Elääkö tämä palsta siitä, että ihmiset vastailevat omiin ketjuihinsa ja jopa omiin kommentteihinsa?
Esim. tämä säälittävä kerro jotain tutulla laululla -ketjulla tms.
Kommentit (71)
Joskus väittelen itseni kanssa ihan ääneen. Erityisesti silloin, kun en ole intternetin tavoitettavissa enkä pääse vauvapalstalle väittelemään kirjallisesti itseni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tämän ketjun aloittaja ja haluaisin lisätä että olen ollut ruskeassa talossa ruputettavana.
Sinä olet feikkialoittaja ja sun ruskeat jutut liittyy lähinnä Trump-faniuteen ja persujen kaappihomouteen. :D
Sinä olet feikkialoittaja, ruskea feikkialoittaja.
Vierailija kirjoitti:
Suattaapi olla. Suattaapi että ei. Ainut mikä tässä maailmassa on varmaa, on että minulla on ripulit housuissa .
T. Pena
Elä yritä matkia savolaiissi.
Suattaapihan se olaa, mutta suattaa olla olemattakii.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti, minä ainakin provoilen ja nautin kun saan vähän yksinkertaisempia ihmisiä mukaan.
Tai sitten ne on vain vastaprovoilijoita kuten minä yleensä teen. Tunnistan provoilijan ja vastaan provolla.
Ilmoitettu asiaton ketju ylläpidolle.
Mahtava ketju, melkein perussuomalaista ajattelua!
Miksei tässä ketjussa ole Jhmals, "mies" paikalla. :D :D :D
Mä vastailen joskus omiin ketjuihini ihan vaan sen takia, että mua kiinnostaisi ihmisten mielipiteet ja neuvot eikä niitä saa, jos ketju katoaa takasivuille. Ketjua on pakko nostaa, jos haluaa aktiivisuutta.
Minä laulan omalla biisilläni. olen kuulemma ollut joskus Idolsissa ja esitin oman biisini, jonka lähes koko maailma tietää nykypäivänä! T: Tiina Utsjoelta
Tämä ketju vaatii nostoa, otetaanko muutama ameeba nostamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tämän ketjun aloittaja ja haluaisin lisätä että olen ollut ruskeassa talossa ruputettavana.
Sinä olet feikkialoittaja ja sun ruskeat jutut liittyy lähinnä Trump-faniuteen ja persujen kaappihomouteen. :D
Sinä olet feikkialoittaja, ruskea feikkialoittaja.
Se on ite joka sanoo!
Se M41:n avioeropohdinta oli ainakin yhden naisen show:)
Ruskeista asioista kiinnostunut feikki aloittaja, Trump vani, on ihan tyhmä!
Vierailija kirjoitti:
Totta turiset. Olen alkanut miettiä, että onko tämä palsta oikeasti niin suosittu kuin väitetään. Usein todella vaikuttaa siltä, että ketjuun kirjoittaa vain yksi ja sama ihminen, jopa väitellen itsensä kanssa.
Oikeassa olet. Suurimman osan viesteistä kirjoittaa pienehkö vakikirjoittelijoiden joukko.
Suosittu on ainoastaan niin, että moni käy googlen kautta lukemassa jotain ketjua, muttei kuitenkaan osallistu keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Totta turiset. Olen alkanut miettiä, että onko tämä palsta oikeasti niin suosittu kuin väitetään. Usein todella vaikuttaa siltä, että ketjuun kirjoittaa vain yksi ja sama ihminen, jopa väitellen itsensä kanssa.
Lisäisin kirjoitukseeni vielä sen että ei pidä paikkaansa.
Juuri näin, tällä palstalla on paljon mammoja, jotka potkivat kersansa pihalle häiritsemästä somettamistaan ja nämä kirjoittavat suurimman osan viesteistä. SItten on miehiä, osa reppanoita ja osa provoilijoita. Osa molempia.
No nyt teit virheen. Ketju poistuu pian, käyn nopeasti juomassa vettä ensin.