Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinunkin kaveriporukkasi kauneimmilla ja kivoimmilla naisilla

Vierailija
09.05.2013 |

ollut vähiten miehiä?

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 08:43"]Kyllä tunnen muutamia kauniiksi tituleerattuja, ovat olleet pariinkiin kertaan naimisissa, nyt taas sinkkuja molemmat. Pettämistä ja ihme kieroilua suhteissa. Ei ole kauneus ja henkinen tasapaino samassa purkissa näissä tapauksissa ainakaan;)

[/quote]

Vierailija
62/115 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja itse olen juurikin kaunis ja mies on löytynyt jo nuorena. Hyvä mies onkin. Ei ole ollut liiaksi murheita, joten stressitön elämä on kohdellut hyvin ja olen kaunis edelleen, vaikka olen jo 37.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
64/115 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2013 klo 15:11"]

Ei. Kyllä kauniilla ja tavallisilla on ollut miehiä. Vähiten yhdellä joka on reippaasti ylipainoinen eikä kovin mukava enää, tuntuu kuin alkaisi olla vähän katkera elämättömästä elämästään. 

Ehkä yksinäisyyttä selittää enemmän katkeruus ja happamuus kuin rumuus tai lihavuus vaikka jossain määrin nämä vähän kulkevat yhdessä ainakin mun tapaamissani ihmisissä.

[/quote]

Ehkä. Minusta lihavat ja rumat ovat kovin sarkastisia ja kaikki suojausmekanismit ylhäällä, varsinkin kun puhutaan parisuhteesta (tai sen puutteesta).

Vierailija
65/115 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on kyllä tehtävä muutaman sadantuhannen euron empiirinen tutkimus.

Vierailija
66/115 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika yleisestä.

Vierailija
67/115 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 00:28"]

Ihan kuin täällä olisi paljon sellaisia naisia, joilla ei ole ollut vientiä. Siis tältä näyttää vastauksista päätellen.

[/quote]

Et tainnut nyt ymmärtää. Tottakai kauniilla ja kivoilla on vientiä, mutta heillä ei ole tarvetta lähteä jokaisen sellaisen matkaan, jolle kelpaa. Siksi suhteita heillä voi olla vähemmän kuin niillä, jotka eivät uskalla valikoida.

Vierailija
68/115 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän taidat olla sekä kaunis, kiva että vaatimaton. Kivaa ja kaunista ei jätetä niin helposti. Buahahhahhaa...  Oot tainnut ihan itse kuvailla itsesi kauniiksi ja kivaksi :D

[quote author="Vierailija" time="09.05.2013 klo 17:25"]

Se, miten monta miestä naisella on ollut, ei kerro mitään siitä, miten hyvin kyseinen nainen saisi miehiä! Jos on ollut paljon miehiä, on ollut myös paljon eroja, eli paljon epäonnistuneita suhteita. Se todella kaunis ja kiva nainen on saattanut olla sen yhden ja saman miehen kanssa koko elämänsä, vaikka olisikin saanut muitakin miehiä halutessaan. Ehkä kaunista ja kivaa ei jätetä niin helposti kuin muita!

T: Kauniiksi ja kivaksi kehuttu, joka tapasi nykyisen miehensä 16-vuotiaana :)

[/quote]

Vierailija
69/115 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 01:03"]

On. Se kaunein ja suloisin on myös meidän porukan herkkis ja ehdottomasti vähiten sutinaa ollut hänellä ja vain yksi pitempi parisuhde takana.On myös meistä se jolla on ollut eniten henkisiä ongelmia, masennusta, syömishäiriöitä ja muuta, seksinkin kanssa vaikeuksia. Onkohan sattumaa?

[/quote]

Ohis:

Tästä tuli mieleen, että mikäköhän siinä on, että tuntuu, että syömishäiriöitä ja kaiken maailman pakkoliikuntahäiriöitä on nimenomaan kauniilla nuorilla naisilla? Ovatko kauniit jostain syystä täydellisyyttä itseltään vaativia vai mikä siinä on?  Kaikki noista ongelmista kärsivät, joihin itse ainakin olen törmänyt, ovat olleet keskivertoa viehättävämpiä.

Vierailija
70/115 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voi tietää tarkkoja määriä. mutta kauniit vakiintui nuorena, moni ekan poikakaverin kans, siitä päätellen on vähiten nyt kun ajattelee.

Vierailija
71/115 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, joillain on ollut paljon, joillain vähän. Ja osalla ei yhtään, kun ovat lesboja :)

Vierailija
72/115 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:13"]

On. Se kaunein ja suloisin on myös meidän porukan herkkis ja ehdottomasti vähiten sutinaa ollut hänellä ja vain yksi pitempi parisuhde takana.On myös meistä se jolla on ollut eniten henkisiä ongelmia, masennusta, syömishäiriöitä ja muuta, seksinkin kanssa vaikeuksia. Onkohan sattumaa?

[/quote]

Tämä on mutu-tietoa, mutta voisiko kyse olla siitä, että nämä naiset ovat herkimmässä teini-iän vaiheessa joutuneet muiden tyttöjen kateuden kohteeksi juuri nätin ulkonäkönsä vuoksi? Syömishäiriöt yms. liittyvät itsetuntoon ja sehän rakentuu juuri murrosiässä ja on herkkä ikätovereiden arvostelulle.

Vierailija
73/115 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:13"]

[/quote]

Tämä on mutu-tietoa, mutta voisiko kyse olla siitä, että nämä naiset ovat herkimmässä teini-iän vaiheessa joutuneet muiden tyttöjen kateuden kohteeksi juuri nätin ulkonäkönsä vuoksi? Syömishäiriöt yms. liittyvät itsetuntoon ja sehän rakentuu juuri murrosiässä ja on herkkä ikätovereiden arvostelulle.

Vierailija
74/115 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tarkoitan kauniilla todella kaunista, en meikatuinta bilettäjää.

Vierailija
75/115 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystävättäristäni juuri ne kauneimmat ovat vaikeimpia luonteita. Tosin niillä on eniten miehiä, koska suhteet jäävät lyhytaikaiseksi.

Vierailija
76/115 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kauneimmilla on ollut eniten miehiä ja myös eniten valinnanvaraa. Sad but true, ehkä, kaikkien niiden kannalta, jotka lukevat tätä ketjua ja ovat saaneet siitä lohdutusta ja pönkitystä itsetunnolleen.

Vierailija
77/115 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneimmilla (ei välttämättä kivoimmilla) on ollut omassa tuttavapiirissäni eniten miehiä. Lähinnä siksi että tietävät oman kauneutensa ja vaativat mieheltä sitten tiettyä "tasoa", eli pitää olla sekä hyvännäköinen, tienata paljon ja olla "haluttu" muidenkin naisten silmissä.

Monesti nämä miehet ovatkin osottautuneet melkoisen itserakkaiksi ja epäluotettaviksi, joten suhteet ei luonnollisesti kestä.

Vierailija
78/115 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei! on ollut monia poikaystäviä, harvemmin kumminkaan yhden illan juttuja

Vierailija
79/115 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniilla ja kivoilla on ollut eniten miehiä, selkeästi.

Ei välttämättä parisuhteita, vaan on ollut näitä miehiä, joita deittaillaan useaa kerralla. Eli yhden kanssa keskiviikkona ravintolaan, toisen kanssa perjantaina teatteriin, kolmannen kanssa lauantaina syömään ja baariin ja neljännen kanssa leffan katsomista krapulasunnuntaina. Eikä huom välttämättä tarkoita, että yhdenkään näiden kanssa olisi harrastettu seksiä. Mutta siis kyllä mies valitsee kapakkaseurakseen ja lenkkikaverikseenkin mieluummin kauniin kuin tavallisen tai ruman naisen.

Vierailija
80/115 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jotenkin osaa erotella tuttavapiiriäni näin. Ystävät ovat tietenkin kaikki kivoja, ja kaukaisemmista tuttavista minulla ei ole mitään tietoa kuinka paljon miehiä heillä on ollut. En varmasti tiedä kaikista kavereistakaan, eivätkä hekään takuulla tiedä minkä verran minulla on ollut miehiä - pitkäaikaiset suhteet varmaan muistavat, mutta kuka sitä nyt tietäisi tai muistaisi, olenko mä joskus 20 vuotta sitten vienyt baarista kotiin miehen tai viisi.

Jos lähden arvailemaan keillä tuttavapiiristäni on ollut eniten miehiä niin ne kolme joita veikkaisin ovat kaikki ihan kivannäköisiä muttei mitään huomiotaherättäviä kaunottaria. Se mikä heitä yhdistää (eivät tunne toisiaan) on poikkeuksellisen ulospäinsuuntautunut luonne. Ovat kaikki mukavia, mutta mukavia on paljon muunlaisiakin. Nämä kolme ovat kukin sellaisia hyvin "näkyviä" ihmisiä - vilkkaita, puheliaita, aina seurallisia, kovaan ääneen nauravaisia. Pientä epämääräistä flirtintapaista leijuu luontaisesti heidän ympärillään vaikka oltaisiin tyttöporukassakin. Hauskaa seuraa, usein keskipisteenä.

Kaikki ovat nyt jo naimisissa (yksi heistä toista kertaa), mutta sinkkuaikoina noilla tuntui olevan sutinaa enemmän kuin muilla.