Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisitko ajaa uudella Skoda Octavialla?

Vierailija
12.05.2013 |

Passatin haluaisin vaan ei ole varaa siihen.

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi Octaviaa on ollut käytössä uudesta alkaen. Nyt Honda ja Renault. Seuraava auto on varmaan taas Skoda. Renault on kyllä viimeinen Renault jolla ajan. Se on kuin joulukuusi alati vilkkuvine vikavaloineen.

Vierailija
2/98 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille tulee syksyllä uunituore octavia. eroa ei audiin ole juuri muuta kuin merkki ja hinta.;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit keskustelee :) Skoda yksi Euroopan vanhimmista automerkeistä (perustettu 1800-luvulla) ja oli luksusmerkki ennen kuin kommunistit kansallisti sen. Parasta mitä VW-konsernista tulee ulos laadullisesti.

http://en.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Auto

Suosituin taksi mm Englannissa.

Vierailija
4/98 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi. Kommarit tulee mieleen. Valitettavasti.

Vierailija
5/98 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisin. Mulle automerkillä ei ole mitään väliä.

Nyt ajan ihan uudella Yetillä, ja se on tosi kiva auto. Itse tykkään autosta, jossa istutaan vähän korkeammalla. Meidän firmassa on aika monella työsuhdeautona Skoda, ja kaikki ovat olleet tyytyväisiä. Minulla on ollut Peugeot, Renault, Citroen, Opel, Nissan, Volkswagen ja Volvo. Kaikissa on omat hyvät ja huonot puolensa.

Vierailija
6/98 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi ajaa Skodalla, joku voisi luulla poliisiksi... Hyh hyh.

Vierailija
7/98 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti oikein kysyä minkä merkkinen auto meillä on, kuljettajan mukaan Maybach. Omasta mielestäni siinä on ihan mukava matkustaa. En tunne Skoda merkkiä mutta kannattaa tarkistaa takapenkin tilat, jostain syystä ne on usein kovin pienet, mikä on mielestäni käsittämätöntä. Hyvin hankala matkustaa sivistyneesti jos tilaa on vähän.

Vierailija
8/98 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tykkäsin Skodasta enemmän kuin Pösöstä tai BMWstä.

Taloudellinen, kestävä ( ainakaan meillä ei tullut perus öljyn lisäämisiä kummempia huottoja mitä nyt 5 vuoden aikana ormaalistikin pidetään autosta huolta)

Ei piiputtanut milloinkaan ja kulutus yllättvän vähäistä.

Kehtaisin :) Nyt on taas pösö mutta sen kanssa saa olla vähän väliä korjaamolla vaikka pakasta vedetty. Maanantai kappale joka tykkää kuluttaa ja kuluttaa. Ei siinä pinta mitään vaikuta kun kone paskaa sisältä :/

Vierailija
9/98 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaako teillä kolmas nänni tai nakki otsassa, vai oletteko vaan lihavia tai puhevikaisia? Miksi teillä on niin huono itsetunto, ettette kehtaa istua autossa kuin autossa? Kehtaatteko pitää pakkasilla pipoa tai sateella saappaita? Tai harrastaa seksiä valot päällä?

Vierailija
10/98 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 17:17"]

Mua hävettäis jo se, että jollain kaverilla olis skoda ja pitäis sitä meidän pihalla vierailun ajan.

[/quote]

Kukas Hyacinthin kanssa niin kaffitella tahtoiskaan. Mulle tulis ainakin suuri ahdistus heti ovellasi, tai ei, heti kohta jo pihallasi. Tuntuisi kuin ei voisi hengittääkään vapaasti. Mutta mitä jos vieras tuliskin sun mielestäsi oikein salonkikelpoisella oikean merkkisellä autolla pihaan, mutta oliskin sillä kertaa jotenkin mauttomat vaatteet päällään, vaikkapa ulkoilupuku kun tulisi jostain poikkeamaan? Tulisitko sä sitten luotsaamaan jonkin viltin kanssa naapurustolta peitellen sen mauttoman vieraan sisälle? Olisiko parasta valmistautua vierailuun kuten linnan juhliin on tapana? Minimissään kolme tuntia itsensä puunaamista ja räätälin kautta?

Vierailija
11/98 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä oletin ilman muuta että tämä on vitsi mutta ei taida kaikille ollakaan :D.

Vierailija
12/98 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika. Siinähän on sama pohja kuin VW:ssa eli sitten ei kehtaa ajaa Volkkarillakaan jos ei octavialla.

Vierailija
13/98 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinhän sitä luulisi vitsiksi, mutta jos on itse oikeasti jopa tavannut tällaisia ihmisiä, niin ei se juurikaan naurata. Tai ei, kyllä se naurattaa, mutta tavallaan sitten väärällä tavalla, kun minä en tykkää yleensä olla ivallinen.

56

Vierailija
14/98 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sillä ole väliä, mitä MUUT ajattelevat omasta autosta, kunhan itse siitä tykkää?? Fiksuinta on olla realisti: laskea mihin rahat riittää ja sitten siitä hintaluokasta valitsee itselleen sopivimman uuden mallin tai käytetyn auton. Voipi olla, että 90 % populasta ajelisi eri autolla kuin nyt, jos ei rahasta tarttisi kantaa huolta.

Vierailija
15/98 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tiukka kysymys. En tiedä. Oikeesti ois helppo leuhkia nimettömänä netissä että kehtais mutta tosipaikan tullen voi kyllä mennä pupu pöksyyn. Vastaan 18.

Vierailija
16/98 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/98 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajan sillä millä haluan, muiden mielipiteestä piittaamatta. Tällä hetkellä Toyota LC HJ-61:lla. Ruma mutta varmasti toimiva ja etenee kaikissa olosuhteissa, jopa 70 cm syvässä hangessa.

Vierailija
18/98 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa. Kaikkein vähiten autoista tietää ja ymmärtää tyyppi joka varmuuden vuoksi sijoittaa paljon malmia saadakseen muka luotettavan premiumin. Nimenomaan Audikuskit, Volvokuskit ja Mersukuskit, ne ei tiedä eikä ymmärrä autoista mitään, ovat ostaneet sen vain siitä syystä koska mainosmiehet ovat osanneet luoda kuvan muka laadukkaasta kulkuneuvosta.

Skodan ostaja on tarkka ja tutustuu autonsa tekniikkaan, eikä maksa ylimääräistä. Näin se vaan menee, vaikka nämä provopellet yrittävät vääntää jotain muuta. 

Vierailija
19/98 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoja harrastamattomat eivät erota audia ja skodaa jos molemmat kiiltää uutuuttaan. Autoista paljon tietävät taas tietävät että ovat sama auto eri "laatuvaikutelmalla". Siinä välissä olevat ihmiset ovat ne joiden mielipiteistä sä välität - jos välität.

Itse olisin ylpeä!

Vierailija
20/98 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin vasta sukulaiseni Skoda Octavialla (vm 2015), ottaisin itsellenikin. Mieluummin ajaisin sillä kuin vaikka Audilla.

Miellyttävä oli Skodalla ajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme