Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävän intti ahdistaa

heh
09.07.2020 |

Poikaystävä lähti muutama päivä sit inttiin ja nää ensimmäiset päivät on tuntunu ihan kamalilta ja oon itkeny koko ajan. Alotin just työn uudessa työpaikassa ja sekin tuntuu tosi uuvuttavalta kun paha olo purkautuu iltaisin ja alkaa itkettää. Lisäks joudun nyt vuoden asuu yksin meidän yhteises kämpäs (paitsi poikaystävän lomilla) ja hoitaa ite kaikki asiat. Oon tosi stressaantunut nyt vaikka tiiän et tää helpottaa kyllä. En myöskään saa poikaystävään yhteyttä oikein ollenkaan kun ei kerkee jutella niin pelottaa et me etäännytään kun poikaystävä on kumminki kuukauden siel ain kiinni ennen lomii. Oon yrittäny nyt keksii muuta tekemistä niin ei kaikki ajaukset menis tohon, mut aina iltasin nukkumaan mennessä alkaa ahdistaa ja itkettää. Onko ketään kohtalotovereita? Mikä auttais tähän stressiin ja ahdistukseen?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne täällä, mut ollaan soiteltu poikkiksen kanssa joka päivä ni helpottaa.

M20

Vierailija
2/62 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi. Saatpahan olla rauhassa kun se idiootti ei pyöri vastuksina nurkissa. Voit tehdä mitä haluat. Nauti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avuttoman idiootin kannattaa muuttaa äiskän ja iskän luo kotiin.

Vierailija
4/62 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rämpyttely auttaa aina ahdistukseen.

Vierailija
5/62 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venlafaxiini

Vierailija
6/62 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaisin kotiin kasvamaan, jos ei muutaman päivän eroa kestä menemättä raiteiltaan. 

Vierailija
7/62 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko sitä noin nuorena olla vakavassa suhteessa? Säästyinpä tuoltakin, kun pysyttelin sinkkuna nuorena ja keskityin opiskeluun. Tuo on vaan hyväksi teille, nyt on aika itsenäistyä!

Vierailija
8/62 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sota-aikana ihmiset selvisivät siitäkin, kun mies oli muutaman vuoden pois kotoa. Vähän nyt suhteellisuudentajua kehiin. 

Vierailija
9/62 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se helpottaa. Alku on pahin. Onko sinun mahdollista mennä joksikin aikaa vanhempiesi luokse, jos tuntuu kovin yksinäiseltä?

Vierailija
10/62 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sä kiusaat sun poikaystävää? Hanki apua.

Vierailija
11/62 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinulla on hyvää aikaa keskittyä itseesi ja kasvaa eroon läheisriippuvuudesta. Hankit mielekästä sisältöä elämääni ja lopetat turhanpäiväisen ruikuttamisen. Jos suhde ei inttiä kestä, se ei kestäisi muutenkaan. 

Vierailija
12/62 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit itse mennyt kanssa inttiin, poikakaverin seuraksi.

Vierailija
13/62 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut poikakaveria ollenkaan ikävä kun lähdin inttiin. Mee perässä.

Vierailija
14/62 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, nuorta rakkautta :')

Tuosta 20v eteenpäin niin olet onnesi kukkuloilla jos mies olisi muutaman kuukauden pois jaloista.

Vierailija
15/62 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäät kyllä, aluksi uudet kokemukset ovat ahdistavia, nyt voit ajatella että olet selvinnyt jo aiemminkin niistä illoista yksin ja osannut nukkua yksin ja varmasti osaat myös hoitaa kotia aivan itse. Suhteelle tekee vaan hyvää olla erossa toisistaan, silloin näkee onko toinen tosissaan sun kanssa, jos hän todella rakastaa sua, niin varmasti noita samoja ajatuksia hänkin itse käy läpi mitä sinä nyt.

Vierailija
16/62 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi. Saatpahan olla rauhassa kun se idiootti ei pyöri vastuksina nurkissa. Voit tehdä mitä haluat. Nauti.

Unohdat että jos ap:n poikaystävä on armeijassa, ap itse on todennäköisesti jotakin 18-21 ikävuoden väliltä. Ei kaltaisesi katkeroitunut kurttupylly. 

Vierailija
17/62 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no sanoisin et nää mun fiilikset on vaa tämmöstä alkumuutoksesta johtuvaa stressiä, että ei tarvii huolia ettenkö kestäis yhtään yksin. Välillä ihminen vaa kokee olonsa ahdistuneeks syystä tai toisesta 🤷🏼‍♀️ Mutta aina se olo menee ohi ja kaikki on taas hyvin. Hain tolla tekstillä vaan pientä tukee ja ehkä vertaistukeekin kun näinä ekoina iltoina ajaukset pyörii pääs kun on yksin.

Vierailija
18/62 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se saatanan vikiseminen, kyseessä on korkeintaan vajaa vuosi ja näette toisenne melkein joka viikonloppuna. Ihme vikisijöitä, ei ihme että kaikki menee tässäkin maassa päin persettä!

Vierailija
19/62 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se arki lähtee pyörimään.

Mitä oikein pelkäät?

Vierailija
20/62 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta se saatanan vikiseminen, kyseessä on korkeintaan vajaa vuosi ja näette toisenne melkein joka viikonloppuna. Ihme vikisijöitä, ei ihme että kaikki menee tässäkin maassa päin persettä!

Nyt on korona-aika. Ekalle lomalle pääsee aikaisintaan kuukauden kuluttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi