Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan lukenut Rhonda Byrne Salaisuus kirjaa?

Vierailija
10.05.2013 |

Itse luin sen juuri, mitä mieltä olette kirjasta ja siinä olevista jutuista?

Itse pidin kirjasta paljon mutta kun kokeilin käytännössä niin en jaksa koko ajan kiittää mielessäni kaikesta mitä minulla on. Ja entä jos haluaakin jotain erilaista elämää?

Kommentit (230)

Vierailija
21/230 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 14:22"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:47"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 11:53"]

Toimii jopa pelottavan hyvin... Sain sillä aikaan aika uskomattomia asioita.

Mutta olen uskovainen ja alkoi tuntua että ei ole Jumalan tahto että keskityn aineellisen elämän paranteluun oman tahtoni mukaan, ja sitähän minun salaisuus-touhuiluni juuri oli. Siksi käännyin takaisin henkisemmälle tielle etsimään enemmän Jumalan valtakuntaa kuin aineellisen maailman asioita. 

[/quote]

Toivottavasti et luule että luterilaisessa mentaliteetissa on mitään henkistä. Eli tajuat ettei kärsimys jalosta. Ja jumala saa mitään kicksejä itkevistä silmistäsi.

[/quote]

En ole kärsimyksen etsijä. Olen vaan kokenut että maalliset asiat, vaikka niitä tarvitaankin, ei tuo pitkäaikaista iloa. Siksi en halua liikaa keskittyä niiden hankkimiseen, vaan etsiä iloa ja rauhaa jostain syvemmältä kuin materian tasolta. 

Niille jotka sanovat menetelmää taikauskoksi ja kehottavat kääntymään Raamatun puoleen, niin itse sanoisin kuitenkin että Jeesuskin opetti tuonkaltaista rukoustekniikkaa sanoessaan että mitä ikinä te anotte USKOEN JO SAANEENNE, se on teille tuleva. Salaisuus on vain tämän lauseen laajennusta, kuvausta siitä miten voisi synnyttää uskon että on jo saanut, vaikkei vielä näekään tulosta fyysisessä maailmassa.

[/quote] Jep, itsekin sitä mieltä että raamatussa kehotetaan tekemään juuri niinkuin näissä kirjoissa. Esim. "Mitä tahansa te uskossa rukoillen pyydätte, sen te saatte" Matt. 21:22. Tai: "Niinpä minä sanon teille: Mitä ikinä te rukouksessa pyydätte, uskokaa, että olette sen jo saaneet, ja se on teidän." Mark. 11:24.

Mua itteeni hämmens tosi paljon se että raamatussa on niin paljon samaa, kun olen aina sitä pitänyt ihan humpuukina mut nyt kun oon todennut vetovoiman lain toimivan, ymmärrän ettei raamattu olekaan niin läpilahoa. Perussanoma on sama.

T. 17 v. tyttö

Vierailija
22/230 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/230 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
24/230 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette salaisuuden avulla ulkonäön muuttamista? Onko mahdollista?

Vierailija
25/230 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä melkein toivoisin ettei nää olisi totta mutta joskus pistää miettimään. Olen nyt parin viikon sisään kehuskellut useampaan otteeseen ettei meidän 11 v ole koskaan ollut kunnon nuhassa. Ehdin jo katua moista kosmisen KGB:n härnäystä ja avot, nyt se sitte sai sen meganuhan! Ei voi olla totta.. Täs on toista päivää saanut kuunnella tauotonta kommentointia aiheesta kun herra 11 vee ihmettelee ekaa nuhaansa sen käänteitä, että mitä tää nyt on ja onko tää normaalia jne.

Vierailija
26/230 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Noin se tosiaan toimii. Itsehän menin joskus miettimään, miten autoon muka tulee sellainen iso kolhu oveen (satuin näkemään monia kolhittuja autoja).
Seuraavalla viikolla kolhin yhden auton - ei lainkaan tapaistani, olen superhuolellinen pysäköijä. Asia onneksi järjestyi lopulta ihan hyvin, mutta itse tilanne oli aivan uskomaton.

Vierailija
27/230 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Taitaa tämä siis tosiaan toimia?

Vierailija
28/230 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain kirjan käsiini hieman erikoisella tavalla. Tutkin nettikirjakaupat ja jokaisessa Salaisuus oli loppuunmyyty eikä ollut tietoa milloin uusi painos tulee. Kirjastosta kirja löytyi mutta jonossa oli 57 ihmistä ennen minua. Olin todella päättäväinen jo silloin kun aloin etsiä kirjaa että mun on saatava se käsiini.

Ilmoitin itseni sitten kirjaston jonoon. Kesti kaksi viikkoa ja sieltä tuli ilmoitus että kirja on haettavissa. Minne katosivat ne 57 muuta jonottajaa??? No, turha miettiä miten nämä toivotut asiat tapahtuvat.

Toinen esimerkki koskee miespuolista ystävääni. Hän ihastui minuun heti ensitapaamisella baarissa ja halusi alkaa seurustella kanssani. Minä toivoin että olisimme ystäviä. Todella tyytyväinen olen ettei alettu seurustella sillä meistä on tullut todella läheisiä

Ystäväni seurusteluhalu oli niin voimakas että hän alkoi vetää puoleensa naisia eritavalla kuin aiemmin. Nyt hänellä on kolme uutta naista elämässään joista yhden kanssa seksisuhde. Ennen kohtaamistamme ystäväni oli yksinäinen sinkku yli viisi vuotta

Näissä kummassakin tapauksessa oli aivan selvää että vetovoimanlaiki toimi. On mulla toinenkin esimerkki kirjastovarauksesta ja sitä en todellakaan osaa selittää koska itse en edes varausta tehnyt.Halusin lukea Kirsi Rannon uusimman kirjan ja se oli mielessäni usein jo ennen julkistamista sillä Ranto mainosti aika paljon sitä fb-sivuillaan. No, miltei heti kirjan ilmestymisen jälkeen tuli kirjastosta viesti että varaamani kirja on haettavissa. Olin ällistynyt! Ja 100% varma etten ollut varausta tehnyt.

Nämä pikkuesimerkit on minulle merkkejä siitä että universaali vetovoimanlaki on todellinen. Meidän ajatuksillamme on valtava vaikutus.

Vierailija
29/230 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 16:02"]

[/quote]

On mahdollista. Kaikki riippuu omasta uskon määrästä. Useimmat pystyvät esim. laihtumaan, parantamaan ryhtiään, kokemaan itsensä yleisesti viehättävämmäksi kuin ennen. Isommat fyysiset muutokset vaativat uskoa, joka monen materialistisen nykyihmisen on vaikea saavuttaa. Ne kuitenkin ovat mahdollisia, jos jotenkin onnistuu siinä uskon saavuttamisessa. Esim. itselläni oli hyvin vinot hampaat ennen, mutta vain uskomalla niiden suoristuneen, ne suoristuivat noin vuoden kuluessa. Kaikki luulevat että olen käytätnyt jotain sellaista oikomishoidon muotoa, jossa ei käytetä näkyviä rautoja, mutta ei, minä vaan olen muuttanut uskomuksiani. Minulle se on helppoa, koska olen uskovainen, ja uskon vakavasti sen mitä Jeesus sanoi, että jos ihmisellä olisi uskoa edes sinapinsiemenen verran, niin voisi sanoa vuorelle että heittäydy mereen, ja se tekisi todella niin.

Vierailija
30/230 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

#92 jatkaa. Toivoin kovasti että löytäisin uuden naisystävän jonka kanssa voisi keskustella henkisistä asioista. Nyt olen löytänyt hänet ja olen todella kiitollinen siitä että olemme kohdanneet.

Kiitollisuus on hyvin tärkeä tässä vetovoimaprosessissa, siitä mitä jo on ja siitä mitä haluaa. Vanha sanonta menee jotenkin näin " Varo mitä toivot, se saataa toteutua"

Vierailija
31/230 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spiritualistisen mystikon mielipide tässä. Kyllä, menetelmä toimii. Metafyysinen peruste sen toimimiselle on se, mitä monet uskonnotkin tietävät sanoa, että koettu ruumis ja koko fyysinen maailma on pelkkä illuusio. Buddhalaiset sanovat sitä mayaksi, illuusioiden verhoksi. Jeesus sanoo, että Taivasten valtakunta on tässä ja nyt, huolimatta siitä että hänen ympärillään on lauma tuskallisista sairauksista kärsiviä parannettavia, ja ei kai taivasten valtakunnassa ole tuskaa ja sairautta? 

Ei ole, ihminen vaan on "syönyt hyvän ja pahan tiedon puusta", langennut omassa tietoisuudessaan näkemään maailman dualismien kautta. On Jumala ja paholainen, hyvä ja paha, ruma ja kaunis, oikea ja väärä. Kaikki mitä ihmiset näkevät ovat tämän kaksinaisuuden läpi nähtyä vääristymää. Pohjalla ON todellisuus, mutta ihminen ei näe sitä mitenkään oikein, ei syntiinlankeemukseksi kutsutun tapahtuman jälkeen. Se todellisuus joka on taustalla, on dualisminen tuolla puolen. Se on hengellinen (ei aineellinen), syntymän ja kuoleman tuolla puolen, ikuinen, harmoninen. Taivasten valtakunta tässä ja nyt. 

Miten tämä liittyy Salaisuuteen? Siten, että juuri näkyvän maailman illuusion omaisuus tekee sen, että on mahdollista muokata koettua maailmaa uskomuksilla. Jos pitäisi paikkansa, että tämä todellisuus on ehdottoman todellinen, ja sen lait ehdottoman todellisia, kukaan ei voisi ajattelemalla muuttaa fyysistä todellisuutta. Ihmeitä ei kerta kaikkiaan voisi tapahtua. Nyt kuitenkin jokainen Salaisuuden harjoittaja osoittaa omalta osaltaan, että väitteet tämän maailman puhtaasta aineellisuudesta ja riippumattomuudesta uskomuksista ovat harhaa, sikäli kuin onnistuu tekemään jotain ihmeellistä. 

Olen itse spiritualistinen parantaja. Parantamiseni perustuu siihen, että näen läpi (massa)uskomusten aiheuttamasta harhasta, että parannettava oikeasti on sairas ja heikko ja tarvitsee minun tai Jumalan apua. Minä näen hänet ilmentyneenä Jumalana, ikuisena, täydelisenä, ja usein tämä uskomukseni on riittävän vahva kumoamaan ihmisen oman toisenlaisen uskomuksen sairaudesta. Ei kuitenkaan aina, sillä maailma on kuitenkin massailluusio, ei kenenkään yksin luoma, enkä minä voi kumota yksin toisen uskomuksia. Voin auttaa vain, jos toinen pystyy jollain tapaa itsekin uskomaan, esim. uskomaan siihen että jumaluus toimii minun kauttani ja siksi hän voi nyt parantua. Jos hän haluaa pitää illuusionsa tai pelkää liikaa niiden murentumista, hän saa ne pitää, vaikka minä kuinka haluaisin parantaa. 

Salaisuuden vaaroista sitten. En sano kellekään ettei tuollaista menetelmää pitäisi harjoittaa elämänsä parantamiseksi, en kiellä. Mutta kehotan miettimään, että kuka meistä oikeasti tietää mikä meille on pohjimmiltaan parhaaksi? Itse uskon, että tietoinen mieli ei sitä yleensä tiedä, ja siksi liiallinen elämän olosuhteiden kontrolli mielen avulla voi olla haitallista ja kärsimystä aiheuttavaa. Itse valitsen mieluummin pyrkiä yhteyteen maailmankaikkeuden luovan älykkyyden kanssa, ja luomisimpulssien tulla syvältä sisältäni, sielultani ja sen Lähteeltä, kuin että egoni avulla jatkuvasti miettisin mitä se haluaa ja sitten käyttäisin mieltäni toteuttamaan egoni himoja.

örhövaroitus>

Vierailija
32/230 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 16:02"]

[/quote]

On mahdollista. Kaikki riippuu omasta uskon määrästä. Useimmat pystyvät esim. laihtumaan, parantamaan ryhtiään, kokemaan itsensä yleisesti viehättävämmäksi kuin ennen. Isommat fyysiset muutokset vaativat uskoa, joka monen materialistisen nykyihmisen on vaikea saavuttaa. Ne kuitenkin ovat mahdollisia, jos jotenkin onnistuu siinä uskon saavuttamisessa. Esim. itselläni oli hyvin vinot hampaat ennen, mutta vain uskomalla niiden suoristuneen, ne suoristuivat noin vuoden kuluessa. Kaikki luulevat että olen käytätnyt jotain sellaista oikomishoidon muotoa, jossa ei käytetä näkyviä rautoja, mutta ei, minä vaan olen muuttanut uskomuksiani. Minulle se on helppoa, koska olen uskovainen, ja uskon vakavasti sen mitä Jeesus sanoi, että jos ihmisellä olisi uskoa edes sinapinsiemenen verran, niin voisi sanoa vuorelle että heittäydy mereen, ja se tekisi todella niin.
[/quote]
Entä jos haluaisi muuttaa omaa naamaansa? Esim.nenää pienemmäksi,pilkut pois etuhampaista ym.

Vierailija
33/230 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 16:02"]

[/quote]

[/quote]

Entä jos haluaa näyttää täsmälleen joltain henkilöltä?

Vierailija
34/230 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii! Itse olin kurjassa tilanteessa 3 vuotta sitten: olin juuri eronnut koska eksäni ei halunnut lapsia ja minä halusin, asuin yksiössä joka ei tuntunut kodilta ja olin muutenkin ahdistunut ja masentunut elämäntilanteessani. Luin tämän kirjan ja aloin uskomaan että saan mitä haluan ja oikeastaan minulla on jo kaikki mitä haluan. Tein kirjan jonne leikkasin kuvia lehdistä asioista joista pidän ja joita haluan elämääni. Kirjoitin listan millaisen miehen haluan: siihen tuli 20 kohtaa ja vaatimuslistani oli vielä aika tarkka. Sen jälkeen aloin USKOA että olen jo tavannut tämän miehen. Kuuntelin romanttista musiikkia ja haavelin hänestä, tunsin olevni jo rakastunut häneen valmiiksi ja eläväni elämää josta unelmoin.

Nyt 3 vuotta on kulunut ja minä olen saavuttanut kaiken mistä uskalsin vain unelmoida: olen kihloissa, hääpaikka ja ajankohta on jo sovittu ensi kesälle, meillä on ihana iso omakotitalo, meillä on esikoinen puolivuotias. KAIKKI TÄMÄ 3 vuodessa. Ja kun vähän aikaa sitten katsoin listaa jonka tein siitä miehestä jonka haluan: kaikki kohdat täsmäävät!

IHMISET. TÄMÄ OIKEESTI TOIMII. Uskaltakaa unelmoida! Älkää miettikö että se mitä haluat on mahdotonta: se tuodaan eteesi eikä sinun tarvitse murehtia miten ja missä.

Vierailija
35/230 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii! Itse olin kurjassa tilanteessa 3 vuotta sitten: olin juuri eronnut koska eksäni ei halunnut lapsia ja minä halusin, asuin yksiössä joka ei tuntunut kodilta ja olin muutenkin ahdistunut ja masentunut elämäntilanteessani. Luin tämän kirjan ja aloin uskomaan että saan mitä haluan ja oikeastaan minulla on jo kaikki mitä haluan. Tein kirjan jonne leikkasin kuvia lehdistä asioista joista pidän ja joita haluan elämääni. Kirjoitin listan millaisen miehen haluan: siihen tuli 20 kohtaa ja vaatimuslistani oli vielä aika tarkka. Sen jälkeen aloin USKOA että olen jo tavannut tämän miehen. Kuuntelin romanttista musiikkia ja haavelin hänestä, tunsin olevni jo rakastunut häneen valmiiksi ja eläväni elämää josta unelmoin.

