Kukaan lukenut Rhonda Byrne Salaisuus kirjaa?
Itse luin sen juuri, mitä mieltä olette kirjasta ja siinä olevista jutuista?
Itse pidin kirjasta paljon mutta kun kokeilin käytännössä niin en jaksa koko ajan kiittää mielessäni kaikesta mitä minulla on. Ja entä jos haluaakin jotain erilaista elämää?
Kommentit (230)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:40"]
Tietääkö kukaan miten tätä pystyy harjoitella ja saa toimimaan?:/
[/quote]
Se on äärimmäisen helppoa. Otat ensin vaan riittävän helpon asian, mihin pystyt uskomaan. Sitten alat uskoa jo saaneesi sen mitä haluat, ja seuraat kun se toteutuu. Vähitellen kun luottamuksesi menetelmään lisääntyy, voit ottaa vaikeampia tavoitteita, jopa sellaisia jotka ei vaikuta luonnollisen rajoissa mahdollisilta.
[/quote]
Niin,ja mitä kirjoja luit ennen kuin aloitit miettimään ensimmäistä asiaasi?
Hölynpölyä, kuten kaikki muukin self-help -kirjallisuus. Epätoivoisilta idiooteilta rahat pois.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:50"]Hölynpölyä, kuten kaikki muukin self-help -kirjallisuus. Epätoivoisilta idiooteilta rahat pois.
[/quote]
Turha sinun on tänne tulla pätemään! Ketään ei kiinnosta mitä mieltä sinä olet:)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:52"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:50"]Hölynpölyä, kuten kaikki muukin self-help -kirjallisuus. Epätoivoisilta idiooteilta rahat pois. [/quote] Turha sinun on tänne tulla pätemään! Ketään ei kiinnosta mitä mieltä sinä olet:)
[/quote]
AP kysyi mielipidettä ja minä vastasin, koska olin tuon kirjan saanut lainaksi eräältä hieman "tärähtäneeltä" naispuoleiselta henkilöltä, joka on pyrkinyt kohti äkkirikastumista ja onnellista elämää jo vuosikymmeniä milloin minkäkin self-help -suuntauksen avulla. Arvatenkin laihoin tuloksin.
Jos olisi kaikki ne vuodet nähnyt edes vähän vaivaa asioidensa eteen ja mennyt vaikka koulutukseen tai ylipäätään tehnyt mitään konkreettista, niin olisi tavoitteensa saavuttanut jo useaan kertaan. Mutta paljon helpompi istua perseellään ja odottaa ihmettä, jonka pitäisi tapahtua "ihan varmasti" jonkun hömppäteoksen lukemisen myötä. Siinä on elävä esimerkki, ettei noilla humpuukimaakarien nikseillä mene kuin rahat, mihin ne toki on alunperin tehtykin.
Sen lisäksi hänellä on tapana diagnosoida itsessään ja lähimmäisissään erilaisia muotisairauksia. Esim. nykyään on pakko syödä gluteenitonta, vaikka 40 edellistä vuotta eivät aiheuttaneet ongelmia ja aviomiehestäkin tuli heti "narsisti" kun se termi alkoi vilistä mediassa :D
Toimii, sanon tämän yli 20 v:n kokemuksella. Silloin luin kirjan "Alitajuntasi voima" ja olen käyttänyt sen oppeja siitä lähtien ja kyllä todellakin toimii, kunhan tekniikan oppii. Se onnistuu vain harvoilta, alku varsinkin on hankalaa ja turhauttavaa, mutta kun sitkeästi jaksaa harjoitella, alkaa tulla tuloksia. Ja mitä enemmän tuloksia tulee, sitä helpommaksi kaikki muuttuu.
Noissa kirjoissa on se ongelma, että ne antavat sen kuvan, että homma on todella helppoa, sen kun kuvittelet olevasi miljonääri ja niin kohta oletkin. Ei se noin mene! Kannattaa aloittaa todella pienistä jutuista, sellaisista joihin voit melko helposti uskoa. Pystyt ikäänkuin elämään todeksi toiveesi ja kiittämään mielessäsi, että se on jo toteutunut. Lisäksi sinun on koko ajan tehtävä hyvää, ajateltava hyvää ja puhuttava hyvää, elettävä hyvyydessä. Jos et voi esim. jostain henkilöstä ajatella mitään hyvää, pyri sulkemaan hänet mielestäsi kokonaan. Sillä mitä ajattelet, sitä olet.
Voit saada kaiken haluamasi, mitään rajoja ei ole. Mielikuvitus on ainoa rajasi.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:03"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:50"]Hölynpölyä, kuten kaikki muukin self-help -kirjallisuus. Epätoivoisilta idiooteilta rahat pois. [/quote] Turha sinun on tänne tulla pätemään! Ketään ei kiinnosta mitä mieltä sinä olet:)
[/quote]
AP kysyi mielipidettä ja minä vastasin, koska olin tuon kirjan saanut lainaksi eräältä hieman "tärähtäneeltä" naispuoleiselta henkilöltä, joka on pyrkinyt kohti äkkirikastumista ja onnellista elämää jo vuosikymmeniä milloin minkäkin self-help -suuntauksen avulla. Arvatenkin laihoin tuloksin.
