Onko sinunkin kaveriporukkasi kauneimmilla ja kivoimmilla naisilla
Kommentit (115)
Se, miten monta miestä naisella on ollut, ei kerro mitään siitä, miten hyvin kyseinen nainen saisi miehiä! Jos on ollut paljon miehiä, on ollut myös paljon eroja, eli paljon epäonnistuneita suhteita. Se todella kaunis ja kiva nainen on saattanut olla sen yhden ja saman miehen kanssa koko elämänsä, vaikka olisikin saanut muitakin miehiä halutessaan. Ehkä kaunista ja kivaa ei jätetä niin helposti kuin muita!
T: Kauniiksi ja kivaksi kehuttu, joka tapasi nykyisen miehensä 16-vuotiaana :)
Joo minusta on selvä, että kyse ei ole siitä, etteikö kaunis ja kiva saisi miehiä vaikka tuhansia, jos haluaisi. Mutta kauniilla ja kivalla ei ole mitään syytä todistaa kenellekään mitään sillä, että saisi irtosuhteita, joten tosiaan voi odottaa sitä oikeaa, ja pysyä siinä suhteessa. Ei niin, etteikö kauniitkin eroaisi, mutta ne sellaiset säälittävät baarijutut eivät ole tarpeen.
Mun kaveriporukassa tuo kaunein ja kivoin on harvoin samassa paketissa. Mielestäni kaikilla on ollut melko vähän miehiä.
Minunkin kaveripiirissäni kauniit naiset harvoin ovat erityisen kivoja. Ne kivat naiset taas eivät useinkaan tajua olevansa kauniita (vaikka omaan silmääni olisivatkin) ja siksi juuri ovat niin kivoja, kun yrittävät kompensoida olematonta ulkonäköään olemalla hyvää seuraa.
Muista kuinka veljeni pähkäili joskus, että haluaisi kivan ja kauniin naisen, mutta kun kauniit ei ole kivoja ja kivat ei ole kauniita...ei ole miehillä helppoa.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2013 klo 16:05"]
Nyt selvis, miks mulla ei ole miestä. Oon vaan niin kaunis ja kiva. Kiitos tästä ketjusta!
[/quote]
:D
Loistava johtopäätös! Olen samassa tilanteessa kanssasi.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2013 klo 17:40"]
Minunkin kaveripiirissäni kauniit naiset harvoin ovat erityisen kivoja. Ne kivat naiset taas eivät useinkaan tajua olevansa kauniita (vaikka omaan silmääni olisivatkin) ja siksi juuri ovat niin kivoja, kun yrittävät kompensoida olematonta ulkonäköään olemalla hyvää seuraa.
Muista kuinka veljeni pähkäili joskus, että haluaisi kivan ja kauniin naisen, mutta kun kauniit ei ole kivoja ja kivat ei ole kauniita...ei ole miehillä helppoa.
[/quote]Näin se on. Rumat kompensoi olemalla kivoja ja kauniiden ei tarvitse kun huomiota tulee muutenkin.
Ainakin vähän vanhemmassa ikäluokassa 25+ ei enää parhaat baareissa kulje kuin harvoin. Eli varmaan se menee näin.
Ei korreloi kyllä ulkonäköön mitenkään, mutta kaveriporukan iloisimmilla ja sosiaalisimmilla on ollut eniten vientiä.
Pitää paikkansa, koska ne rumat on hirveitä tyrkkyjä ja niille kelpaa kuka vaan.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 00:23"]
iloisimmilla ja sosiaalisimmilla on ollut eniten vientiä.
[/quote]
erityisen korostuneina nuo piirteet eivät ole pelkästään hyvä merkki?
Ihan kuin täällä olisi paljon sellaisia naisia, joilla ei ole ollut vientiä. Siis tältä näyttää vastauksista päätellen.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2013 klo 16:29"]
On heillä ollut vähiten, mutta tuntuu, että he viihtyvätkin paremmin yksikseen, ts. tietävät, että saisivat miehen, jos haluaisivat, niin voivat olla ilmankin. Rumemmilla on pakko olla edes joku?
[/quote]
Mun tuttavaporukassani näytävimmillä naisilla on ollut vähiten miehiä. Mut he ovat myös itsenäisempiä ja toteuttaneet omia kykyjään enemmän kuin taviksimmat naiset, jotka tarvitsevat miehiltä kehuja että hyväksyisivät itsensä sellaisena kuin ovat.
Sit ihan oma joukkonsa ovat keinotekoisesti kauniit bimbot joilla on kiihkeä jatkuva tarve saada miehiltä hyväksyntää ja siihen tarkoitukseen he kelpuuttavat vain tosikomeat miehet. Suurin osa katkerista ns. miesasiamiehistä ei tunnista muunlaista naiskauneutta kuin sen jota nämä mainitut naiset edustavat ;)
Itse asiassa kun mietin niin noin on. Kaveriporukassani on 2 hyvin kaunista ja kivaa naista, ja niillä on tosiaan ollut hyvin vähän miehiä. Mutta he ovat kyllä kivoja sellaisella vähän ujolla, vaatimattomalla tavalla eivätkä varmasti siksi herätä miesten huomiota niin kuin puheliaammat naiset. Toinen noista ei tietääkseni ole teinivuosien jälkeen koskaan edes seurustellut ja on jo yli kolmekymppinen. On sellainen nörttityyppi joka ei käy edes kotoa juuri koskaan missään.
Kuka on kaunis ja kuka on tavis? Joidenkin ystävieni mielestä tyttöystäväni on ulkonäöltä naapurintyttö ja joidenkin mielestä tosi kuuma. Mun mielestäni tyttöystäväni on viehättävä. Eräs 50+ ystäväni on sitä mieltä että kukaan yli 25 vuotias nainen ei voi olla kaunis. Hänen työpaikkansa on täynnä minun silmiini kauniita naisia joiden ikä on 40+. Kuka osaa määritellä minkä näköinen on "kaikkien miesten mielestä kaunis"? En minä ainakaan.
Nuoruudessa kauneimmat ja kivoimmat tytöt eivät olleet mitään jokorasioita. Päinvastoin, yhden käden sormilla voi laskea suhteet :D
On. Se kaunein ja suloisin on myös meidän porukan herkkis ja ehdottomasti vähiten sutinaa ollut hänellä ja vain yksi pitempi parisuhde takana.On myös meistä se jolla on ollut eniten henkisiä ongelmia, masennusta, syömishäiriöitä ja muuta, seksinkin kanssa vaikeuksia. Onkohan sattumaa?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 01:03"]
On. Se kaunein ja suloisin on myös meidän porukan herkkis ja ehdottomasti vähiten sutinaa ollut hänellä ja vain yksi pitempi parisuhde takana.On myös meistä se jolla on ollut eniten henkisiä ongelmia, masennusta, syömishäiriöitä ja muuta, seksinkin kanssa vaikeuksia. Onkohan sattumaa?
[/quote]
Mitä luulet
sama muuten meidänkin piireissä, mutta mä uskon tämän johtuvan siitä että kauneimmat ovat myös ne itsevarmimmat, jotka nimenomaan tietää että saisivat kyllä miehen kunhan haluaisivat, joten on varaa odotella sopivinta. Kun tietävät lisäksi olevansa kauniita, eivät lankea mielisteleviin iskuyrityksiin kuten jotkut muut.