Nyt 3 vuotta on kulunut ja minä olen saavuttanut kaiken mistä uskalsin vain unelmoida: olen kihloissa, hääpaikka ja ajankohta on jo sovittu ensi kesälle, meillä on ihana iso omakotitalo, meillä on esikoinen puolivuotias. KAIKKI TÄMÄ 3 vuodessa. Ja kun vähän aikaa sitten katsoin listaa jonka tein siitä miehestä jonka haluan: kaikki kohdat täsmäävät!

IHMISET. TÄMÄ OIKEESTI TOIMII. Uskaltakaa unelmoida! Älkää miettikö että se mitä haluat on mahdotonta: se tuodaan eteesi eikä sinun tarvitse murehtia miten ja missä.

Vierailija
36/230 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava lukea kokemuksista tässä ketjussa! Itselleni olen vinkattu samaisesta kirjasta ja leffa löytyy myös koneelta. Sitä olen katsonut pätkän verran. Olen muuta kautta saanut oivalluksen siitä, että vetovoiman laki toimii. Oma elämäni on myös muuttunut todella paljon viimeisen parin vuoden aikana ja suurin syy siihen on oman ajattelutavan muutoksessa! Ns. Ihmeitä olen kokenut siten, että asiat ovat loksahtaneet kuin itsestään paikalleen, asiat, mistä olen haaveillut, ovat toteutuneet ja muutenkin olen paljon onnellisempi kuin aiemmin.

Käytännössä: mikään ei ole mahdotonta, jos siihen sydämestään uskoo. Positiivisuus avaa uusia mahdollisuuksia kun taas negatiivisuus rajoittaa niitä. Ihmissuhdetyöntekijänä näen usein, miten monet ihmiset omalla ajattelutavallaan vangitsevat itsensä ja käytännössä rajaavat itseltään pois hyviä asioita. Syntyy negatiivisuuden kierre, joka ruokkii itse itseään. Positiivisuus taas on omalla kohdalla laajentumista ja avautumista, tilaisuuksia ilmenee ja ilmentyy joskus hyvinkin nopeasti.

itse olen kiinnostunut henkisyydestä ja tietoisesta läsnäolosta, mutta sillä ei mielestäni ole merkitystä, mitä uskontoa tms. aatesuuntaa tunnustaa. Tärkeämpää on, että löytää oman totuutensa eli sen, mikä saa tuntemaan aidosti oman itsensä. Elämä voi pitää sisällään myös vastoinkäymisiä, mutta suhtautuminen niihin muuttuu. kehittyminen voi tapahtua myös ilmentämällä hyvää. Pelot ja viha rajoittavat, tietoinen luominen ilon kautta tuo vapauden, silloin kaikki on mahdollista. Me valitsemme oman tietoisuustasomme ja sen kautta tulevat kokemukset. Mitä sinä haluat kokea? 

Vierailija
37/230 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 09:15"]Joo kyllä, voitin tämän avulla lotossa päävoiton ja lisäksi olen syntynyt vuonna 1889, vedän vaan ikuista elämää puoleeni! 
[/quote]
Vaikket usko asiaan,ei tarvitse olla tuollainen! Voit painua muualle jos ei kiinnosta.

Vierailija
38/230 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppis

Vierailija
39/230 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:17"]Onko suomalainen nainen todellakin näin yksinkertainen?
[/quote]

Miten niin vain suomalainen, tuohan on ollut valtaisa menestys ihan koko maailmassa! Ja eihän se onneksi sinulta ole pois, jos joku siihen uskoo. :)

Vierailija
40/230 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:17"]Onko suomalainen nainen todellakin näin yksinkertainen?
[/quote]
Oletko sinä noin yksinkertainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan