Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hieman erilainen äitienpäivä :(

Vierailija
12.05.2013 |

Heräsin itse aikasiin ja aloin siivomaan. Miehen sotkuja oli taas joka puolella ja pihalle,oli jäänyt tyhjät tölkit kun oli illalla grillanut.Otti muutaman samalla. Menin ylös ja sanoin,ettei makaisi puolille päivin vaan tulisi kaveriksi siivoomaan. Korotin ääntäni ja sanoin etten tasan aio siivota yksin. Vedin peiton pois miehen päältä ja samassa mies pomppasi pystyyn,ajoi minut nurkkaan ja sanoi "joskus tekisi mieli tappaa sinut" jäädyin täysin,pelotti liikaa :( En kehtaa kertoa ystävälle,joten kerroin teille :( Harmittaa ja surettaa.Mies lähti välittömästi kotoa.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin nro 14:selle.

Vanha totuus on se, että toista ei voi muuttaa, itseään voi. Monella ihmisellä on se tapa elää että kaikki pitää tehdä "minun tavallani" ja jos perhe ei armeija kurissa tottele niin sitten saa tuta perheen päällikön raivon.

Ihan rehellisesti, onko asiallista käytöstä mennä herättämään toinen sillä tavalla että nalkuttaa korvan juuressa ja repii peittoa päältä pois? Minusta ei ole.

Jos mies on on kamala sika jonka kanssa mahdoton elää, silloin pitää tietenkin ottaa ero sen sijaan että jäisi ryytymään huonoon suhteeseen missä toinen elää itsekkäästi. Mutta kannattaa muistaa, että se itsekkyys voi olla toisenlaistakin, eli sitä että nalkuttaa ja pompottaa toista ja hyppyyttä turhilla pikku jutuilla. jos on ns. siivoushullu, kannattaa miettiä sitä että onko ihan asiallaista pakottaa puoliso hinkkaamaan kerran vikossa hammasharjalla kylpärissä saumojen välit, vai voisiko miettiä ettei tuo ole ihan normaalia --> vika onkin itsessä ja omissa siisteyskäsityksissä, eikä siinä puolisossa joka ei ymmärrä miksi pitää hinkata saumoja vapaa-aamuna kello kahdeksalta.

Maailma vastaa niinkuin sinne huutaa, ei pidä olla kenenkään tossukka mutta ei myöskään itse olla muille diktaattori.

Vierailija
22/70 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä täällä tapahtuu?! Onko tämä ap:n kanssa väittelevä koko ajan sama ihminen? Siis eihän nyt KUKAAN voi oikeasti puolustella miestä, joka raivostuu niin peiton päältä ottamisesta, että ahdistaa vaimon nurkkaan ja puhuu tämän tappamisesta? Ap:n kannattaakin pelätä ja alkaa miettiä eroa. Mieshän on lisäksi täysi sika, jos ei edes äitienpäivänä huomioi ap:tä mitenkään vaan jättää kaamean sotkun ja nukkuu vaan krapulaansa, kun toinen siivoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on juhlaa olla tässä maassa laiska kusipää-äijä, nähtävästi ainakin tämän av-palstan perusteella näille äijille riittää ottajia. Ap:ta syyllistetään kilpaa hänen käytöksestään ja tuollaista laiskaa kaljatölkkejä kylvävää itsekästä paskaa puolustellaan minkä ehditään.

Olenkin aina ihmetellyt onko oikeasti tällaisia naisia jotka alistuvat vaikka minkälaiseen käytökseen miehiltään. Mutta tosiaan, onhan niitä, av-palsta pullollaan :D

Vierailija
24/70 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 10:22"]

Vedit peiton miehen päältä, mutta et koskenutkaan häneen. Entäs tämä: löin vaimoani kepillä, mutta en koskenutkaan häneen, kun siinähän oli se keppi... Ihan samalla tavalla ap loukkasit miehen koskemattomuutta ja todellakin koskit häneen.

[/quote]no joo mutta en pahoinpidellyt,hei nyt jotain rajaa. Kyllä unissaankin viedään toisiltamme peittoa.Ja toisekseen me aina vetästään aamulla peitto esim lapsitakin jos eivät ala nousta ja on kiire.Tietääkseni se ei ole rikollista?  en sentään uhkaa tappaa. Mutta nyt alkaa olla jo parempi mieli,kannatti tulla tänne palstalle :D

Vierailija
25/70 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahaa :D Että nyt on ap loukannu miehensä koskemattomuutta vetämällä peiton pois. Ootte te kans yksiä...

Vierailija
26/70 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 10:19"]

ihanaa kiristelyä ap! Miehesi sanomiset nyt olivat täysin asiattomia, mutta tosiaan kyllä on sunkin käytöksessä korjaamisen varaa. Kuulostaa siltä, että elätte molemmat ns. äärirajoillanne! Eihän tuollaista elämä muuten ole, että revittäis toisen päältä peittoa tai uhkailtais tappamisella???! En usko että vieraat ovat teille tulossa ainakaan ennen klo 12, varmaankin vasta iltapäivällä? Mikä kiire on siis aloittaa siivoaminen aamulla aikaisin? Muutaman kaljatölkin ja pienen sotkun järjestelyyn menee todella vähän aikaa, ihan oikeasti! Jos ei aio alkaa jynssäämään lattioita tai vessoja pesemään, on paikat järjestetty tosi nopeasti. Mielestäni olit aika naurettava.

Tässäpä taas huomaa miten ihmisillä elämänsisältö muuttuu kun lapsia saadaan, sitten on mukavaa repiä toiselta peittoa päältä jopa sunnuntai-aamuna kun toinen tahtoisi levätä raskaan viikon jälkeen. Meillä nukutaan ihan rauhassa puoleen päivään jos nukuttaa! Välillä jopa nauretaan sille, kuinka teininä ollessa VANHEMMAT valittivat "puoleenpäivään makaamisesta". Me emme ole toistemme äiti ja isä, vaan puolisoita. Nukumme ja annamme toisen nukkua jos siltä tuntuu!

[/quote]

Hieno neuvo! Olisihan ap voinut aamulla vaan kääntää kylkeä ja nukkua rauhassa iltapäivään asti. Kyllä siihen herää, kun vieraat koputtelevat ovella. Porukalla olisi sitten keitelty aamukahvit ja etsitty jotain syötävää. Tuskin kukaan olisi edes niitä tölkkejä huomannut ja fiksut vieraat eivät niistä edes mainitsisi. Ainut, jos vieraat olisivat olleet miehen suvusta, niin ap olisi saanut moitteet, kun ei kotia osaa siivota.

Vierailija
27/70 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kotityöt ja lasten hoito ole vain yhden ihmisen vastuulla. olet suostunut liian kiltiksi. kannattaa todella harkita, haluatko vielä elää tuollaisen miehen kanssa vai erota.

Vierailija
28/70 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitäs jos ap:nkin mielestä olisi ok nukkua viikonloppuna puoleenpäivään? Mites lapset?

Ja kai nyt perusolettamukseen kuuluu että omat jäljet siivotaan. Niinhän niiltä lapsiltakin vaaditaan, miksei aikuiselta mieheltä?

Ja jos tölkkejä oli joka puolella, niin aika paljon on juonnutkin. Sanokaa mitä sanotte, mutta mun mielestä liian monen suomalaisen alkoholinkäyttö on niin kieroutunutta että ette edes tajua sitä...

Vierailija
29/70 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 10:12"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 10:04"]

Huono käytöstä teiltä molemmilta. Mietipää AP näitä:

-Kirjoitit viestisi klo 9.53. ja tänään onsunnuntai. Tuskin olit "sekunnissa" tapahtuneesta kirjoittamassa siitä täällä --> olet siis varmaankin n. klo 9.30. ollut repimässä miestäsi ylös sängystä. Miksi? Jos nukkuu esim. kymmeneen ei se ole sama asia kun "nukkua puoleen päivään" eli klo 12 saakka. Ihminen tarvitsee unta, itsekin VIHAAN sitä jos minut herätetään kesken unien, ja ilman hyvää syytä.

-Miksi pitää siivota heti aamusta? Ja miten pahan sotkun se mies on aikaiseksi saanut? Jos on muutama tökki ulkona, ei se ole vaarallista. Jos asunto olisi oksennusta täynnä, parketille kaatunut pullollinen rommia jne. niin ymmärtäisin raivoamisesi aamutuimaan. Mutta ei ole mitenkään vaarallista että pientä sotkua on tunnin pari myöhempään mitä sinä tahtoisit siivota.

Miehesi on AIKUINEN ihminen, hänellä on oikeus tehdä omia päätöksiä, joskus vaikka nukkua pari tuntia kauemmin mitä sinä tahtoisit hänen nukkuvan. Miksi mennä väkisin herättämään ja repimään toinen ns. väkivalloin sängystä ylös, mitä saavutat sillä? Olisit antanut miehen nukkua (vaikka sitten siihen puoleen päivään) ja sitten pyytänyt siivoamaan jälkensä =molemmilla parempi mieli, eikä olisi mennyt hermot kummallakaan.

[/quote]

oikeasti, näiden kommeteiden sanojilla ei ole kokemusta ap:n kaltaisesta miehestä. Tai kuvittelevat että voivat itse samassa tilanteessa käyttäytyä aina tyynesti tai muuttaa miehen oman mielen mukaiseksi. Taitavat olla kommenttien laittajat lapsettomia ja miehettömiä.

[/quote]

Ja säkö ton pienen (ap:n näkökulmasta) kirjoitetun viestin perusteella tiedät, millainen mies ap:llä on

Vierailija
30/70 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 ainakin kirjoitti tähän ketjuun ekaa kertaa, eli ei ole sama ihminen väittelemässä ap:n kanssa :D 

Oma mieheni ei ole sika, ottaa minut huomioon aivan kuten minäkin hänet. Minulla ei pinna katkea siitä, jos pari oluttölkkiä on jäänyt grilli-illan jälkeen lojumaan. Kyllä ne siitä korjataan pois jossain vaiheessa. En todellakaan menisi repimään nukkuvalta peittoa päältä ellei kyseessä olisi tulipalo tai muu vastaava vaaratilanne! Siksi totesinkin että ap:n suhteessa eletään aika selvästi veitsenterällä, tuollainen kommunikaatio ei ole normaalia tai tervettä KUMMALTAKAAN OSAPUOLELTA. Eli ap:n kyllä kannattaa katsahtaa peiliin ja miettiä parisuhteensa tilannetta vakavasti. Kuten joku muu tässä jo totesi, jos suhde voi huonosti sitä yritetään parantaa tai sitten erotaan. Ei käyttäydytä paskamaisesti.

Vierailija
31/70 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 ainakin kirjoitti tähän ketjuun ekaa kertaa, eli ei ole sama ihminen väittelemässä ap:n kanssa :D 

Oma mieheni ei ole sika, ottaa minut huomioon aivan kuten minäkin hänet. Minulla ei pinna katkea siitä, jos pari oluttölkkiä on jäänyt grilli-illan jälkeen lojumaan. Kyllä ne siitä korjataan pois jossain vaiheessa. En todellakaan menisi repimään nukkuvalta peittoa päältä ellei kyseessä olisi tulipalo tai muu vastaava vaaratilanne! Siksi totesinkin että ap:n suhteessa eletään aika selvästi veitsenterällä, tuollainen kommunikaatio ei ole normaalia tai tervettä KUMMALTAKAAN OSAPUOLELTA. Eli ap:n kyllä kannattaa katsahtaa peiliin ja miettiä parisuhteensa tilannetta vakavasti. Kuten joku muu tässä jo totesi, jos suhde voi huonosti sitä yritetään parantaa tai sitten erotaan. Ei käyttäydytä paskamaisesti.

Vierailija
32/70 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 10:28"]

Kyllä on juhlaa olla tässä maassa laiska kusipää-äijä, nähtävästi ainakin tämän av-palstan perusteella näille äijille riittää ottajia. Ap:ta syyllistetään kilpaa hänen käytöksestään ja tuollaista laiskaa kaljatölkkejä kylvävää itsekästä paskaa puolustellaan minkä ehditään.

Olenkin aina ihmetellyt onko oikeasti tällaisia naisia jotka alistuvat vaikka minkälaiseen käytökseen miehiltään. Mutta tosiaan, onhan niitä, av-palsta pullollaan :D

[/quote]kiitos :) Haluan sanoa,että en ole oikeasti mikään siivoushullu kovistelija,mutta en vaan jaksa aina raivata kaikkien sotkuja yksin. Kaikille hyvää äitienpäivää!

Vierailija
33/70 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 10:01"]

Kyllä meilläkin mies sotkenut ja minä siivosin. Ottaahan se päähän välillä, mutta ei kyllä tulis mieleenkään mennä repimään peittoa pois kesken unien varsinkaan tähän aikaan aamusta.

Komppaan tässä nro 5 kommenttia. Olisin itse ottanut rauhallisesti ja nauttinut hiljaisuudesta. Meillä ei kukaan siivoa tai mekasta ku joku nukkuu.

[/quote]

Eli teillä saa toiselle huutaa että tekisi mieli tappaa sinut? Kuulostaa terveeltä

Vierailija
34/70 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos joku mies kirjoittaisi, että isänpäivän aamuna vaimo nukkuu, lattialla on vaimon jättämiä kaljatölkkejä, vieraita on tulossa ja vaimo suuttui, kun mies kävi hänet herättämässä? Haukuttaisiinko täällä mies, että mikset anna vaimosi nukkua rauhassa raskaan viikon jälkeen?

Jos minä olisin ap, niin en meille vieraita pyytäisi vaan tavattaisiin jossain muualla. Jos mies pyytäisi, niin saisi huolehtia heistä itse. Ilman noita vieraita ap:n mieskin olisi saanut nukkua rauhassa. No, ainakin ap saa sitten isänpäivän aamuna nukkua niin pitkään kuin huvittaa.

Vierailija
35/70 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei varmasti puolustele AP:n miehen käytöstä, mutta moni voinee sen ymmärtää. Jos minin aamuni alkaisi sillä että mies huutaa minulle: -Kerää astiasi olohuoneen pöydältä pois HETI! Ja samalla repii peittoa päältäni, niin taatusti toimisin samoin mitä AP:n mies, eli räjähtäisin ja huutaisin ikäviä sanoja.

Ei tuo ole normaalia käytöstä. Ei ole sekään että mies sanoo tappavansa AP:n, mutta jos on todella suuttnut niin sitä usein huutaa ulos sen mitä sylki ensimmäisenä suuhun tuo. Jos kyse on muutamasta tölkistä, ne kerää minuutissa pois.

Luulen että asiassa se mikä AP:ta v*tuttaa on se, että mies saa nukkua pidempään mitä AP. Kannattaa miettiä miten teette asiasta reilumman, vaikka niin että jatkossa AP nukkuu lauantaisin myöhään ja mies sitten sunnuntaisin.

Tai sitten voi kokeilla koko perheen rytmin muuttamista, omassa lapsuudenperheessä me kaikki köllötimme pitkään vanhempien sängyssä viikonloppuisin, ihan sinne puoleen päivää saakka. Jos (ja kun aika usein) me lapset olimme virkeitä aamulla katsoimme telkkarista piirrettyjä ja otimme itse jugurttia tai vastaavaa jääkaapista. Perheemme oli onnellinen ja pidämme edelleen tiiviisti yhteyttä, ei kannata pingottaa liikaa.

Vierailija
36/70 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 10:42"]

Kukaan ei varmasti puolustele AP:n miehen käytöstä, mutta moni voinee sen ymmärtää. Jos minin aamuni alkaisi sillä että mies huutaa minulle: -Kerää astiasi olohuoneen pöydältä pois HETI! Ja samalla repii peittoa päältäni, niin taatusti toimisin samoin mitä AP:n mies, eli räjähtäisin ja huutaisin ikäviä sanoja.

Ei tuo ole normaalia käytöstä. Ei ole sekään että mies sanoo tappavansa AP:n, mutta jos on todella suuttnut niin sitä usein huutaa ulos sen mitä sylki ensimmäisenä suuhun tuo. Jos kyse on muutamasta tölkistä, ne kerää minuutissa pois.

Luulen että asiassa se mikä AP:ta v*tuttaa on se, että mies saa nukkua pidempään mitä AP. Kannattaa miettiä miten teette asiasta reilumman, vaikka niin että jatkossa AP nukkuu lauantaisin myöhään ja mies sitten sunnuntaisin.

Tai sitten voi kokeilla koko perheen rytmin muuttamista, omassa lapsuudenperheessä me kaikki köllötimme pitkään vanhempien sängyssä viikonloppuisin, ihan sinne puoleen päivää saakka. Jos (ja kun aika usein) me lapset olimme virkeitä aamulla katsoimme telkkarista piirrettyjä ja otimme itse jugurttia tai vastaavaa jääkaapista. Perheemme oli onnellinen ja pidämme edelleen tiiviisti yhteyttä, ei kannata pingottaa liikaa.

[/quote]

Samaa mieltä. Ja minkä ihmeen takia niitä vieraita pitää kutsua jo puolen päivän aikaan, jos tietää, että toinen nukkuisi pitkään. Mä oon itse sellainen, että pitää aamulla saada ihan rauhassa nousta ylös, en todellakaan huoli vieraita viikonloppuisin ennen iltapäivää, jos ei ole pakko.

Vierailija
37/70 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 10:49"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 10:42"]

[/quote]

Samaa mieltä. Ja minkä ihmeen takia niitä vieraita pitää kutsua jo puolen päivän aikaan, jos tietää, että toinen nukkuisi pitkään. Mä oon itse sellainen, että pitää aamulla saada ihan rauhassa nousta ylös, en todellakaan huoli vieraita viikonloppuisin ennen iltapäivää, jos ei ole pakko.

[/quote] Vanhemmat ikäihmiset herää aikasiin ja jos meiniki syödä lounasta yhdessä,niin lounas on aika silloin. No me menemmekin nyt äippälounaalle ravintolaan ja mies on "töissä".

Vierailija
38/70 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on teilläkin elämä :( Mies grillailee yksin lauantai-iltana ja ottaa "muutaman", jonka seurauksena tölkkejä on ympäri pihaa ja taloa?? On tietysti olemassa todellisia justiinoita, joiden mielestä kaiken pitää tapahtua juuri niin kuin he itse haluavat, mutta ap itse tietää, onko tällainen vai ei. Mutta on maa myös väärällään näitä "miehiä", jotka hengailevat haukotellen äitienpäivänä kahvipöytään, kun se kuuluisa "joku muu" on ensin siivonnut talon vieraskuntoon (juu ei tarvi sitä hammasharjaa tähän siivoukseen, mutta ihan perusraivaukset eteisessä, tiskipöytä tyhjäksi etc. etc.), tehnyt tarjottavat ja kattanut pöydän. Sitten sitä ollaankin niin perhekeskeistä, kun vaivaudutaan ihan samaan pöytään istumaan :(

Vierailija
39/70 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 10:34"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 10:12"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 10:04"]

Huono käytöstä teiltä molemmilta. Mietipää AP näitä:

-Kirjoitit viestisi klo 9.53. ja tänään onsunnuntai. Tuskin olit "sekunnissa" tapahtuneesta kirjoittamassa siitä täällä --> olet siis varmaankin n. klo 9.30. ollut repimässä miestäsi ylös sängystä. Miksi? Jos nukkuu esim. kymmeneen ei se ole sama asia kun "nukkua puoleen päivään" eli klo 12 saakka. Ihminen tarvitsee unta, itsekin VIHAAN sitä jos minut herätetään kesken unien, ja ilman hyvää syytä.

-Miksi pitää siivota heti aamusta? Ja miten pahan sotkun se mies on aikaiseksi saanut? Jos on muutama tökki ulkona, ei se ole vaarallista. Jos asunto olisi oksennusta täynnä, parketille kaatunut pullollinen rommia jne. niin ymmärtäisin raivoamisesi aamutuimaan. Mutta ei ole mitenkään vaarallista että pientä sotkua on tunnin pari myöhempään mitä sinä tahtoisit siivota.

Miehesi on AIKUINEN ihminen, hänellä on oikeus tehdä omia päätöksiä, joskus vaikka nukkua pari tuntia kauemmin mitä sinä tahtoisit hänen nukkuvan. Miksi mennä väkisin herättämään ja repimään toinen ns. väkivalloin sängystä ylös, mitä saavutat sillä? Olisit antanut miehen nukkua (vaikka sitten siihen puoleen päivään) ja sitten pyytänyt siivoamaan jälkensä =molemmilla parempi mieli, eikä olisi mennyt hermot kummallakaan.

[/quote]

oikeasti, näiden kommeteiden sanojilla ei ole kokemusta ap:n kaltaisesta miehestä. Tai kuvittelevat että voivat itse samassa tilanteessa käyttäytyä aina tyynesti tai muuttaa miehen oman mielen mukaiseksi. Taitavat olla kommenttien laittajat lapsettomia ja miehettömiä.

[/quote]

Ja säkö ton pienen (ap:n näkökulmasta) kirjoitetun viestin perusteella tiedät, millainen mies ap:llä on

[/quote]

Ei jumalauta! Peiton vetäminen toisen päältä on näköjään monenkin mielestä hyyyvin suuri rike mutta tapolla uhkailu ei? Missähän tekin elänyt..

Vierailija
40/70 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 10:08"]

[[/quote]

Minä kyllä ymmärsin ap:n aloituksesta, että miehen sotkut olivat edelliseltä illalta. Olisihan mies voinut jättää sotkematta, miten sinä tuonkin sait ap:n syyksi? Entä jos ap olikin siivonnut koko edellisen päivän, että saa nauttia äitienpäivän aamuna siististä kodista? Taidat itse olla samanlainen itsekäs possu kuin ap:n mies.

[/quote]

Ei kai miehen sotkuja voinut olla kuin tölkit ja jotain irotavaraa väärissä paikoissa ja ehkä tiskit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi