Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~HELMIKUISET 2014~~

13.05.2013 |

Tässäpä tulisi sitten uusi ryhmä tammikuisista tippuneille ja muille, jotka helmikuun vauvasta haaveileepi=)

Minulla on menossa jo kp 12, jos lasken alkaneeksi siitä niukemmasta vuodosta, mutta kp 10, jos vasta ihan niagara-ilmiöstä aloitetaan laskeminen. Ensiviikolle tai viikon vaihteeseen siis taitaa ovis osua. En usko tikuttavani tässä kierrossa, koska tunnen kroppani niin hyvin.

Hyppikäähän mukaan, ettei tarvitse yksi jaaritella ;)

Ja uusille esittely: Olen 33 v. neljän ihanan pojan äiti. Pojat ovat vuosimallia -00, -02, -05 ja -12. Viidennestä ja viimeisestä villahoususta haaveilen vaihtelevalla kuumeen tasolla. Välillä tuntuu, että lapsiluku saa jäädä tähän ja välillä haluan sen viidennen tosi kovalla palolla. Mieheni ei ihan näin kovaa kuumetta pode ja hänen puolestaan lapsiluku saisikin olla tässä, mutta antaa minun kuitenkin höyrytä ja on toisinaan itsekin ihan mukana=)

Kommentit (174)

Vierailija
81/174 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi naiset!

Onnea Bellamamma! :) Uskon Macaan tosissaan! Taalla Perussa macaa myydaan lampimana juomana joka kadun kulmassa quinoan kera, nam :) Hih, onnea viela.

kp 25 kokeilin paivalla josko testiin tulisi plussa.. ei tullut. toinen viiva alkoi hahmottua, voi sita juhlan maaraa!!! Molemmat oltiin ihan ihmeissaan tuijottamassa tikkua.. Viiva kuitenkin katosi ennen viiden minuutin paattymista.. luin sen siis negaksi. On ollu ihan kauheet kivut alavatsassa ja selassa jo 4 paivan ajan. Tuntuu aika samalta kun menkat alkais, mut paljon voimakkaampia kipuja ja tulee sykleissa. Heti tanana heratessa kun nousin ylos kipu alkoi.. olen ehka jopa hieman pelastynyt koska noin voimakkaasti en oo koskaan saanut kuukautisoireita. tanaan kp 27. Viimeiset kaksi kiertoa on paivia ollut sen 27 ja 3 kk sitten oli 29.. siks en osaa sanoa onko kierto 27 tai 28 tai 29.. Ajattelin tehda uuden testin huomen aamulla heti kello 6 kun heraan :) 

Plussatuulia kaikille!

Vierailija
82/174 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(
Jaan helmikuisiin edelleen vaikka menkat alkoivat. eli kp 1/27 ja laskettu aika olisi viela helmikuun puolella joten ei muuta kun uutta yritysta peliin. menin apteekkiin ostamaan testeja, kun tulin kotiin ajattelin et teempa testin, pissasin purkkiin ja kun pyyhin niin voi P****.. jep jep. noh, ei se mitaan. parempi onni ens kerralla. ja nyt on valmiiks jo 2 testia odottamassa. Nyt on ainakin varmaa et kierto on 27 paivaa kun se on ollut niin tasmallinen jo kolmen kierron ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
83/174 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tellu: Ei se ole helppoa tuo lasten maailma. :/ Toivottavasti poikasi leirikoulu menee hyvin.

Tepsuttelija: Nuo Clearbluen hymynaamat on kyllä helpoiten tulkittavia, mutta kalliimpia... Ja hyvät konstithan sinulla on miehesi selättämiseen. Täysin oikeat konstit!

RM: Voi itkujen kevät! Ymmärrän kyllä tuon ärtymyksen, kun ei niitä hormoneja huvikseen halua käyttää. :/

Bellamamma: Paljon onnea! Onneksi saadaan välillä näitä plussauutisiakin.

Frescalle pahoittelut menkkojen yllättämisestä.

ON: Taas on eilen talletuksia tehty. :) Valkovuotoa tulee enemmän ja alavatsalla ja rinnoissa on tuntemuksia, joten lähellä ovista ollaan. Kun nyt ei venyisi kovin paljoa enää, kun ensi viikolla voi olla hankalaa järjestää säännöllistä joka toinen päivä peittojen heilutusta, kun työvuorot taas vähän menee ristiin enemmän. Mutta eihän se auta kuin yrittää, jos ovis ei tule vielä viikonloppunakaan.

Marjana kp 15/30-34 yk 3v 2kk

84/174 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Helmikuiset 24.5.2013)

Fresca kp 1/27-29 yk 5

Äiti_Espoosta kp 4/28-36 yk 3

Johanna81 kp 5/30-31 yk3

Metsätähti88 kp 7/35-38 yk 6

Jonsteri kp 9 /~32

Puolukka kp 10/27

Marjana kp 15/30-34 yk 3v 2kk

Tepsuttelija Kp 17/28-31 yk 2

Tellu kp 20/32

Kirsikkakarkki kp 23/28-33 yk 11

Katem kp 33

Kippis kp 27/28-30 yk 10

Mukana myös:

Mussuttaja

Siirinen

Plussanneet <3

Bellamamma

Onnea Bellamamma! Kiva kun saatiin jo eka plussa=)

RM, harmittelut sinne=( Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun!

Frescalle myös pahoittelut. Kiva kun saat kuitenkin vielä jatkaa täällä.

Marjana, oletko tikutellut ovista vai luotatko sinäkin vain omiin tuntemuksiisi?

).( Näitä ON-osioita on oikeastaan ihan turha kirjotella kierron tässä vaiheessa, koska mitään ei tapahdu. Oikeastaan tämä on vielä alkukiertoakin tylsempi vaihe, ainakin minulle, jolla kierto on melkoisen pitkä=(

Alkukierrossa sentään on vielä odotukset korkealla, mutta tässä oviksen jälkeen minä aina heitän kirveen kaivoon ja luovun toivosta... niin nytkin! Tuntuu, että se myöhäinen peittojen heiluttelu oli tosiaan liian myöhään. Noh, eipä tässä auta kuin odotella. Onneksi on paljon puuhaa=)

Viikonloppu onkin taas niin kiireinen, etten välttämättä joka päivä ehdi päivittelemään listaa, mutta tulen tietysti, jos joudan.

Tsemppiä piinailijoille=)

85/174 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää käydä ostamassa noita hymynaama tikkuja. Kiitos tiedosta! Täällä on kyllä jännät paikat. Koitin illalla vielä testata, mutta taisi olla liian laimeaa eikä kumpikaan viiva ollut kovin vahva. Onkohan turhaa enää tänään testailla? Kai se oli ovis oli jo... Melkein jokapäivä on kyllä puputtelua ollut viimeisen viikon ajan. JÄNNITTÄÄ! Mietin vaan että mitenköhän tuo viime kierron pituus vaikuttaa seuraavan pituuteen? Oli kuitenkin 32 päivää, mikä ei mun kropalle ole ihan normaalia.

Sain eilen kutsun tutun ylläri vauvajuhliin. Hän on mieheni kaverin avokki jonka kavereita en ollenkaan tunne. Ihanaa päästä tutustumaan uusiin ihmisiin! Mulla on hieman ollut ongelmana, ettei minulla ole kauheasti kavereita joilla on lapsia tai ketkä edes suunnittelisivat raskautta. Vaikka ikää onkin 24v, niin suurinosa kavereistani ovat edelleen koulussa ja elävät villiä sinkkuelämää. Ei oikein ole ketään kenelle puhua koko tästä projektista. 

86/174 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tellu: Tässä kierrossa ainakin luotan omiin tuntemuksiin oviksen bongauksessa. Minullahan on välillä tosi voimakkaat 2-3 tuntia kestävät oviskivut, joista ei voi erehtyä. Välillä sitten on pienemmillä oireilla ja silloin ei ihan tarkkaa ajankohtaa pysty kyllä tunnistamaan, mutta eihän tämä ihan päivän tarkkaa nyt ole. Ihan säästösyistä ja hermojenkin takia jätin ovistestit tilaamatta nyt. Rentoa fiilistä haetaan ja sitten PAS:ia varten joutuu niitä hymynaamatestejä ostamaan kuitenkin (ja ne on arvokkaita).

Tepsuttelija: Minunkin kavereista vasta nyt on ruvennut ihmiset raskautumaan. Ja olllaan siis 27-28 vuoden ylittäneitä suurin osa. Silloin kun oltin 24v ja aloitettiin tämä vauvaprojekti, ei kukaan ollut edes suunnitellut raskautta. Silti ne samat ihmiset alkaa olla nyt ennen minua raskaana. Huoh.

ON: Eilenkin peitot heiluivat ja kenties oviskin oli eilen. Oireet oli voimaakkaampia, mutta ihan kovia kipuja ei kyllä tullut. Seuraillaan nyt, että vieläkö ne tulee vai laskenko piinaviikot alkaneeksi eilisestä. :)

Marjana kp 16/30-34 yk 3v 2kk

87/174 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi taas kaikki!

Taidan liittyä loppukierroksi piinailemaan teidän kanssa jos sopii :)

Uusille pikainen esittely, molemmat eli minä ja mies 30v. sekä kohta 3,5v. tytön tyllerö toivovat perheeseen lisäystä..

Marjanalle toivon kesäksi luomutärppiä, tsemppiä teille :)

Plussanneitakin jo löytyi, onnittelut :)

ON: ovis oli ja meni ja tässä kierrossa erittäin selkein oirein. Viime kierrossahan ovisoireet puuttuivat ihmeellisesti. Nyt sit odotetaan ja toivotaan taas, ovis hyödynnettiin ihan hyvin :D

Kivaa viikonloppua!

Pihlaja, dpo3, yk7

88/174 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roxymamalle ja Frescolle pahoittelut tädistä :/

Ovisteistä ja raskaustesteistä voisin antaa uusillekin vinkin, että http://www.homehealth-uk.com/ tuolta sivustolta saa englannista tilattua yli puolet halvemmalla testejä. Testit tulee alle viikossa kotiin. Suosittelen :) 20 kpl:een clearblue ovistestit maksaa n. 30 euroa ja 2 digi raskaustestiä n. 11 euroa :) Ja liuskatestejä saa pilkkahintaan..

89/174 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Helmikuiset 26.5.2013)

Fresca kp 3/27-29 yk 5

Äiti_Espoosta kp 6/28-36 yk 3

Johanna81 kp 7/30-31 yk3

Metsätähti88 kp 9/35-38 yk 6

Jonsteri kp 11 /~32

Puolukka kp 12/27

Marjana kp 17/30-34 yk 3v 2kk

Tepsuttelija Kp 19/28-31 yk 2

Tellu kp 22/32

Kirsikkakarkki kp 25/28-33 yk 11

Katem kp 35

Kippis kp 29/28-30 yk 10

Mukana myös:

Pihlaja dpo4 yk7

Mussuttaja

Siirinen

Plussanneet <3

Bellamamma

Tänne ei ihmeitä. Viikonloppu mennyt pihatöitä tehdessä, ja kaikki lihakset on nyt kipeänä. Käy tuo kaivamonen ja kyykkiminen kuntosalista=)

Me mennään tänään katsomaan serkkuni uutta vauvaa, ihanaa=)

Minulla on leukaan ilmestynyt yksi finni, joka tulee siis lähes joka kierrossa n. viikkoa ennen menkkoja... eli tätiä odotellessa.

90/174 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: En tajunnut ettei sinullakaan sitä ikää niin paljoa vielä ole. Mahtaa olla todella rankkaa katsella vierestä kun muut saavat lapsia noin pitkän yrittämisen jälkeen. Pelkään samaa kohtaloa, sillä mieheni suvussa on paljon lapsettomuutta. Eniten huolestuttaa sillä meillä ei minkäänlaista hormonaalista ehkäisyä ole ollut vuosiin vain keskeytetty yhdyntä. Monta vuotta olen jo vahinkoa odottanut, mutta ei... No ei tässä auta muuta kuin yrittää ja katsoa mitä aika tuo tullessaan.

Heräsin aamuna kuumeisissa oltavissa. Lämpö on noussut yli 37 ja kevätflunssaa pukkaa. Blaah. Pitää vissiin treenaamisen sijaan sitten häitä valmistella. 3kk vielä aikaa enkä ole tehnyt muuta kuin varannut juhlapaikan, kirkon ja lähettänyt kutsut. Onneks mul on näitä projekteja. Varmaan pää hajoaisi kokonaan vauvajuttuja miettiessä.

Vierailija
91/174 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille helmikuisille ja onnea tässä pinossa plussanneille <3. Itse siirryin tammikuisista tänne, mutta lienenkö kuitenkin vielä tammikuisten puolelle kuuluva ;). 

Omanapailua siis tiedossa.

"Kuukautiseni" alkoivat siis perjantaina 17 päivä ja loppuivat kuin seinään sunnuntaina 19 päivä puolilta päivin. Ihmettelin lyhyitä kuukautisia ja tuntui, kun raskausoireet olisivat jääneet päälle. Töissä on alkanut sormet ja jalatkin turpoilemaan - lieneekö kuumudesta johtuvaa vaiko jostain muusta (toiveikas hymiö tähän väliin).

Kun epäilykseni heräsivät kävin hakemassa Apteekin oman raskaustestin muutama päivä sitten ja tulos näytti tältä:

http://aijaa.com/pJTEw2

Eilen hain myös Clearbluen digitaalisen saadakseni varmistuksen, mutta testiaikana ilmeisesti tapahtui jokin virhe sillä näytössä vilkkui kirjasymboli eikä tulosta tullut. No, huomenna taas uutta testiä hakemaan - siihen asti nyt vaan jännätään. 

Miehelle en ole vielä kertonut ettei vaan pety jos tulos muuttuukin negatiiviseksi. On niin hailura haamu vielä.

92/174 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mansikka hyvältä näyttää ;) pidetään peukkuja! voin vain kuvitella jännityksen määrän :D

93/174 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää sunnuntaita kaikille! :)

Olen käynyt säännöllisesti lueskelemassa juttujanne, mutta olen itse lähinnä taustaillut. Nyt menossa kp 8 ja vielä on matkaa ovikseen. Sänkytouhuja ollaan kyllä harrastettu ahkerasti. En ajatellut ovista tikuttaa tässä kierrossa. Enää alle kuukausi häihin! Onneksi tässä riittää puuhaa niin kuin Tepsuttelija sanoi :) vauvakuume on ihan kamala kun joka paikassa näkee kärrytteleviä mammoja ja masuja. Mieskin sanoi että kyllä se sieltä tulee, mutta se ei lohduta siinä tilanteessa kun alkaa aina uusi yrityskuukausi.

Anteeksi omanapainen kirjoitus =)

Metsätähti88 kp 8/35-38 yk 6

Vierailija
94/174 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Tuli mieleen tosta turvotuksesta raskausoireena, kun sitä tuntuu monilla olevan, että millasissa mittakaavoissa sitä on mahtanut teillä esiintyä (oli sitten kuviteltua tai ei)?

Tässä nimittäin oma maha illalla, kun alko taas farkut puristaa. Enkä pullista, tommonen möhö se on.

http://aijaa.com/m1llh8
http://aijaa.com/GfnmhS

Aika surullista jos oon vaan lihonnu noin älyttömästi : D)

95/174 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin omanapailua. Tuntuu, että tämä projekti menee vain huonommin ja huonommin... Tänään on kp 13/27, mutta ovulaatio on nyt kadonnut kokonaan. Parissa edellisessä kierrossa on tullut vahva viiva ovulaatiotestiin kp 12 ja 13, nyt ei tullut mitään. Limatkin olivat täysin olemattomat. Jäikö ovulaatio siis kokonaan väliin? Kuinka monta päivää ennen ovulaatiota teillä muuten limat paksuuntuu?

Pohdin tässä myös sitä, että josko olisi niin, että ovulaatio tuleekin myöhässä. Uskallanko sen vuoksi aloittaa tero-kuuria kp 15 vai estääkö se mahdollisen myöhästyneen ovulaation?

Sain tänään kuulla, että ystävä saa marraskuussa vauvan. Ihana uutinen, mutta pisti heti miettimään, että niin minäkin toivoin saavani ja myös joulukuussa ja tammikussa ja... Tulispa se plussa nyt sieltä!

96/174 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tepsuttelija: Sukurasitteen takiahan voi päästä aiemminkin sitten noihin perustutkimuksiin, jos sitä lasta ei teille rupea kuulumaan, kun olette ihan tosissaan yrittäneet jonkin aikaa. Tosin kyllähän se vuosi kannattaa yrittää ennen mitään hoitoihin lähtemistä. Ei ne mitään mukavia kuitenkaan ole.

Minä olen aina ollut itse sillä linjalla, että lapsia ruvetaan tekemään ajoissa, kun niitä tietää kuitenkin haluavansa. En olisi pystynyt antamaan itselleni anteeksi, jos olisin yli 30v ja vasta sitten aloittanut yrittämisen ja todennut, että lasta ei kuulukaan. Eihän tämä nuorena aloittaminen asiaa auttanut mitenkään, mutta ei tarvitse ainakaan iän takia jossitella, että onko tämä oma vika.

Puolukka: Minä käytin ovistestejä Terolut-kuurien aikana, että tiesin oviksen varmasti menneen ennenkuin aloitin aina kuurin. Välillä se alkoi kp 15 ja välillä kp 18 tms.

ON: Kyllä se ovis oli suurella todennäköisyydellä perjantaina, kun oireilu on hävinnyt ja limat myös. Eli piinaviikkoja eletään! Nythän tässä onkin viikko ihan rauhallista aikaa, kun ei mitään oireitakaan voi vielä vahtia tai toivoa edes esiintyvän. Kyllähän sitä raskautta toivoo, vaikka vaikea on uskoa, että onnistumista tapahtuisi nyt, kun ei aiemminkaan.

On ollut niin kaunis aurinkoinen päivä, että eipä tässä paljon sisällä ole viihtynyt. Tuntuu kuin olisi ollut pienellä lomalla, kun keli oli kuin etelänmaissa konsanaan. Toivottavasti te muutkin olette nauttineet täysin rinnoin näin upeasta päivästä. :)

Marjana kp 17/29-31, dpo2

97/174 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Helmikuiset 27.5.2013)

Fresca kp 4/27-29 yk 5

Äiti_Espoosta kp 7/28-36 yk 3

Johanna81 kp 8/30-31 yk3

Metsätähti88 kp 10/35-38 yk 6

Jonsteri kp 12 /~32

Puolukka kp 13/27

Marjana kp 18/30-34 yk 3v 2kk

Tepsuttelija Kp 20/28-31 yk 2

Tellu kp 23/32

Kirsikkakarkki kp 26/28-33 yk 11

Katem kp 36

Kippis kp 30/28-30 yk 10

Mukana myös:

Pihlaja dpo4 yk7

Mussuttaja

Siirinen

Plussanneet <3

Bellamamma

Omamaamansikka, kyllähän tuo plussalta vaikuttaa. Ja kaikki vuodot voivat olla ihan normaaleja alkuraskaudessa. Ja samoin turvotus, etenkin alussa, on ihan normaalia. Varvovaiset onnittelut!

Puolukka, ovishan voi hyvinkin tulla myöhemmin. Itselläni on vaihtelua ollut parhaimmillaan lähes viikon verran!

Marjana, oli kyllä ihana päivä, paitsi täällä sitten iltaa kohden pilvistyi ja alkoi kuuroilla, mutta eipä tuo tahtia haitannut. Käytiin ostamassa vähän kukkia ja voi juukeli kun sain taas kassalla huomata, että ei tuokaan ole mikään halpa harrastus, vaikka kuinka yritin ostaa vain niitä tarjouksessa olevia ja muutenkin edullisimmasta päästä :O Noh, toivottavasti saisin upotettua nuo setelisyöppöni multiin tänään...

).( Medän piti eilen käydä katsomassa serkkuni vauvaa, mutta se nyt sitten jäikin=( Mutta ehtiihän tuota käydä nuuhkimassa myöhemminkin=) Onneksi tänään on vapaapäivä vielä ja saan istutettua kasveja pihalle. Huomenna minulla onkin ne pääsykokeet ja arvatkaapas vaan olenko lukenut juurikaan... On niin tylsät pääsykoekirjat kuin olla taitaa! Noh, käyn nyt kuitenkin katsomassa, että kannattaako enää tulevina vuosina edes yrittää sisään=) Tämä meni nyt ihan kuumeilun vierestä, mutta kun ei ole mitään kerrottavaa niin täytyy turista turhia ;D

98/174 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan hirveä paineen tunne alavatsassa. Mulle on normaalia että vähän tuntuu tukalalta aina tähän aikaan kiertoa, mutta nyt on todella epämukava olo. Kummasti tämmöinen herättelee myös toivoa ja samalla pelkoa. 

99/174 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen käynyt täällä parina päivänä lukemassa teidän juttuja ja voisin ilmoittautua mukaan. Olen 34v. jo kolmen lapsen äiti mutta nyt uuden miehen kanssa ensimmäistä lasta yritetään. Tai pitäisi ehkä sanoa että yritän, koska mies ei ole edelleenkään kovin innostunut vauvasta (pelkää että se pilaa meidän suhteen!). Taustoista sen verran että takana on ennen esikoista yksi keskenmeno, sitten pian kyllä tulin uudestaan raskaaksi ja lapset ovat nyt 10,9 ja 6v. Tuon jälkeen on tullut koettua myös yksi keskeytys koska tulin raskaaksi juuri eroprosessin aikaan. Isä olisi ollut tämä nykyinen aviomieheni. Ajattelin vuosia että lapsiluku on täynnä, mutta tänä vuonna iski ihan järjetön vauvakuume. Ikääkin alkaa olla jo sen verran, että alkaa kello tikittää. Huhtikuun alussa jätin pillerit pois. Olin syönyt Mercilon-pillereitä n. 4 vuotta. Eka kierrosta en olisikaan voinut tulla raskaaksi koska yrityskerrat sattuivat ihan väärille päiville. Mulla oli eka kertaa elämässä ihan järkyttävät oviskivut pillereiden lopetuksen jälkeen eli ovis ei voinut jäädä huomaamatta. Huomasin myös että viimeksi menkat kestivät vain 4pv kun pillereiden aikaan kestivät yleensä 6pv.

Tässä kierrossa yrityksiä on ollut huikeat kaksi, kp8 ja kp10. Sen jälkeen ei mitään koska aikataulut on menneet vähän ristiin, mies nukkumassa kun mä tulen töistä jne. Mulla on kuitenkin ollut nyt ihan omituisia tuntemuksia tässä reilun viikon ajan. Toivon että ois tärpännyt, vaikka noin alkukiertoon sattuikin nuo puuhastelut. Just kierron puolivälissä olin työkaverilla iltaa viettämässä työporukan kanssa ja join pari siideriä ja pari lasia viiniä. Sen jälkeen tuli yhtäkkiä ihan kamala olo, juoksin vessaan, oksensin pari tuntia. Seuraavana aamupäivänä yökin tyhjää/sappinesteet ulos. En yleensä ala noin pienestä alkoholimäärästä oksentaa. Tai siis, en yleensäkään edes oksenna vaikka juon alkoholia enemmänkin. Tuon jälkeen oli koko viime viikon ajan joka aamu kuvotusta ja vasta iltaisin pystyin kunnolla syömään. Sen lisäksi noin viikon ajan on nyt nipistellyt alavatsaa, on paineen tunne alavatsalla ja sektiohaavan kohdalta nipistelee/kutiaa. En tiedä voisiko olla raskausoireita vai kuvittelenko vaan ja seuraanko vaan tarkemmin itseäni nyt raskauden toiveessa. Koko ajan on sellanen menkkamainen fiilis. Lisäksi ton oksentelun jälkeen mulla ei oo tullu oikeestaan minkäänlaista vuotoa, toisin kuin yleensä. Ja viime kuussa oviksen aikaan tuli sitä paksua limaa, mitä nyt ei näkynyt tässä kuussa. Toiveita elättelen siis. Nyt on kp23 eli noin viikko tässä vielä jännitetään. Testiä en aio tehdä ainakaan vielä viikkoon. Jos ei menkkoja näy viikon sisään niin sit testaamaan. Mulla on aina ollut kierto aika tarkalleen 28pv joten ensi viikonloppuna pitäis alkaa menkat jos on alkaakseen. Toivottavasti ei ala...

Tulipas pitkä stoori, anteeksi..

100/174 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ihmetellään kipuiluja vasemmalla puolella. dpo 4 siis menossa. Olisikohan keltarauhanen tuolla sykkimässä?