Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hieman erilainen äitienpäivä :(

Vierailija
12.05.2013 |

Heräsin itse aikasiin ja aloin siivomaan. Miehen sotkuja oli taas joka puolella ja pihalle,oli jäänyt tyhjät tölkit kun oli illalla grillanut.Otti muutaman samalla. Menin ylös ja sanoin,ettei makaisi puolille päivin vaan tulisi kaveriksi siivoomaan. Korotin ääntäni ja sanoin etten tasan aio siivota yksin. Vedin peiton pois miehen päältä ja samassa mies pomppasi pystyyn,ajoi minut nurkkaan ja sanoi "joskus tekisi mieli tappaa sinut" jäädyin täysin,pelotti liikaa :( En kehtaa kertoa ystävälle,joten kerroin teille :( Harmittaa ja surettaa.Mies lähti välittömästi kotoa.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on äitienpäivä :(

todella epäasiallista käytöstä mieheltäsi. Hänen kuuluisi auttaa lapsia ja kannustaa heitä heti aamusta muistamaan äitiä. Eikö äiti ole joka herätetään aamulla?

Tappamisella uhkailu ei ole normaalia. Jos tuota on tapahtunut aiemminkin niin todella miettisin jatkoa.

Miehesi on itsekäs - edes äitienpäivää edeltävänä iltana voisi jättää kaljan pois, pitää paikat siistinä ja herätä aamulla ajoissa.

Vierailija
42/70 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies on syyllistynyt rikokseen uhatessaan tappaa. Mutta av:lla sekin o  ilmeisesti ok, pitäähän miehen saada rentoutua!  Ja ihme sekopäitä olette, jotka kilahdatte siitä että peitto vedetään pois. Ap:n ainoa moka oli se, että hän on liian kiltti antaessaan miehen örveltää, sotkea ja jättää siivoukset muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on tympäisevä keskustelu. Ap:n kertoman mukaan mies vaikuttaa väkivaltaiselta k-päältä, mutta samaten Ap:sta saa vaikutelman siivoushullusta pirttihirmusta. Painukoon maan alle moinen keskustelu. Parasta on heidän istua ns. pyöreän pöydän ääreen ja puhua asiansa selviksi, tietenkin sen jälkeen kun ne arvovieraat on kestitetty. Me täällä AV:lla emme voi auttaa.

Vierailija
44/70 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiongelma ja krapula 

Vierailija
45/70 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se että sanoo "joskus tekisi mieli tappaa sinut" ei ole sama asia kuin tappouhkaus. Tappouhkaus minun mielestäni tarkoittaa, että sanoo AIKOVANSA tappaa. Se että jotain tekee joskus MIELI tehdä, ei ole sama asia kuin AIKOMUS tehdä.

Vierailija
46/70 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 11:22"]

nyt on äitienpäivä :(

[/quote]

Kyllä äitienpäivä on joka päivä, ei pelkästään toukokuun toinen sunnuntai. 

Vierailija
47/70 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas nousee oman aviomiehen arvostaminen huippulukemiin, kun näitä viestejä lukee.  Hän ei juo kotona koskaan kuin muutaman saunaoluen.  Hän tekee kaikenlaisia hommia, nytkin on ollut koko aamupäivän rakentamassa hiekkalaatikkoa lapsille.  Aamulla teki aamupalan valmiiksi ja lasten kanssa toivat äitienpäivälahjan sänkyyn.  Olen äärettömän kiitollinen miehestäni ja perheestämme! 

Vierailija
48/70 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti, mikä ihmisiä vaivaa? O_o Mä oon järkyttynyt että täällä monet pitää oikeana että uhkaillaan tappamisella. Ette varmaan itse ottaisi asiaa ihan rennosti jos oma ukkonne/akkanne teijät uhkaisi tappaa?? :O ...Kyllä meillä molemmat siivoaa ja ei koskaan ukko mua uhannut tappaa jos hänet olen herättänyt, oli kyse mistä vaan :O Ikävää että aloittajan äitienpäivä meni piloille :( Kyllä tollainen asia saisi itsellekki mielen maahan ja en ikinä hyväksyisi jos mieheni puhuisi mulle moisia! Kenenkään itseään kunnioittavan ei tarvitse sietää moista! :O ...Ja hei mies oli aivan itse omin kätösin sotkenut joten osaa varmasti itse myös siivota..ja vieraiden tulo ei ollut varmaan miehelle uusi tieto joten olisi voinut vähän ajatella.... ja minusta jos apua pyytää siivoamiseen niin se on oikein. ...onko kommentoijat itse miehiä jotka pitävät tämän aloittajan miehen puolia vai oikeasti ajatteeko naiset oikeasti noin että miehet saa uhkailla tai ajaa nurkkaa...huh huh!

Vierailija
49/70 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

48:lle Ei kukaan ajattele että miehet saavat uhkailla!  Mutta on myös SANALLISTA VÄKIVALTAA, mitä leensä nimenomaan NAISET käyttävät. Jokainen varmaan tietää naisen joka koko ajan valittaa naama norsunv*tulla. Jatkuvaa nalkutusta tauotta ei jaksa kukaan, jossai vaiheessa se kamelin selkä napsahtaa. Miettikää vaikka sitä Duudsoneitten siivoushullua naista, en päivääkään asuisi sellaisen pirttihirmun kanssa saman katon alla, moni mies elää, sopii kysyä miksi.

Vierailija
50/70 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 11:32"]

Minusta se että sanoo "joskus tekisi mieli tappaa sinut" ei ole sama asia kuin tappouhkaus. Tappouhkaus minun mielestäni tarkoittaa, että sanoo AIKOVANSA tappaa. Se että jotain tekee joskus MIELI tehdä, ei ole sama asia kuin AIKOMUS tehdä.

[/quote]

Eli kenelle tahansa voi sanoa 'Mun tekisi MIELI tappaa sut' ja siitä ei pitäis olla moksiskaan? 

Vierailija
51/70 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo tappamisella uhkaaminen niin överiä käytöstä, ettei sitä kenenkään pitäisi voida puolustella!!

Ap:lta tiedustelisin, onko tämä teidän perheessä tyypillinen tilanne? Mies viettää iltaa, tulee ottaneeksi useamman oluen (minusta 2-3 olutta yhden lauantai-illan aikana on aivan normaalia, sitä useampi ei), kömpii nukkumaan myöhään ja haluaa pötköttää aamulla pitkään, vaikka tiedossa oli, että pitää siivota? Vai oliko se vain sinulla tiedossa, mies luuli, että on vapaapäivä? Se, että tänään on äitienpäivä, on kyllä siinä mielessä merkityksellinen, että miehesi varmaankin piti tietää, että tänään ei olisi tarkoitus maata krapuloissa sängyn pohjalla. (Jos siis otti niin monta, että krapulasta kärsii).

Ap:n "synti" taas oli se, että vaikka itsestä tuntui, että mies on maannut jo tuntikausia, niin oikeasti kello oli viestisi lähettämisaikaan vasta vaille kymmenen, ei siis lähelläkään puoltapäivää. Siihen nähden täysin varoittamaton herätys repimällä peitto pois päältä on kohtuuton. Johon mies reagoi vielä kohtuuttomammin. Normaali reaktio mieheltä olisi ollut esim. väsynyt ärähdys sängystä, että  "Perkele, eikö täällä saa nukkua" tai että "Joo joo, nousen kohta."

Jos tän tyyppinen toiminta on ap:n perheessä tavallista, niin huolestuisin. Jos vain tänä aamuna tapahtunutta, niin tuota tappouhkausta lukuunottamatta täysin anteeksiannettavaa. 

Vierailija
52/70 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Juu ei ole miehesi vaivannut yhtään päätään mukavan äitienpäivän vuoksi. Ei vaimoja voi tuolla tavoin kohdella, edes normaali viikonlopun aikana.

Me teimme lasten kanssa aamupalaa ja leikkasimme kaikki sydän kuvioisiksi tms, "lauloimme" ja annoimme lahjoja äidille.

M40. 2&5 vuotiaat lapset.

Vierailija
53/70 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiongelma ja krapula oli munkin ensimmäinen ajatus. Alkoholistit on ikäviä ihmisiä, jos niiden kanssa joutuu elää. JSSAP jos tämä on toistuva kuvio.

Vierailija
54/70 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha miestä puolustella. Kannattaako tuollaisen miehen kanssa olla jolla hermot noin pinnalla.

Vierailija
55/70 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeetä mieheltä jättä sellainen sotku, mutta olisit odottanut että herää ja antanut hänen itse siivota sotkunsa.

Ei nimittäin ole mitään yhtä raiostuttavaa, kun se että joku huutaa kun on väsynyt/nukkumassa :(

Tsemppiä.

Vierailija
56/70 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sinäällään ei ole olennaista se, että oliko ap:lta kohteliaista vai ei herätellä tölkkisika-miestään, vaan se, että tämä sanoi, että tekisi mieli tappaa ap. Se on helvetin sairasta puhetta ja menee kaikken tavallisen huonon käytöksen yläpuolelle. Tuolla tavalla ei ikinä puhuta rakkaille, ei vaikka mitä tahansa perus-urpoa tämä olisi tehnyt. En tiedä uskaltaisinko jäädä pidemmäksi aikaa tuollaisen tappohaaveita elättelevän kilahtajan kanssa saman katon alle.

Vierailija
57/70 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 11:54"]

Eli kenelle tahansa voi sanoa 'Mun tekisi MIELI tappaa sut' ja siitä ei pitäis olla moksiskaan? 

[/quote]

Kirjoitinko muka niin?

45

Vierailija
58/70 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh? Mies on ottanut muutaman oluen grillatessaan, mutta niitä tölkkejä onkin sitten talon jokaisessa huoneessa.. Ei se vissiin enää ole kyllä sitten muutama olut, minkä on juonut. Mutta silti, onko se nyt sitten niin kauhea homma ap:n kerätä ne tölkit pois?

Mä olen kerran pikkutyttönä herättänyt isäni unesta kutittamalla letillä nenän alta. Ja kuten arvata saattaa isäni huitaisi minua suoraan nokkaan. Eikä todellakaan ole ollut mikään väkivaltainen tapaus. Ehkä kannattaa miettiä, miten ihmisiä herätellään. Itse raivostuisin, jos joku tulisi nalkuttamaan viereen jostain helkutin tölkeistä. Jos vieraat tulevat klo 12, niin varmaan mies olisi ehtinyt ne tölkit keräämään klo 11.45. Se, mitä mies ap:lle sano, ei tietenkään ole oikein. Mieheltä on vain palanut käämit totaalisesti härkkimisestä. Itse ainakin joskus riidellessäkin sanon asioita, mitä en tarkoita, koska silloin olen vihainen.

Niin ja minä olen äitienpäivän "kunniaksi" siivonnut koko meidän talon. :) Mies heräsi juuri äsken. Ihan samanlainen päivä tämä on muiden joukossa.

Vierailija
59/70 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies joi ne muutamat oluset perjantai-iltana, ettei mene mun äitienpäivä niitten takia pilalle :) Nyt on saatu aamupalat ja kortit sänkyyn, käyty aamulenkillä perheen kesken ja mies valmisti pihviaterian. Kohta kahvit ja kakut. :D

Vierailija
60/70 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää siivota miehen sotkut?

MInä olisin keittänyt kahvit, juonut ne kaikessa rauhassa, lukenut lehdet, ehkä ottanut vastaan lasten onnittelut ja antanut kaiken miehen sotkeman olla. Kun vieraat olisivat tulleet, en edelleenkään olisi huomaavinani sitä, että piha tursuaa tölkkejä. Olisin kieltäytynyt näkemästä niitä.

Jälkeenpäin olisin ottanut asiaan kantaa vain, jos mies olisi alkanut ällitellä, miksi oli niin sotkuista. Olisin vedonnut siihen, että oli äitienpäivä ja että en juo kaljaa ja että en ole mieheni äiti. Ne tölkit eivät liity mitenkään minuun tai elämääni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi