Kehtaisitko ajaa uudella Skoda Octavialla?
Kommentit (98)
Voi mahdoton sentään; minulla on ihan käytettynä ostettu Skoda Octavia ja tyytyväisenä ajelen! Juuri katsastusmies kehui, miten hyviä ja varmoja autoja nämä ovat.
Skoda-lällätykset ovat menneen talven lumia, miten te voitte olla noin ajastanne perässä??
Miksei kehtaisi? Skoda on hyvä auto nykyään.
Audi on premium-merkeistä noloin. Se on vähän kuin Rolexin kello. Kertoo, että ajajalla on rahaa, muttei tyylitajua tai mitään sanottavaa. Pitää olla melkoinen fakki-insinööri, jos on rahaa ostaa hieno auto, ja sitten valitsee sieluttoman ja perinteettömän Audin. Mitä Audi teki ennen 80-lukua? Pesukoneita?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 16:40"]
Miksei kehtaisi? Skoda on hyvä auto nykyään.
Audi on premium-merkeistä noloin. Se on vähän kuin Rolexin kello. Kertoo, että ajajalla on rahaa, muttei tyylitajua tai mitään sanottavaa. Pitää olla melkoinen fakki-insinööri, jos on rahaa ostaa hieno auto, ja sitten valitsee sieluttoman ja perinteettömän Audin. Mitä Audi teki ennen 80-lukua? Pesukoneita?
[/quote]
Minusta myös audi on premium-merkkien noloin. Eikä se kerro välttämättä mitään omistajan rahatilanteesta. Monet kun haluavat nimenomaan audin "näyttääkseen" ja ostavat joko Saksasta käytetyn tai sitten perus-valkoisen A4:sen, enempään ei rahat riitä..Lainarahalla, tietty...
En, vaadin autooni unkarilaisen moottorin eli Audi sen pitää olla!
Voisinhan toki ottaa 15000e autolainaa säästettyjen 25000e:n lisäksi ja ostaa vaikka juuri sen Audin. En vaan halua mitään autolainoja lyhentää vaan maksan mielummin käteisellä :). Ap
Sama kun kysyisit kehtaako uudella volkkarilla tai audilla ajaa.. osta skooda niin saat paremmna hinta/laatu suhteen...
En tiedä edes miltä se näyttää, niin että helposti kehtaisin. En ylipäänsä ole kiinnostunut siitä mitä jonkun mielestä autoni minusta ehkä kertoo.
t. Citroën-kuski
En kyl ees kehtais mennä skoodan kyytiin. Mun miehillä on Audi
-Mizukizza
Mua hävettäis jo se, että jollain kaverilla olis skoda ja pitäis sitä meidän pihalla vierailun ajan.
Kehtaisitko ajaa uudella Nissan Qashqailla?
Joo en minäkään, mutta ajankin vanhalla. Se on ihan ihme auto, en tajua sen funktiota, mutta kun halvalla sain, niin ajelenpa sillä. Ei ongelmia.
Ajaisin siis Skodallakin.
Mutta, jos kysyttäisiin, ostaisinko uuden Skodan. Tuskin. En ostaisi mitään autoa uutena, käytetyn ottaisin/ostaisin siis.
Mä en kehtaisi. Jos nyt sijoittaisin rahaa uuteen Scoda Octaviaan, se tarkoittaisi sitä, että olen niellyt periaatteitani aika isosti. Mulle nimittäin uudella autolla ajavan imago ei ole niin tärkeää, että maksaisin itseni kipeäksi ja ottaisin sitä varten velkaa. Mieluummin ajan vanhalla kolmen tonnin pommilla. :)
Enkä edes luokittele itseäni köyhäksi. En vaan ole halukas maksamaan kovaa hintaa paikasta A paikkaan B pääsemisestä.
Kehtaisin ajaa ihan millä vaan autolla joka kulkee.
Miksi perusauton ostava ei osta Kiaa, sitä en ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 18:20"]
[/quote]
Koeajoin kerran ja ensimmäisten metrien jälkeen oli selvä, että ei ole minun merkkini. Muovinen, koliseva, hepponen. Ap
En kyllä ikinä ostaisi Skodaa, en uutta enkä vanhaa. Niin vahva neuvostoimago sillä on ja tulee mieleen vanhat Ladat yms. Ääni Audeille ja Bemareille:).
[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 18:20"]
[/quote]
Koska KIA on markkinoiden kallein auto huoltaa. Huoltoväli on muita lyhyempi, ja merkkihuoltoa on pakko käyttää, ettei takuu raukea.
Se viiden vuoden takuu on maahantuojan virittämä ansa laiskoille, tyhmille ja laskutaidottomille. Delta-auto ottaa huoltokuluina omansa takaisin korkoineen.
Totta kai. Minulla oli ennen Skoda Octavia, nätti turkoosinsininen vaalealla nahkasisustuksella. Hyvä auto oli. Nyt on kyllä Citikka vaihtelun vuoksi.
En ole koskaan halunnut snobbailla mitenkään omaisuudellani, vaikka sitä jonkun verran perinnön kautta onkin. Haluan niin autoissa kuin vaatteissakin toimivaa ja laatua, hillittyä, mutta en missään nimessä sellaista mikä huutaa huomiota ja vaikuttaa snobbailevalta. Tyylikysymys - omaan tyyliini varallisuuden alleviivaava esittely ei sovi. Toisaalta en kyllä paheksu niitäkään jotka haluavat ostaa luksusmerkkejä.
Sitten kun Suomessa bensa maksaa 2e/litra, niin en kehtaa ajaa enää kuin polkupyörällä.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 17:17"]
Mua hävettäis jo se, että jollain kaverilla olis skoda ja pitäis sitä meidän pihalla vierailun ajan.
[/quote]
Ootko sä tosissasi? Käytä ihmeessä jotain varoituskylttiä itsestäsi...
En, ei sovi demarin Jaguar mun imagoon.