Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinunkin kaveriporukkasi kauneimmilla ja kivoimmilla naisilla

Vierailija
09.05.2013 |

ollut vähiten miehiä?

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kaikki naiset ovat omalla tavallaan kauniita. Mutta tätä vertailua vaikeuttaa myös se, että suurin osa mun kavereista on ollut aika nuoresta saman miehen kanssa eli nyt jo n. 10 vuotta. Eli ei ole tarpeeksi variaatiota kaveripiirissä. Mutta jos mietin niitä kavereitani, jotka ovat aina olleet selkeästi miesten suosiossa enemmän kuin muut, niin he ovat kaikki kauniita (mutta ei välttämättä poikkeuksellisen), tasapainoisia ja erittäin ystävällisiä ja sosiaalisesti taitavia.

Vierailija
42/115 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveriporukka vakiintui nuorina, suurin osa vieläkin yhdessä nuoruus iän poikkiksen kanssa ja perustaneet perheen. Pari oli jotka ei seurustelleet nuorena, ihastui kyllä mutta ei kelvanneet miehille silloin.  Toinen oli kaunis mutta oikukas luonne, en tiedä sille mitä kuuluu, sinkku vissiin vielökin. Toinen oli ylipainoinen ja rääväsuinen, teki aloitteita mihille mutta ei koskaan saanut vastarakkautta. Nyt miehet vaihtuu koko ajan eikä koskaan ole vieläkään ollut pitkässä suhteessa. Puhuu halveksivasti miehistä ja on sitä mieltä että miehet on vain p*n perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/115 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaiskumppaneita varmasti vähiten.

Vierailija
44/115 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylla niilla kauniilla on ollut ihan yhta paljon miehia kuin rumemmillakin. miksi pitaisi pidattaytya seksista jos on kaunis?? 

Vierailija
45/115 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 00:57"]

Nuoruudessa kauneimmat ja kivoimmat tytöt eivät olleet mitään jokorasioita. Päinvastoin, yhden käden sormilla voi laskea suhteet :D 

[/quote]

Tämä on yleinen oletus.

Vierailija
46/115 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
47/115 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän usein niin on.

Vierailija
48/115 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä näyttää kaunis nainen, makuja on monia.

Vierailija
49/115 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sellasilla meikittömillä, oikein luonnonkauniilla.

Vierailija
50/115 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta

Vierailija
51/115 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinpiirtein on.

Vierailija
52/115 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 22:51"]

Julkisuusharhaa. Rumien ja vähemmän haluttujen pitää kehua sillä miten paljon heillä on ollut vientiä, kun taas kauniit ja halutut vähättelevät suhteidensa määrää.

[/quote]

Voi olla totta tämäkin.

Vierailija
53/115 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
54/115 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun kaveripiireissä tuollaista näkyvissä. Minusta jako menee niin, että iloisilla ja sosiaalisilla on ollut enemmän suhteita ja vähemmän sosiaalisilla ja sulkeutuneilla vähemmän. Moni viimemainituista on jäänyt jopa vastoin tahtoaan kokonaan yksin, vaikka pari niistä ovat ulkoisesti huomattavan kauniita (itse eivät kyllä taida sitä ymmärtää ollenkaan).

Vierailija
55/115 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän porukan kauneimmalla ollut vähiten suhteita, mutta baarissa poket katsoo aina nimenomaan sitä eri lailla. On kyllä ujo ja aika hiljainen ja ehkä sitten siksi ei suhteita ole ollut?

Vierailija
56/115 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveriporukassa mä olin eka, joka alkoi seurustelemaan (ja seurustelen yhä saman tyypin kanssa), vaikka kiistatta olen rumin ja lihavin koko seurueesta.

Vierailija
57/115 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa kauneus ei riitä, naisella pitää olla luonnetta ja muuta kompetenssia, älyä, hyvä koulutus ja työ. Näin nopeasti analysoin lähipiiriäni. Siis pitkäaikaisissa suhteissa.

Ikää kun tulee niin kauneus katoaa, luonne, arvot ym ratkaisee..

Vierailija
58/115 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tunnen muutamia kauniiksi tituleerattuja, ovat olleet pariinkiin kertaan naimisissa, nyt taas sinkkuja molemmat. Pettämistä ja ihme kieroilua suhteissa. Ei ole kauneus ja henkinen tasapaino samassa purkissa näissä tapauksissa ainakaan;)

Vierailija
59/115 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 23:05"]

Kauneimmat ovat joko nuoresta asti olleet parisuhteessa (ja jos on tullut ero, siirtyneet seuraavaa vakisuhteeseen) tai sitten he eivät itse ole ns. tietoisia kauneudestaan, vähättelevät itseään, ovat ujoja jne.

Kauheaa sanoa, mutta eniten on ollut miehiä just niillä... khrm...epävakailla, joiden on ollut aina pakko löytää joku, edes lyhytaikainen "säätö". Ulkonäkö on näillä ollut aika perustyllerö-tasoa.

[/quote]

Nimenomaan näin.

[/quote]

Niin tämä!

Vierailija
60/115 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tytöt jotka yläasteella / lukiossa oli suosituimpia, sai kyllä poikia koulussa ja minä, the rumilus, olin yksin enkä kelvannut kenellekään. Sitten lähdettiin työelämään ym, minulla oli kaksi pidempää suhdetta (ikään verrattuna eli vain 3v) kunnes löysin aviomieheni ja nyt meillä on 10v liitto, kaksi ihanaa lasta ja aurinko paistaa. Nämä lukion suosituimmat tytöt on sosiaalisen median mukaan onnellisia yksin, ilman miestä ja lapsia eivätkä ole enää tekemisissä keskenään. Hienoa jos me kaikki ollaan tosiaan onnellisia omilla poluillamme. Enpä olisi 16 vuotiaana yksinäisenä ja kiusattuna voinut uskoa, että näin tässä käy :-)