Pitsanteko
Ajattelin tehdä pitsan. Olisiko hyvät täytteet? Paketti jauhelihaa, tonnikalaa, kaksi pussia kinkkusuikaleita ja ananasta? Tietysti ketsuppi ja juusto. Tulisiko noista yksi pellillinen?
Kommentit (34)
Sinne vaan kaikki, sekoita tehosekottimessa, hyvää tulee:)
Mietin vaan, että onko tossa liika täytettä yhteen pitsaan?
Laittasin vielä jotain. Pelti on kuitenkin suht iso ja on inhottavaa jos jää tyhjiä kohtia pizzaan. Onhan juusto sellasta valmista pitsajuustoa?
No kyllä noista ainakin 4 pellillistä tulee!
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 20:58"]
Laittasin vielä jotain. Pelti on kuitenkin suht iso ja on inhottavaa jos jää tyhjiä kohtia pizzaan. Onhan juusto sellasta valmista pitsajuustoa?
[/quote]huoh...
No osa olisi, osa ei. Ja sitä paitsi se on PIZZA, ei pitsa!!!
Itse tein eilen pizzaa ja täytteenä 400g jauhelihaa, pussillinen kinkkusuikaleita, paketti pekonia, purkillinen tonnikalaa sekä yksi iso sipuli. Päälle pussillinen juustoraastetta. Pohjan päälle tomaattipyrettä johon sekoitin oliiviöljyä, mustapippuria ja pizzamaustetta.
Täytteet riitti hyvin pellilliseen.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 20:54"]
Ajattelin tehdä pitsan. Olisiko hyvät täytteet? Paketti jauhelihaa, tonnikalaa, kaksi pussia kinkkusuikaleita ja ananasta? Tietysti ketsuppi ja juusto. Tulisiko noista yksi pellillinen?
[/quote]
tulee pellillinen.
Siis mä en ikinä laittais noin paljoa täytteitä, tulee pahaa pizzaa, noista täytteistä tekisin itse neljä pellillistä
Ei ketsuppia. Tai jos haluu wt-pizzaa, niin kilo sitä.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 21:07"]
Siis mä en ikinä laittais noin paljoa täytteitä, tulee pahaa pizzaa, noista täytteistä tekisin itse neljä pellillistä
[/quote]
tuosta tulee semmoine jenkkityylin pizza. Minäkin tykkään enemmän italialaistyylisestä missä on vähemmän täytteitä ja johon ei taatusti tungeta ketsuppia, mutta Suomessa moni tykkää enemmän noista runsastäytteisistä.
Juustoraaste laitetaan täytteiden alle.
1. tomaattikastike
2. juustoraaste
3. täytteet
Näin tehdään jokaisessa pitseriassa.
Heivaa ketsuppi helskuttiin muuten ei tuu kun paskaa.
Mut tää on hyvä ohje. Muutenkin hyvät ruoat tuolla vlogissa. En yhtään ihmettele, miten pysyy niin hyvässä kunnossa.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 21:11"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 21:07"]
[/quote]
tuosta tulee semmoine jenkkityylin pizza. Minäkin tykkään enemmän italialaistyylisestä missä on vähemmän täytteitä ja johon ei taatusti tungeta ketsuppia, mutta Suomessa moni tykkää enemmän noista runsastäytteisistä.
[/quote]
se on piirakka. ei pitsa.
Voi tätä uusavuttomuutta..
Miksei tulisi? Hyvät täytteet? No, on jos itse tykkäät!