Jos olisi kaikki ne vuodet nähnyt edes vähän vaivaa asioidensa eteen ja mennyt vaikka koulutukseen tai ylipäätään tehnyt mitään konkreettista, niin olisi tavoitteensa saavuttanut jo useaan kertaan. Mutta paljon helpompi istua perseellään ja odottaa ihmettä, jonka pitäisi tapahtua "ihan varmasti" jonkun hömppäteoksen lukemisen myötä. Siinä on elävä esimerkki, ettei noilla humpuukimaakarien nikseillä mene kuin rahat, mihin ne toki on alunperin tehtykin.
Sen lisäksi hänellä on tapana diagnosoida itsessään ja lähimmäisissään erilaisia muotisairauksia. Esim. nykyään on pakko syödä gluteenitonta, vaikka 40 edellistä vuotta eivät aiheuttaneet ongelmia ja aviomiehestäkin tuli heti "narsisti" kun se termi alkoi vilistä mediassa :D
[/quote]
Seuraavaksi siitä ystävästä tulee asperger-tapaus. Se on tällä hetkellä "muotia" täällä. Tuollaiset kirjat on ihan huuhaata, mutta jos jengi tervehtyy sairauksista ja laihtuu ja rahaa tulvii ovista ja ikkunoista antaa heidän siihen uskoa:). Ei se meiltä muilta ole pois:). Ihmettelen kyllä suuresti...
Bull's shittiä. Keskittyisitte henkiseen kehitykseen materian sijasta.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:09"]Toimii, sanon tämän yli 20 v:n kokemuksella. Silloin luin kirjan "Alitajuntasi voima" ja olen käyttänyt sen oppeja siitä lähtien ja kyllä todellakin toimii, kunhan tekniikan oppii. Se onnistuu vain harvoilta, alku varsinkin on hankalaa ja turhauttavaa, mutta kun sitkeästi jaksaa harjoitella, alkaa tulla tuloksia. Ja mitä enemmän tuloksia tulee, sitä helpommaksi kaikki muuttuu.
Noissa kirjoissa on se ongelma, että ne antavat sen kuvan, että homma on todella helppoa, sen kun kuvittelet olevasi miljonääri ja niin kohta oletkin. Ei se noin mene! Kannattaa aloittaa todella pienistä jutuista, sellaisista joihin voit melko helposti uskoa. Pystyt ikäänkuin elämään todeksi toiveesi ja kiittämään mielessäsi, että se on jo toteutunut. Lisäksi sinun on koko ajan tehtävä hyvää, ajateltava hyvää ja puhuttava hyvää, elettävä hyvyydessä. Jos et voi esim. jostain henkilöstä ajatella mitään hyvää, pyri sulkemaan hänet mielestäsi kokonaan. Sillä mitä ajattelet, sitä olet.
Voit saada kaiken haluamasi, mitään rajoja ei ole. Mielikuvitus on ainoa rajasi.
[/quote]
Tarvitsen todella kovasti apua! Miten sinä aloitit tämän ja mitä harjoituksia teit? Olen yrittänyt niin monta kertaa ja ei vain onnistu..Voisitko kertoa minulle tarkasti miten aloitit ja sait tämän toimimaan? Tiedän tämän toimivan,mutta en vain tiedä miten.. T:epätoivoinen
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:03"]
[/quote]
[/quote]
Seuraavaksi siitä ystävästä tulee asperger-tapaus. Se on tällä hetkellä "muotia" täällä. Tuollaiset kirjat on ihan huuhaata, mutta jos jengi tervehtyy sairauksista ja laihtuu ja rahaa tulvii ovista ja ikkunoista antaa heidän siihen uskoa:). Ei se meiltä muilta ole pois:). Ihmettelen kyllä suuresti...
[/quote]
Pitääpäs vaikka sanoa jotain että "kylläpäs tuo aspergeri on yleinen nykyään", nii katotaan et sattuuko löytyyn heti joku tuttu jolla hän on sen juuri diagnosoinut :D
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:09"]Toimii, sanon tämän yli 20 v:n kokemuksella. Silloin luin kirjan "Alitajuntasi voima" ja olen käyttänyt sen oppeja siitä lähtien ja kyllä todellakin toimii, kunhan tekniikan oppii. Se onnistuu vain harvoilta, alku varsinkin on hankalaa ja turhauttavaa, mutta kun sitkeästi jaksaa harjoitella, alkaa tulla tuloksia. Ja mitä enemmän tuloksia tulee, sitä helpommaksi kaikki muuttuu.
[/quote]
Kuka oli tuon kirjan mitä silloin luit kirjailija,ja saako sitä enään mistään?
Toinen muotisairaus on refluksiatauti. Melkein joka pennulla on nykyään se.
Jos nyt oikein muistan niin Joseph Murphy on kirjoittanut tuon kirjan. Siinä yhdistetään Raamattu ja ns. uskonvahvistus. Ei tarvitse olla uskovainen silti. Itseasiassa Jeesuskin opetti juuri tätä oppia, kannattaa siis tutustua evankeliumeihin. Jeesus hallitsi tämän täydellisesti, "uskolla voi siirtää vuoriakin". Jeesus sanoi, että "kaiken minkä uskossa pyydätte, sen te myös saatte". Kummasti tämä(kin) kristinuskossa ohitetaan.
Aloita siitä, että teet pelkästään hyviä tekoja. Kirjoita tänne vain positiviisia kirjoituksia, jaa facessa avokätisesti tykkäyksiä, auta kaikkia ketä voit (ihmisiä, eläimiä, luontoa). Mieti mitä kaikkea hyvää elämässäsi jo on ja kiitä siitä monta kertaa päivässä. Suhtaudu kaikkeen tyynesti ja hae aina kaikesta jotain hyvää, mikäli suinkin mahdollista. Luo positiivisuuden energiat ympärillesi. Muutut itsekin positiiviseksi vähitellen. Ei se käy yhdessä yössä, vaan vaatii aikaa. Toki on täysin yksilöllistä miten nopeasti pystyty muuttamaan energiasi ja vetämään sitten puoleesi hyviä asioita.
Aloita siis "vetäminen" niin pienestä asiasta, että pystyt uskomaan siihen, että pystyt uskomaan sen todeksi, jo toteutuneeksi. Minä en ainakaan pysty vieläkään vetämään puoleeni miljoonia, vaikka olenkin pystynyt vetämään puoleeni todella paljon asioita. Jotkut pystyvät jo muutaman kuukauden kuluttua saamaan isojakin asioita, minulla siihen meni pari vuotta.
Älä kuitenkaan ajattele, että tämä on pelkkää materian puoleensa vetämistä, vaan hyvää elämää kaikkinensa ja hyvyydessä elämistä, "tee toisille kuten haluaisit itsellesi tehtävän". Universumi vastaa sinulle siten kuin sinä värähtelet universumiin. Jos juokset pelkän materian perässä, tulet huomaamaan, että sellainen elämä ei ole sen onnellisempaa kuin ihan "tavallinenkaan" kitistely. Universumi antaa sinulle elämän, jonka taajuudella värähtelet. Jos värähtelet rakkautta ja hyvyyttä, saat myös vastaanottaa rakkautta ja hyvyyttä.
Minäkin kokeilen. Haluan eksän takaisin. En ole nähnyt häntä vuoteen, mutta tiedän, että kuulumme yhteen.
Luettuani ketjun ymmärrän, että aikoinaan manifestoin hänet itselleni, ajaessani ohi hänen työpaikastaan, tiesin, että tuleva mieheni on siellä töissä. Tuntui täysin älyttömältä, mutta niin kävi. Samoin manifestoin avioeron ja suhteen epäonnistumisen.
Jep, täysin hullu kokeilu, mutta yrittänyttä ei laiteta.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:42"]
Aloita siitä, että teet pelkästään hyviä tekoja. Kirjoita tänne vain positiviisia kirjoituksia, jaa facessa avokätisesti tykkäyksiä, auta kaikkia ketä voit (ihmisiä, eläimiä, luontoa). Mieti mitä kaikkea hyvää elämässäsi jo on ja kiitä siitä monta kertaa päivässä. Suhtaudu kaikkeen tyynesti ja hae aina kaikesta jotain hyvää, mikäli suinkin mahdollista. Luo positiivisuuden energiat ympärillesi. Muutut itsekin positiiviseksi vähitellen. Ei se käy yhdessä yössä, vaan vaatii aikaa. Toki on täysin yksilöllistä miten nopeasti pystyty muuttamaan energiasi ja vetämään sitten puoleesi hyviä asioita.
[/quote]
Tätähän voisi vaikka kokeilla. Se on niin helppoa haukkua ja kirjoittaa ilkeästi. Kokeiluun!
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:40"]
Tietääkö kukaan miten tätä pystyy harjoitella ja saa toimimaan?:/
[/quote]
Se on äärimmäisen helppoa. Otat ensin vaan riittävän helpon asian, mihin pystyt uskomaan. Sitten alat uskoa jo saaneesi sen mitä haluat, ja seuraat kun se toteutuu. Vähitellen kun luottamuksesi menetelmään lisääntyy, voit ottaa vaikeampia tavoitteita, jopa sellaisia jotka ei vaikuta luonnollisen rajoissa mahdollisilta.
[/quote]
Mutta milloin aina pitää miettiä ja miten? Ja siis,miten voin jo uskotella että se on minulla? Olen nimittäin yrittänyt sitä,mutta ei jotenkin toiminut:/ Kauan sinulla meni että sait ensimmäisen asiasi?