Ostan kaikki mun ja lapseni ruoat Stockmann Herkusta
Säästän aikaa sillä, ja ne ovat todella hyviä ruokia, laadukkaista raaka-aineista. Kasvispyöryköitä saa ison läjän parilla eurolla, jne.
Kommentit (33)
Hieno homma, kiitos että avauduit tästä meille!
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 18:47"]
Säästän aikaa sillä, ja ne ovat todella hyviä ruokia, laadukkaista raaka-aineista. Kasvispyöryköitä saa ison läjän parilla eurolla, jne.
[/quote]
Niin, että käyt oikein ruokakaupassa ja ostat jotain eineksiä ja mahdollisesti käyt palvelutiskilläkin. Hurjaa elämää vietät...
Mä en käytä koskaan stockmannin herkkua.
Ihan yhtä mielenkiintoinen tieto kuin toi aloituskin :D
[/quote]
Moni koulukin ostaa samoilta toimittajalta, jotka sinne myyvät.
Raaka-aineet ovat , kuten sanoit, oikeasti todella edullisia.
Meillä tehdään itse, kun ei ole Stokkaa lähellä.
Jos asuu Helsingin ydinkeskustassa, niin varmaankin järkevä valinta.
Minä en osta aina, mutta melko usein.
Tosi hyviä on: kreikkalaiset jauhelihapihvit, vuohenjuustopastasalaatti, blinit...... Nam :D
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 18:52"]
En osta koskaan eineksiä. -ap-
[/quote]
Ja kuitenkin siellä Herkussa myydään ihan niitä tavallisia eineksiä suurimmaksi osaksi. Mitäs et tarkentanut, että vain palvelutiskiltä ostat murkinasi.
Minä en. Meillä on lähin Stocka 130km:n päässä ja perheessä on 6 henkeä yleensä kotona.
Mekin tehdään mieluummin itse kun silloin voi ruokaa maustaa oman maun mukaan ja voi olla varma, mistä raaka-aineista ruuat valmistetaan. Mutta kukin tietysti taaplaa tyylilllään.
Minusta stockan herkun tuotteet ovat edullisia ja erittäin laadukkaita. Käyn pari kertaa viikossa palvelutiskillä ja juustotiskillä. Myös erikoiskahvit ovat hyviä. Netistä kahvipavut tietysti saa edullisemmin.
Kasvispyörykätkö ei ole eineksiä?!?
Tarkoitin tietenkin palvelutiskiä. -ap-
[/quote]
Oukei:). Kiva kun jaoit tämän kanssamme.
Meikä ostaa tosi mielellään stokkalta niiden valmistamaa pastaa, etenkin salaatteja joissa mukana pastaa (paahtopaisti-pastasalaattia, kana-pastasalaattia, savulohi-pastasalaattia) KOSKA jos itse keitän pastaa, siitä ei todellakaan tule lähellekkään niin hyvää kuin mitä stokkalta saa. Se pasta on juuri täydellistä niillä... Itse en saa sellaista nappisuoritusta koskaan aikaiseksi. Eroa on kuin yöllä ja päivällä vaikka miten yrittäisin "al dente".
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 19:04"]
Tarkoitin tietenkin palvelutiskiä. -ap-
[/quote]
Muissakin isoissa kaupoissa on hyvin varusteltuja palvelutiskejä.
No niin, kehukaa nyt sydämenne kyllyydestä ja saakaa meidät maalaiset kateellisiksi. ;)
Muissakin kaupoissa voi olla hyviä, mutta ne stockan omat ruoat on kyllä ihan parhaasta päästä. Sushikin parempaa ku muualla kaupoissa.
Jaa, minä ostan ihan vain Prismasta tai Citymarketista.