Elääkö tämä palsta siitä, että ihmiset vastailevat omiin ketjuihinsa ja jopa omiin kommentteihinsa?
Esim. tämä säälittävä kerro jotain tutulla laululla -ketjulla tms.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On antiflood systeemi koodi tällä sivustolla. Estelee jatkuvan lähetyksen samalta laitteelta. Jos laitetta ei tunnista, niin käyttää ip-osoitetta.
- Yllåpito.Tämä on totta.
Terveisin
Ap
Tämä ei ole totta. -26-vuotias läskipallero ukko, joka pelaa Runequestia itseään vastaan
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, tällä palstalla on paljon mammoja, jotka potkivat kersansa pihalle häiritsemästä somettamistaan ja nämä kirjoittavat suurimman osan viesteistä. SItten on miehiä, osa reppanoita ja osa provoilijoita. Osa molempia.
Minä olen se provo, joka on sekä mamma, mies, reppana että trolli.
Treenailen täällä kirjoittamista. Joskus vielä tulette lukemaan romaanini ja sitä valmistellessa ja kypsytellessä harjoitan aivojani ajattelemaan eri näkökulmista ja puhumaan erilaisilla ilmaisuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On antiflood systeemi koodi tällä sivustolla. Estelee jatkuvan lähetyksen samalta laitteelta. Jos laitetta ei tunnista, niin käyttää ip-osoitetta.
Terveisin
ApTämä ei ole totta. -26-vuotias läskipallero ukko, joka pelaa Runequestia itseään vastaan
Kyllä se on vaan totta, sillä kaikki, mitä palstalla sanotaan, on pyhää ja totta.
Totuus on mm. se, että sinä olet kuvauksesi kaltainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, tällä palstalla on paljon mammoja, jotka potkivat kersansa pihalle häiritsemästä somettamistaan ja nämä kirjoittavat suurimman osan viesteistä. SItten on miehiä, osa reppanoita ja osa provoilijoita. Osa molempia.
Treenailen täällä kirjoittamista. Joskus vielä tulette lukemaan romaanini ja sitä valmistellessa ja kypsytellessä harjoitan aivojani ajattelemaan eri näkökulmista ja puhumaan erilaisilla ilmaisuilla.
Sittenhän meitä on kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun kannattaa ehkä energiasi laittaa johonkin muuhun kuin romaanin kirjoittamiseen. Ymmärrän toki, että Ossi Nyman on idolisi.
Yllättäen nämä "romaania kehittelevät" tyypit täällä ovat rasvatukkaisia miehiä, jotka laukeilevat aamuisin, kun näkevät unta Finlandia-palkinnosta. Nojoo, höyryähän sieltä vain tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän meitä on kaksi.
Ei kun kolme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin
ApTämä ei ole totta. -26-vuotias läskipallero ukko, joka pelaa Runequestia itseään vastaan
Kyllä se on vaan totta, sillä kaikki, mitä palstalla sanotaan, on pyhää ja totta.
Totuus on mm. se, että sinä olet kuvauksesi kaltainen.
Se on ihan ite, joka sanoo! PS: sinullekin suosittelen liikuntaharrastusta, se ei ole tuossa iässä vielä myöhäistä. Vaikka ehkä vähä rasvatukka kynäniska oletkin.
Ei kun viisi. Rune kvestissä sanottiin, että nykyään se on yksi, kaksi, kolme, viisi.
Olen kyllä vastannut muidenkin kommentteihin, ja omiin kommentteihini on toisinaan vastattu (siis joku muu on vastannut kuin minä itse).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti, minä ainakin provoilen ja nautin kun saan vähän yksinkertaisempia ihmisiä mukaan.
Hyvä, että tapaat vertaisiasi vapaa-ajallakin.
Vastasiksää ny ittelles?
Minä ainakin vastailen omiin kommenteihini ja joskus joku lainaa Paltamon kirjastossa kirjani! Kunhan kirjastonhoitajaenoni (joka on myös isäni) säälistä ko. kirjan tilaa. T:rasvatukkainen nettihörhö, 26 v.
Vierailija kirjoitti:
Minä provoilen provoajalle.
Niinhän ne kaikki väittää, kun on ensin nielty koukku vapoineen.
Täällä on yksi lukija, viisitoista moderaattoria ja kaksi kirjoittajaa
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitettu asiaton ketju ylläpidolle.
Mitä sinäkin tästä jatkuvasta hokemisesta saat?
Ilmoita, hittoako sitä tänne uliset.
Tämä on totta.
Terveisin
Ap