Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinunkin kaveriporukkasi kauneimmilla ja kivoimmilla naisilla

Vierailija
09.05.2013 |

ollut vähiten miehiä?

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten miehiä on ollut niillä naisilla, joilla on -anteeksi vaan- huonoin itsetunto: huomionhakemista, "kelpaanko miehille", en-kestä-olla-yksin, riippuvaisia ja takertuvia (vaikka miehet saattaa vaihtua nopeastikin). Ulkonäkö ei niinkään ole se perimmäinen syy, vaan juurikin itsetunto ja persoona. Toki voi ajatella että ihminen, jolla on huono itsentunto on myös "ulkonäöllisesti vaatimattomampi" mutta se ei kuitenkaan ihan aina pidä paikkaansa.

Vierailija
82/115 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 22:02"]

Ulkonäkö ei niinkään ole se perimmäinen syy, vaan juurikin itsetunto ja persoona. Toki voi ajatella että ihminen, jolla on huono itsentunto on myös "ulkonäöllisesti vaatimattomampi" mutta se ei kuitenkaan ihan aina pidä paikkaansa.

[/quote]

Joo ei. Mulla on kaveri, joka kuvittelee olevansa joku suohirviö, vaikka oikeasti on harvinaisen luonnonkaunis. Tuo epävarmuus itsestä tekee hänestä sulkeutuneen ja torjuvan oloisen, joten miehiäkään ei ole ollut.

On hassua kulkea hänen kanssaan vaikka kaupungilla, kun miehet katsovat häntä ihaillen. Kaveri luulee, että katsovat, koska hän on niin ruma. ja tämä ei ole kaverin huomionhakuisuutta tai mitään, vaan ihan oikeasti kuvittelee olevansa etova.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisuusharhaa. Rumien ja vähemmän haluttujen pitää kehua sillä miten paljon heillä on ollut vientiä, kun taas kauniit ja halutut vähättelevät suhteidensa määrää.

Vierailija
84/115 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunein ja kivoin on yleensä eri henkilö.

Vierailija
85/115 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ajattelin olevani ruma, mutta ajanmyötä olen kuullut niin monen sanovan suoraan tai jollekkin tutulle kauneudestani (heh, tuntuupa itserakkaalle) ja he ovat kertoneet sen minulle, niin olen pikkuhiljaa tajunnut, että ehkä olen keskivertoa kauniimpi, mutta todellakaan en sitä itse näe niin, vaan väliin häpeän pärstääni. No asiaan. Kuitenkin suhteita mulla on ja on ollut tasan yksi. Koskaan en ole uskaltanut lähestyä ketään ja tän yhden, kun tapasin ei ole ollu halujakaan. Monen moista vikittelijää on toki matkalla vastaan tullut.

Vierailija
86/115 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneimmat ovat joko nuoresta asti olleet parisuhteessa (ja jos on tullut ero, siirtyneet seuraavaa vakisuhteeseen) tai sitten he eivät itse ole ns. tietoisia kauneudestaan, vähättelevät itseään, ovat ujoja jne.

Kauheaa sanoa, mutta eniten on ollut miehiä just niillä... khrm...epävakailla, joiden on ollut aina pakko löytää joku, edes lyhytaikainen "säätö". Ulkonäkö on näillä ollut aika perustyllerö-tasoa.

Vierailija
87/115 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole totta minun kaveripiirissa. meilla jotka synnyttin 60-luvulla kavi niin etta hyvan nakoisilla oli eniten miehia. ja hyvan nakoisia miehia nimenomaan, malleja ym. osattiin pitaa hauskaa, mutta poimittiin ne parhaat paalta. nyt ollaan nelikymppisia ja hauskoja muistoja on vaikka kuin!!! jos haluu saada on pakko antaa!

Vierailija
88/115 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaveripiirissä kukaan ei ole kiva (:D), mutta kauniilla naisilla on ollut selkeästi enemmän miehiä kuin rumemmilla. Sekä petipuolella että suhteissa.

Vierailija
89/115 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
90/115 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
91/115 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kauniilla, nuorilla ja hoikilla on vähemmän seksiä, kuin vanhoilla, läskellä ja rumilla. Ainakin jälkimmäisten toiveunissa.

Vierailija
92/115 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän joukkoon mahtuu mun tuttavapiirissä molemmat ääripäät. Ne pisimmät ja selkeästi onnellisimmat parisuhteet on kauniilla ja kivoilla naisilla. Sitten osalla heistä on ollut joku kausi, jolloin on haettu kokemuksia ja se on onnistunut helposti ja laadukkaitten miesten kanssa. Ja mun tuttavapiirissä kyllä useimmat kauniit on myös kivoja ja hyviä tyyppejä. Tuntuu, että on helppoa olla reilu muille kun on saanut heti isommalla kauhalla kuin me tavikset..

Vierailija
93/115 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2013 klo 18:21"]

Ainakin tasapainoisimmilla on lukumäärällisesti vähiten miehiä.

[/quote]

Ei yllätä

Vierailija
94/115 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
95/115 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä eikä ole mikään ihme.

Vierailija
96/115 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
97/115 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 23:05"]

Kauneimmat ovat joko nuoresta asti olleet parisuhteessa (ja jos on tullut ero, siirtyneet seuraavaa vakisuhteeseen) tai sitten he eivät itse ole ns. tietoisia kauneudestaan, vähättelevät itseään, ovat ujoja jne.

Kauheaa sanoa, mutta eniten on ollut miehiä just niillä... khrm...epävakailla, joiden on ollut aina pakko löytää joku, edes lyhytaikainen "säätö". Ulkonäkö on näillä ollut aika perustyllerö-tasoa.

[/quote]

Nimenomaan näin.

Vierailija
98/115 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
99/115 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa olet oman kaveriporukkani suhteen ainakin.

Vierailija
100/115 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up