Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostan kaikki mun ja lapseni ruoat Stockmann Herkusta

Vierailija
11.05.2013 |

Säästän aikaa sillä, ja ne ovat todella hyviä ruokia, laadukkaista raaka-aineista. Kasvispyöryköitä saa ison läjän parilla eurolla, jne.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 19:16"]

Muissakin kaupoissa voi olla hyviä, mutta ne stockan omat ruoat on kyllä ihan parhaasta päästä. Sushikin parempaa ku muualla kaupoissa.

[/quote]

Ei ole Turun Stockmannilla näkynyt tuoretta sushia, Sokoksella sen sijaan on ja sushiravintoloissa tietysti.

Vierailija
22/33 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Mistä ostat ruoan miehellesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 19:00"]

Mä ostan Lidlistä

[/quote]

Jos ostat raaka-aineet Lidlistä ja työstät valmiin aterian itse niin luultavasti peittoat Stokkan einekset milloin vain. Ja ne EIVÄT todellakaan ole huonoja.

Vierailija
24/33 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tullut vallan Lidlen asiakas. Ruoka selvästi halvempaa kuin muualla. Kerran pari kuussa käyn täydennystä Cittarista tai jopa Stokkalta, mutta perushankinnoissa Lidl on ok kauppa. Turha väittää että Stokka olisi edullinen - törkeet hinnat ihan perustavaroissa,

Vierailija
25/33 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa, Stokkalta saa paremmin marinoidut lihat ja ei ne ole oikeastaan kalliimpia kuin cittarissakaan. Mutta paremmat valikoimat ap löydät Mustasta Pekasta, se ei vain ole ihan keskustassa. Tai hallista.

Vierailija
26/33 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ihan samoja sapuskoja mitä esim Prismassa. Etsin viime käynnilläni kakunkoristeita, enkä löytänyt Herkusta edes niin kattavaa valikoimaa mitä Prismassa. Leivät niillä on ihan kivoja ja joitain omia Stockan salaattejakin niillä on, mutta perussapuskat ja juomat ovat ihan samoja mitä muillakin. Herkku ei enää ole sama mitä esim 15v sitten...

Vierailija
27/33 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkussa on kyllä todella hyviä tarjouksia, joten maine kalliina ruokakauppana ei ole ihan perusteltu. Valikoimatkin ovat omaa luokkaansa, joten oikein hyvä vaihtoehto niille, jotka lähellä asuvat.

Vierailija
28/33 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 18:47"]

Säästän aikaa sillä, ja ne ovat todella hyviä ruokia, laadukkaista raaka-aineista. Kasvispyöryköitä saa ison läjän parilla eurolla, jne.

[/quote]

Mitä työtä teet stokkalla, jotta saat henkilökunta-alennuksen?

Vierailija
29/33 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta stocka on kauppa siinä missä muutkin, ja käyn joskus itsekin.. Jos minulla olisi varaa ja asuisin sopivasti ostaisin kaikken tarvitsemani Hakiksen hallista. Sieltä saa oikeasti laatua.

Vierailija
30/33 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen stokkalta erikoisuuksia mitä muut kaupat eivät tarjoa.

En todellakaan osta sieltä perustuotteita tuplahintaan.

Ei viiraa päässä.

Vierailija
31/33 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallista saa tuoreempaa ja parempaa palvelua. Toki stocka on ihan ok ja paljon edullisempi. Parempi autoparkkikin.

Vierailija
32/33 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmannin marinoidut lihat ovat todella paljon parempia kuin muualla.

Vierailija
33/33 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun maitoni on parempaa kuin sinun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän