyt yrittänyt keskittyä treenaamiseen ja jättää nää vauvamietteet vähemmälle. Yritys on kova, mutta jotenkin tuntuu luonnollisemmalta kun tietää ettei se raskaus ihan niin helposti saa alkuaan.

Aamulla mun piti tikuttaa ovis, mutta unohdin. Heh... Varmuuden vuoksi piti simpat lähettää matkaan. Limat kyllä selvästi lisääntyneet ja pientä vihlomista vasemmassa munasarjassa. No kattoo mitä huomenna tikku sanoo. 

Vähän ehkä ristiriidassa mun "en mieiti vauvoja" ajattelun kanssa. Täällä katselen Erilaiset äidit ohjelmaa ja haaveilen... 

65/174 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kaikille jotka ovistelee ja laittoi talletuksia! Ja tsempit piinailijoille!

Täällä eletään rauhallisia kierron alkupäiviä... :) Ei tartte hötkyillä.

Eipä tässä muuta!

66/174 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tepsuttelija: Käytätkö hymynaamoja vai ovistikkuja? Ajattelin muistuttaa, että ovishan pitää testata päiväs aikaan tikuilla, ei aamun ekasta pissasta :)

Roxymama: Sulla ei enää montaa piinapäivää ole, toivon kovasti plussaa sinne :)

Marjana: Eipä varmasti tuosta vitamiinien popsimisesta mitään haittaa ole. Alani puolesta voin sanoa, ettei suomalaisesta ruuasta saa kaikkea tarpeellista vaikka söisi kuinka monipuolisesti. Mutta olemmehan ennenkin jutelleet näistä vitskuista ja oon saanut sulta hyviä vinkkejä!

En nyt vieläkään halua listoille.. Olen aika jäykästi lähtenyt tähän kiertoon.. Katotaan nyt, innostunko ovista tikutteleen... Mutta täälä roikun edelleen :D

67/174 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roxymammalla on myös aika samat jännityspäivät kuin täällä :) Ai hitsi milloinkahan uskaltaa testata? En haluaisi hätäillä. Rinnat on kyllä kipeät! Ihan pakottaa, niin siksi on aika vahva tunne nyt että se kolmonen tosiaan olisi ehkä tulossa. Toivottavasti en tipahda haaveista. Myös päänsärky oli taas vahvana tänään. Jos nyt tärppää niin macaa suosittelen kaikille kokeiluun. Sitä söin edellisen kierron loppupuolesta saakka. 

68/174 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Ei mitään uutta, mutta mukana täällä seurailemassa. Tärppipäivät lähestyvät ja tästä kierrosta aion syödä myös Terolut-kuurin. Katsotaan tehoaako se mihinkään.

Marjana: Oletkin varmaan jo kertonut, mutta mitä muuta sinulla on tuhruvuodon lisäksi? Oliko PCO? Ovatko lääkärit mielestäsi selvittäneet kaikkia syitä riittävästi? Toivon todella paljon, että teillä onnistaa nyt jo kesän aikana, eikä jatkohoitoja tarvita!

Ja nyt vaan odotellaan ensimmäistä plussaajaa! :)

Puolukka

69/174 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

RM: Sinä olet kyllä yltiörauhallinen tuossa piinailussa nyt! Etkö meinannut testata lainkaan? :)

Ja kiitos, itsestänikin rupesi nyt viikon aikana tuntumaan siltä, että hitsit, kyllä minä tästä kuitenkin sain nousufiiliksen tämän kuumeilun suhteen. Valitettavasti tämä on sellainen asia, että itsesäälissä rypeminen ei auta mitään, eikä ketään. Tosin sillekin olotilalle on se hetkensä annettava, että voi jatkaa eteenpäin.

Katem: Jes! Nyt vaan piinaviikkoihin sitten.

Tepsuttelija: Hieno ohje mieheltäsi! :)

PikkuinenMyy: Niinpä. Ja vaikka moni syö monipuolisesti, niin syö silti liian vähän saadakseen riittävät määrät tiettyjä vitamiineja.

Bellamamma: Pistähän sinä edes testiä kehiin, niin saadaan jännittää mukana. ;)

Puolukka: Siis minullahan on lievästi monirakkulainen oikea munasarja (ja vasenkin hyvin vähän), mutta ei PCO:ta kuitenkaan. En tiedä tulisiko sellainen, jos lihoisin, mutta koska olen hoikka/normaalipainoinen, niin ei ole mitään ongelmaa asian suhteen. Ylipainohan pahentaa PCO-oireita.

Minulta löydettiin kohdunkaulasta solumuutos, joka ei siis näkynyt papa-kokeessa lainkaan. Vasta tähystys ja koepala osoitti sen. Se on ilmeisesti ainakin yksi syy minulla niihin tuhruvuotoihin. Tottakai tuo lievä monirakkulaisuuskin voi vaikuttaa. Tuota muutosta on nyt seurattu vuosittain ja taas ensi kuussa menen tähystykseen. Vuosi sitten se ainakin oli aivan rauhallinen, eikä ollut muuttunut mihinkään, mutta kyllähän se taas jännittää tässä vaiheessa, jos sieltä tuleekin jotain ikäviä uutisia.

Lääkärit eivät olisi lähteneet tutkimaan asia lainkaan, mutta vaadin päästä jatkotutkimuksiin, koska oireilu tuli yllättäen, oli sen jälkeen jatkuvaa, yhdyntä usein laukaisi sen eikä Terolut-kuuri poistanut ongelmaa kokonaan. Hyvähän se on, että turhia tutkimuksia ei lähdetä tekemään, kun yleensä syy tällaiseen on juuri keltarauhasessa tai pco:ssa, mutta tunsin kyllä oman kroppani sen verran hyvin, että tämä ei ole nyt ihan normaalia.

Mutta harvoinhan sitä julkisella pääsee eteenpäin, jos sitä ei osaa vaatia. Valitettavasti... Itseasiassa tämän lapsettomuusasiankin kohdallahan minulle terveyskeskuslääkäri sanoi ensimmäisten labrakokeiden jälkeen (jotka olivat siis kunnossa), että jatkakaa vain yritystä ja jos lasta ei ala kuulua puolen vuoden tai vuoden jälkeen, niin ota sitten uudestaan yhteyttä. Siinä vaiheessa hyppäsin varmasti kattoon asti, että ei todellakaan käy, että joutuisimme odottamaan yhtään kauempaa jatkotutkimuksia! Silloin oltiin jo reilusti yli vuosi lasta yritetty kuitenkin. Nyt meni jo vähän asian vierestä, mutta kun pääsin vauhtiin, niin en osaa lopettaa. ;)

ON: Ei ole vieläkään ovistuntemukset vahvistuneet... Pieniä tuntemuksia alavatsalla, mutta ei kummempaa. Tänään täytyy kuitenkin mies kaataa, että pysytään tässä joka toinen päivä -taktiikassa. :) Ja mikäs sen mukavampaa! ;) Ovista en aio tikuttaa ollenkaan. Ihan tuntemuksien perusteella mennään ainakin tämä kierto.

Minulla on vapaapäivä ja ulkona on aivan mahtava sää! :) Taidan tästä lähteäkin saman tien aamulenkille ja sitten päivän muihin askareisiin.

Marjana kp 14/30-34 yk 3v 2kk

70/174 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Helmikuiset 22.5.2013)

Äiti_Espoosta kp 3/28-36 yk 3

Johanna81 kp4/30-31 yk3

Metsätähti88 kp 6/35-38 yk 6

Jonsteri kp 8 /~32

Puolukka kp 9/27

Marjana kp 14/30-34 yk 3v 2kk

Tepsuttelija Kp 16/28-31 yk 2

Tellu kp 19/32

Kirsikkakarkki kp 22/28-33 yk 11

Katem kp 32

Kippis kp25/28-30 yk 10

Bellamamma  kp 26/28 yk 6

Fresca kp 27/27-29 yk 4

Roxymamma kp 27/28

Mukana myös:

Mussuttaja

Siirinen

Loppukiertolaisia alkaa olla jo kourallisen verran, alkaa siis jännääminen taas=)

Ihmeempää kommentoitavaa ei nyt ole, joten suoraan ).(

Mitään olennaista ei kyllä ole omassa navassakaan. Ovisoireet olivat vahvat ja menivät sitten menojaan=) Kovin suuria odotuksia ei taaskaan ole tämän kierron osalta, mutta onhan sentään pieni mahdollisuus onnistumisen suhteen.

Esikoinen lähti tänään aamulla leirikouluun ja palailee huomenna takaisin.

Vähän jännittää sillä mukaan lähti myös yksi oppilas, joka hakannut meidän poikaa jo useampaan otteeseen ja onpa tuon oppilaan edesottamuksista saanut osansa muutamat muutkin. Laitoinkin äsken opettajan puhelimeen viestiä, että soittaisi minulle tänään. Minun on pakko oman mielenrauhani vuoksi pyytää, ettei sitä toista poikaa jätetä hetkeksikään ilman aikuisen valvontaa. En todellakaan halua, että ala-asteen viimeinen luokkaretki päättyy kenenkään lyömiseen tms. Saatan olla hysteerikko, mutta ihmettelen suuresti, että tuo kyseinen poika edes otetaan mukaan reissuun. Toisaalta ahdistaa hirveästi ja toisaalta olen tosi iloinen, että lapsille saatiin järjestettyä tuo kyseinen reissu=) Nyt vaan toivon, että kaikki menee paremmin kuin hyvin!

71/174 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuinenmyy: Toissapäivänä oli itseasiassa eka kerta kun kokeilin. Ai että päivällä. Apua! Enhän mä tuota tiennyt. Aamulla tuli pari tasaisesti tummaa viivaa. Pitääkö mun nyt testata illalla uudestaan?? Mitkä testit antaa hymynaamoja? Niitä on varmaan helpompi tulkita vai?

72/174 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tellu: Meillä oli viime kuussa pitkät keskustelut seksistä ja suorituspaineesta. Pistinkin tässä kuussa panoksia peliin enkä ole itse maininnut sanaa raskautuminen tai ovulaatia. Ostin uusia alusvaatteita, antanut miehelleni paljon kehuja ja sen semmoista mukavaa. Nyt on ainakin herra ollut viimeiset päivät mielellään mukana touhuissa. Ei ainakaa vielä ole valittanut suorituspaineista. Pari päivää pitäisi herran vielä pysyä vauhdissa. Oonkohan mä hieman kiero nainen? ;D

Vierailija
73/174 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinaaaa...!

Morjes naiset!

Tepsuttelija: Nyt on oikeat aseet käytössä =). Etkä sä mitään kiero ole -tai jos olet, niin tuon verran saa ollakin. Kun toive lapsesta on kuitenkin yhteinen niin kaikki keinot on sallittuja. Kieroa tuo olisi jos vain sinä haluaisit lasta... Eli kaikki keinot käyttöön vaan, sanon ma. Hyvältä vaikuttaa!

Tellu: Hui, toivottavasti lapsen reissu menee hyvin! Ikäviä tuollaiset tilanteet lasten välillä...

Marjana: Olen tosiaan jotenkin yltiörauhallinen nyt. Ehkä tää yli 10 v kestänyt kuumeilu ja yrittäminen ja aikaan saadut raskaudet ja lapset ovat saaneet mut sellaiselle päälle, että en voi/jaksa vaikuttaa tähän asiaan mitenkään. Parhaamme teemme ja jos ei tulosta tule niin ei vaan tule. Kyllä mä testata aion jos menkat ei perjantaina eli siis huomenna ala. Ehkä sit viikonloppuna on testin aika...

Tsemppiä oviksen odotteluun ja ihanaa kun fiiliksesi nousee. Toki on otettava se rypemisen aikakin itselleen mutta sitten täytyy vaan nousta suosta jotenkin ja jatkaa eteenpäin. Nyt näyttää hyvältä sun tsemppi taas. Kesä voisi olla hedelmällistä aikaa, eiks vaan?

Rouva Puolukka: Toivottavasti Terot tepsii!!!! Tsemp!

Bellamamma: Hyvältä vaikuttavia rintaoireita sinulla!!! Kohta päättyy sunkin piina, peukkua!!!

).( Alavatsakivut ovat jatkuneet erittäin inhottavina =(. Eilen makasin ihan kippurassa välillä, koko ilta meni tuskissa. Siis aivan kaameaa. Tuntui kuin kivut olisivat tulleet jotenkin aaltomaisina, välillä helpottaen ja välillä taas pahentuen. No, yöllä sain kuitenkin nukuttua ja tänään kipu on ollut siedettävämpää.

Jännäksihän tämä nyt menee. Rinnat kipuilee, mutta niin ne kipuilee joka kierrossa, lopussa. Mutta rauhallisin mielin edelleen, ei tässä muutakaan voi. Onneksi on duunia ja hommaa, ei hirveesti kerkee miettiä =).

Aurinkoa kaikille.

RM dpo13

74/174 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tepsuttelija Ne hymynaamat on niitä Clearbluen ovistestejä, eli digitaalisia, niitä saa vissiin käyttää aamupisuunkin. Muissa pääsäntöisesti ohjeissa lukee jotain et 10-20 välisenä aikana.. Joskus itse aamulla automaattisesti pissin tikkuun homepäissäni ja pissasin sit uudemman kerran useamman tunnin päästä.. Aamuisin ei näkyny mitään vaikka myöhemmin samana päivänä tuli vahvat ovisviivat. Jos oot saanut tänään aamulla vahvat ovisviivat, niin hienoa! Ei muutakuin tallettelemaan :) Suurimalla osalla aamun ekasta pissasta ei näy mitään...

75/174 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin mä oon ohjeet taas lukenut... hups...

Vierailija
76/174 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Voi se paikka, jonne ei aurinko paista!

Alavatsakivut yltyivät taas päivän aikana ihan kaameiksi ja nyt sitten tulee jo veristä vuotoakin... Helevetti, etten paremmin sano. Ei niinkään se ketuta, että menkat alkaa, sillehän en mitään voi. Mutta tää turhien kipujen kärsiminen, hormonien vetäminen ilman tulosta ja toivominen vaikka ei oo toivoakaan, ottaa niin juukelisti päähän.

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin päätän tässä kohtaa, palataan taas kun vähän keljutus laantuu ja kivut edes sen verran asettuu, että voi istua vaikeroimatta. En tajua miksi näin koskee...

RM dpo13 tai vissiin kp1

77/174 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei... jaksamista roxymammalle!

78/174 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei RM! Mä oon tässä taustalla lukenut tätä ketjua ja pitänyt sulle molempia peukkuja pystyssä!

Itselläni alkoi myös menkat, edellispäivänä, ja kivut oli niin kovat, että vaikeroiden valvoin yöllä melkein 3 h. Aina ne menkat sattuu, mutta tällä kertaa kipu oli jotain niin käsittämätöntä, että pelkäsin oksentavani!

79/174 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmitus Roxymamma :( 

Minä plussasin äsken clearbuen digitaalisella :O Kyllä oli teroista ja macasta hyötyä! Minähän sain terot pitkän kierron estoon ja siihen että limakalvot olisivat tarpeeksi paksut munasolun kiinnittyä. Luulen että joulukuussa olin kerran raskaana, mutta ei pysynyt kiinni ja sain varhaisen keskenmenon. Toivottavasti plussaaalto lähtee nyt liikkeelle <3

80/174 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

OI oi onnittelut Bellamammalle! Mahtis! Pidetään peukkuja ja toivotaan että pysyy matkassa! tuu päivittelee kuulumisiasi.

RM voi harmitus sentään. :/ Nyt sitten vaan anna aikaa itsellesi. Ymmärrän, että on turhauttavaa.

Tänne ei mitään kummallista. Aamulla huvikseni tikutin, mutta eihän ovista siinä näkynyt. Muuten, mä tikuttelin yhdellä yrityskierrolla illalla, ja en bongannut sitä ollenkaan. Viime kierrosta päätin tikuttaa aamulla ja sain sen kiinni. En tiedä, oliko iltapissa silloin liian laimeaa vai jäikö ovis kokonaan tulematta. Kävin tota maca jauhetta tutkimassa... :) hmmm..