Ostan kaikki mun ja lapseni ruoat Stockmann Herkusta
Säästän aikaa sillä, ja ne ovat todella hyviä ruokia, laadukkaista raaka-aineista. Kasvispyöryköitä saa ison läjän parilla eurolla, jne.
Kommentit (33)
Okei. Mistä ostat ruoan miehellesi?
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 19:00"]
Mä ostan Lidlistä
[/quote]
Jos ostat raaka-aineet Lidlistä ja työstät valmiin aterian itse niin luultavasti peittoat Stokkan einekset milloin vain. Ja ne EIVÄT todellakaan ole huonoja.
Minusta on tullut vallan Lidlen asiakas. Ruoka selvästi halvempaa kuin muualla. Kerran pari kuussa käyn täydennystä Cittarista tai jopa Stokkalta, mutta perushankinnoissa Lidl on ok kauppa. Turha väittää että Stokka olisi edullinen - törkeet hinnat ihan perustavaroissa,
Itseasiassa, Stokkalta saa paremmin marinoidut lihat ja ei ne ole oikeastaan kalliimpia kuin cittarissakaan. Mutta paremmat valikoimat ap löydät Mustasta Pekasta, se ei vain ole ihan keskustassa. Tai hallista.
Ne on ihan samoja sapuskoja mitä esim Prismassa. Etsin viime käynnilläni kakunkoristeita, enkä löytänyt Herkusta edes niin kattavaa valikoimaa mitä Prismassa. Leivät niillä on ihan kivoja ja joitain omia Stockan salaattejakin niillä on, mutta perussapuskat ja juomat ovat ihan samoja mitä muillakin. Herkku ei enää ole sama mitä esim 15v sitten...
Herkussa on kyllä todella hyviä tarjouksia, joten maine kalliina ruokakauppana ei ole ihan perusteltu. Valikoimatkin ovat omaa luokkaansa, joten oikein hyvä vaihtoehto niille, jotka lähellä asuvat.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 18:47"]
Säästän aikaa sillä, ja ne ovat todella hyviä ruokia, laadukkaista raaka-aineista. Kasvispyöryköitä saa ison läjän parilla eurolla, jne.
[/quote]
Mitä työtä teet stokkalla, jotta saat henkilökunta-alennuksen?
Minusta stocka on kauppa siinä missä muutkin, ja käyn joskus itsekin.. Jos minulla olisi varaa ja asuisin sopivasti ostaisin kaikken tarvitsemani Hakiksen hallista. Sieltä saa oikeasti laatua.
Haen stokkalta erikoisuuksia mitä muut kaupat eivät tarjoa.
En todellakaan osta sieltä perustuotteita tuplahintaan.
Ei viiraa päässä.
Hallista saa tuoreempaa ja parempaa palvelua. Toki stocka on ihan ok ja paljon edullisempi. Parempi autoparkkikin.
Stockmannin marinoidut lihat ovat todella paljon parempia kuin muualla.
Minun maitoni on parempaa kuin sinun
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 19:16"]
Muissakin kaupoissa voi olla hyviä, mutta ne stockan omat ruoat on kyllä ihan parhaasta päästä. Sushikin parempaa ku muualla kaupoissa.
[/quote]
Ei ole Turun Stockmannilla näkynyt tuoretta sushia, Sokoksella sen sijaan on ja sushiravintoloissa tietysti.