Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elääkö tämä palsta siitä, että ihmiset vastailevat omiin ketjuihinsa ja jopa omiin kommentteihinsa?

Vierailija
09.07.2020 |

Esim. tämä säälittävä kerro jotain tutulla laululla -ketjulla tms.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On antiflood systeemi koodi tällä sivustolla. Estelee jatkuvan lähetyksen samalta laitteelta. Jos laitetta ei tunnista, niin käyttää ip-osoitetta.

- Yllåpito.

Tämä on totta.

Terveisin

Ap

Vierailija
42/71 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On antiflood systeemi koodi tällä sivustolla. Estelee jatkuvan lähetyksen samalta laitteelta. Jos laitetta ei tunnista, niin käyttää ip-osoitetta.

- Yllåpito.

Tämä on totta.

Terveisin

Ap

Tämä ei ole totta. -26-vuotias läskipallero ukko, joka pelaa Runequestia itseään vastaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, tällä palstalla on paljon mammoja, jotka potkivat kersansa pihalle häiritsemästä somettamistaan ja nämä kirjoittavat suurimman osan viesteistä. SItten on miehiä, osa reppanoita ja osa provoilijoita. Osa molempia.

Minä olen se provo, joka on sekä mamma, mies, reppana että trolli.

Treenailen täällä kirjoittamista. Joskus vielä tulette lukemaan romaanini ja sitä valmistellessa ja kypsytellessä harjoitan aivojani ajattelemaan eri näkökulmista ja puhumaan erilaisilla ilmaisuilla.

Vierailija
44/71 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Yllåpito.

Tämä on totta.

Terveisin

Ap

Tämä ei ole totta. -26-vuotias läskipallero ukko, joka pelaa Runequestia itseään vastaan

Kyllä se on vaan totta, sillä kaikki, mitä palstalla sanotaan, on pyhää ja totta.

Totuus on mm. se, että sinä olet kuvauksesi kaltainen.

Vierailija
45/71 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, tällä palstalla on paljon mammoja, jotka potkivat kersansa pihalle häiritsemästä somettamistaan ja nämä kirjoittavat suurimman osan viesteistä. SItten on miehiä, osa reppanoita ja osa provoilijoita. Osa molempia.

Treenailen täällä kirjoittamista. Joskus vielä tulette lukemaan romaanini ja sitä valmistellessa ja kypsytellessä harjoitan aivojani ajattelemaan eri näkökulmista ja puhumaan erilaisilla ilmaisuilla.

Sittenhän meitä on kaksi.

Vierailija
46/71 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaa ehkä energiasi laittaa johonkin muuhun kuin romaanin kirjoittamiseen. Ymmärrän toki, että Ossi Nyman on idolisi.

Vierailija
47/71 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen nämä "romaania kehittelevät" tyypit täällä ovat rasvatukkaisia miehiä, jotka laukeilevat aamuisin, kun näkevät unta Finlandia-palkinnosta. Nojoo, höyryähän sieltä vain tulee.

Vierailija
48/71 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän meitä on kaksi.

Ei kun kolme.

Vierailija
49/71 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Yllåpito.

Tämä on totta.

Terveisin

Ap

Kyllä se on vaan totta, sillä kaikki, mitä palstalla sanotaan, on pyhää ja totta.

Totuus on mm. se, että sinä olet kuvauksesi kaltainen.

Se on ihan ite, joka sanoo! PS: sinullekin suosittelen liikuntaharrastusta, se ei ole tuossa iässä vielä myöhäistä. Vaikka ehkä vähä rasvatukka kynäniska oletkin. 

Vierailija
50/71 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun viisi. Rune kvestissä sanottiin, että nykyään se on yksi, kaksi, kolme, viisi.

Vierailija
51/71 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä vastannut muidenkin kommentteihin, ja omiin kommentteihini on toisinaan vastattu (siis joku muu on vastannut kuin minä itse).

Vierailija
52/71 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti, minä ainakin provoilen ja nautin kun saan vähän yksinkertaisempia ihmisiä mukaan.

Hyvä, että tapaat vertaisiasi vapaa-ajallakin.

Vastasiksää ny ittelles?

Vierailija
53/71 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin vastailen omiin kommenteihini ja joskus joku lainaa Paltamon kirjastossa kirjani! Kunhan kirjastonhoitajaenoni (joka on myös isäni) säälistä ko. kirjan tilaa. T:rasvatukkainen nettihörhö, 26 v.

Vierailija
54/71 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä provoilen provoajalle. 

Niinhän ne kaikki väittää, kun on ensin nielty koukku vapoineen.

Vierailija
55/71 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yksi lukija, viisitoista moderaattoria ja kaksi kirjoittajaa

Vierailija
56/71 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitettu asiaton ketju ylläpidolle. 

Mitä sinäkin tästä jatkuvasta hokemisesta saat?

Ilmoita, hittoako sitä tänne uliset.

Vierailija
57/71 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä

Vierailija
58/71 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija