Kehtaisitko ajaa uudella Skoda Octavialla?
Kommentit (98)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:53"]
Kai mä kehtaisin mut en haluaisi ajaa millään Skodalla. Paitsi sellaisella tosi vanhalla Ladan näköisellä :D Mieluummin ajan 15v vanhalla Opelillakin kun upouudella Skodalla. Äärettömän nolo automerkki.
[/quote]
Skoda 120 olis vitun kova. Opel on muutenkin perseestä (saksan lada)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 19:50"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 13:00"]Passatin haluaisin vaan ei ole varaa siihen. [/quote] Jos on RS malli.
[/quote]
Passatista ei ole RS mallia, Skodalla on Octavia RS.
Kai mä kehtaisin mut en haluaisi ajaa millään Skodalla. Paitsi sellaisella tosi vanhalla Ladan näköisellä :D
Mieluummin ajan 15v vanhalla Opelillakin kun upouudella Skodalla.
Äärettömän nolo automerkki.
Kaikki tietävtä että oikeasti haluaisi Audin, mutta voi kai sitten yrittää löytää onnea muista asioista? Ei rivareissakaan pelkästään onnettomia asu.
Osta mielummin Skoda Superb. Enemmän vastinetta rahalle.
Miksi en kehtaisi? Auto kuin auto, kunhan toimii.
Hienompi se on kuin suurimmalla osalla. Passat on jo rikkaiden peli.
Siis uusista autoista puhuttaessa.
En ole päässyt kokeilemaan. Mutta eiköhän tuo onnistuisi kun vanhallakin onnistuu. Oletko jo 18 v?
Ei ole varaa superbiin. Maksaa 10000e enemmän kuin octavia. Ap
No kehtaisin toki mutta en sellaista haluaisi, ostaisin ennemmin sitten käytetyn audin kuin uuden skodan..on ne jotenkin vähän sellaisia halpiksia kuitenkin.
Just vain dieselsyöpön volvoni Scoda Octaviaan. Turvallinen auto. Itsetuntoni ei ole auton tai käsilaukun merkistä kiinni.
Halpis ja halpis..octaviallekin tulee hintaa n.25 000e, ei liene kaikilla varaa ilman lainaa edes siihen.
Tuli mieleen vanha lällätys. Osta Skooda. Pahviloora. Isä ajaa. Äiti työntää. Lapset pitää pohjaa. :D eli en kehtaisi.
Ongelmahan on vain hetkellinen. Montako päivää autoa voi uudeksi sanoa? Anna uusi auto vaikka kaverille kuukaudeksi käyttöön niin sitten sinun ei tarvitse hävetä uutta autoa.
Vaikka skodaa kehutaan nykyään maasta taivaisiin, niin en kehtaisi. En todellakaan. Mieluummin ajan vanhalla rämällä, mutta hyvämerkkisellä autolla kuin skodalla.
Voi näitä vaarin juttuja toistelevia;-) Arvatkaas mistä Audin moottorit tulevat?
Se on aivan sama ja hyvähän se on köyhän ajaa skodalla ja selittää audimiehelle jotain tuollaista.
Skodan rattiin mä en nouse.
Kyytiin voisin mennä. Mutta omaksi autokseni en suostuisi ostamaan koska skoda valmistaa yleisten vikatilastojen mukaan huonolaatuisia/epäluotettavia autoja. Minulle autossa heti tärkein asia turvallisuuden jälkeen toimivuus/pitkä käyttöikä.