Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni on kateellinen rikkaasta miesystävästäni...

Vierailija
22.06.2013 |

Olemme seurustelleet puolisen vuotta ja ystäväni sai muutama kuukausi sitten tietää, että miehen suku on erittäin rikasta. Ystäväni on tullut tästä kateelliseksi, yhteydenpito hänen osaltaan on loppunut jne.

Pyysim häntä viettämään juhannusta mieheni mökille merenrannalle, mutta yhtäkkiä tulikin muuta menoa. Facebookiin oli kuitenkin päivittänyt että onpa tylsä juhannus itsekseen kotona... Ihme touhua!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, ettet ole itse leuhkinut miehen rahoilla? Tai miksi mainitsit "mökille merenrannalle" - kävisikö ihan vain "mökille"? Tulee vähän sellainen olo, että olisit ryhtynyt keulimaan, ja kaverisi ei jaksa sitä. 

Vierailija
2/8 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksa yhtään leuhkoja ihmisiä, enkä itsekään ole sellainen. Emme ikinä kyseisen ystävän kanssa puhu raha-asioista ja muutenkin pidän miehen kanssa matalaa profiilia kun emme ole kauaa seurustelleet. Sitä paitsi hänen rahojansahan ne ovat, ei minun joten minulla ei ole paljoa varaa leuhkia. Silloin muutama päivä sitten vain sanoin ystävälleni että X:llä on mökki meren rannalla, lähdetkö sinne viettämään juhannusta mutta ei käynyt. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehen suku on rikasta vai mies?

Vierailija
4/8 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista. Minustakin joku rikas miesystävä olisi todella omituinen ylpeyilyn aihe, sen vuoksi en myöskään osaisi kadehtia moista.

Mutta kaipa se oli senlaatuinen ystävä sitten, että joutikin mennä. Kateus on ihmisen luonteenpiirteistä vähiten viehättäviä...

Vierailija
5/8 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on kateellinen. Niin ongelma on ystäväsi, ei sinun. Miksi siis podet asiaa?

Vierailija
6/8 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Porvoon rannikkomöksältä päivää.

Mistä ap tietää kaverin päässeen perille ap:n miehen suvun rikkaudesta, jo ap ei ole koskaan asiasta maininnut? Merenrantamökki nyt ei takuulla ketään karkoita eikä isoista rikkauksista kerro.

Vierailija
7/8 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ystäväni on sen tajunnut mieheni sukunimestäkin, sekä lisäksi on käynyt meillä (asun siis mieheni asunnossa). En ole siis ikinä suoraan sanonut ystävälleni että vitsit mulla on rikas mies...

-ap

Vierailija
8/8 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että ihan sukunimestäkin jo tajuaa, aapeehan on napannut varsinaisen saaliin. Hohhoijaa.