Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keitä hellevihaajat ovat?

Vierailija
10.07.2020 |

En tunne ketään hellevihaajaa paitsi yhden himo läskin pariskunnan, painoa yhteensä varmaan 300 kiloa. Nämä valittavat helteistä. Kaikki muut tuntemani ihmiset toivovat, että Suomessa olisi enemmän helteitä.

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä muuten tunnen monia todella lihavia, jotka rakastavat helteitä. Hellehän sopii tuollaisille yleislöysille, jotka haluavat vain löysinä makoilla.

Itse inhoan helteitä, koska ärsyttää, kun ei jaksa tehdä mitään.

Kerro nyt edes esimerkkejä, mitä jaksat tehdä ilman helteitä. Vai oliko se kympin lenkki kuitenkin niin aikaa vievä, ettei kehtaa mainostaa?

Vierailija
122/128 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan helteitä. Teen fyysisesti raskasta työtä ulkona asianmukaisine paksuine suojavaatteineen. Päivisin. Myös silloin keskipäivällä, jolloin kehoitetaan kansalaisia välttämään auringossa oloa.

Ammatinvalintakysymys, joku sanoo. Niin on, mutta pitäähän sitä leipä pöytään saada uudelleenopiskelun aikanakin. Eihän tätä koko työikää kestä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin korona ja sitten tämä pa...... kesä. Muutama päivä oli lämmintä ja valittajia riittää. Nyt taas vettä satanut koko tämän viikon. Olisi ollut koko heinäkuun +25 ja aurinkoa mutta kun ei niin ei. Vi..... .

Vierailija
124/128 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan helteitä. Olen epileptikko.

Vierailija
125/128 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ylipainoiset eivät pidä lämpimästä.

Täysin samaa mieltä. Kannattaisi laihduttaa, eikä uikuttaa muutamasta hellepäivästä.

Odotas vaan kun sullekkin tulee vaihdevuodet niin siinä ei laihduttaminen auta. 

On jo vaihdevuodet, rakastan aurinkoa ja lämpöä. Olen ollut koko aikuisikäni samankokoinen, 159cm. ja 50kg.

Vierailija
126/128 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh. Olen viisikymppinen ylipainoinen nainen. Teen sekä helteellä, että pakkasella pitkiä lenkkejä. Pidän sateesta ja tuulesta ja myös helteestä ja pakkasesta. Viima on ihanaa ja usva ja se, kun helteellä tuulee. Ihana yhdistelmä, kun samaan aikaan hiki ja tuulen virvoitus. Rakastan korkeita hankia ja myös niitä suuria hiutaleite, kun räntää sataa. Pidän myös pimeydestä ja mustista jouluista ja uimisesta marraskuussa, toki ei siellä vedessä voi ola kuin hetken. Pidän kaikista vuodenajoista. Missään muissa asioissa en ole positiivinen, joten ei tämä sitä ole☺.

Vierailija
127/128 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä helteistä koska rakastan ulkoilua ja pitkiä lenkkejä. Joudun suojautumaan auringolta ja helteillä ei voi lenkkeillä. Eli käytännössä lukittaudun sisätiloihin hellepäiviksi. Se on ahdistavaa, henkinen menojalka vipattaa, mutta helle estää ja pitää vankina. Nukun huonosti kun on kuuma ja kun en ole voinut urheilla riittävästi. En myöskään pidä hikoilusta ellei se johdu urheilusta tai seksistä. Silloin ok.

Helteillä voi lenkkeillä ihan samalla tavalla kuin muulloinkin. Asennekysymys. Tekosyitä löytyy aina jos ei halua jotakin tarpeeksi eikä ole sitoutunut tekemään asialle mitään.

Vierailija
128/128 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin helteellä sairaalaan pahan kuivumisen ja rytmihäiriöiden takia. En kestä hellettä, siksi en tykkää moisesta.

Eikö sinun vanhainkodissa ole nestelistaa kuumien päivien ajaksi ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi