Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miesten mielestä söpöä kun nainen on ihan käsi keittiössä?

Vierailija
09.07.2020 |

Vai turhauttavaa?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisella pitää olla sen verran kunnianhalua että osaa ruokaa tehdä.

Vierailija
42/55 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kokeillut tätä. Ollaan kotitreffeillä ja tehdään pizzaa. V'ttu minä mitään pizzaa osaa tehdä.

Teen sen mistä miehet tykkää: hihittelen, väheksyn itseäni, pyörittelen silmiäni. "Vitsi mä niiin en osaa. Mutta sä varmaan olet tooosi hyvä tässä"  "Sä olet niiiin vahvakin." "Oih, avaatsä tän purkin, mä en saa sitä auki"*vink vink*

Ei ole vielä toiminut, mutta periksi en anna. Ei voi olla niin, että se mikä toimii renkaiden vaihdon suhteen, ei toimisi kohokkaan suhteen. Kohokas on kuitenkin niistä se vaikeampi.

Mä haluun nähdä sen miehen, joka tekee mulle täydellisen kohokkaan.

n22

Oletko koskaan vaihtanut renkaita? Kerro vaihe vaiheelta miten sen teit?

Juu, kaksi kertaa vuodessa neljän vuoden ajan. Mitäs tää nyt on? Totta kai mä osaa vaihtaa renkaat, sekä tehdä kohokkaan ja paljon muuta, ei siitä ole kyse. Kyse on miehen turhamaisuudesta ja miten sitä käytetään hyväksi.

Helpointa on löysätä ensin mutterit kaikista renkaista. Mulla on sähkötunkki, joten homma on helppo. Asetan sen renkaan eteen/taakse riippuen mitä rengasta työstän. Käsijarru on tietenkin päällä ja alusta tasainen. Nostan tunkilla auton ilmaan, avaan mutterit  ja poistan renkaan. Mulla on ollut tapana sipaista vähän kuparipastaa pulttien päihin seuraavan avaamisen helpottamiseksi. 

Nostan uuden renkaan paikoilleen (paremmat eteen, kuluneemmat taakse), kiristän mutterit. Parasta on kiristää aina vastakkaiset.  Lasken auton ja kiristän loppuun.

Lopuksi mittaan paineet ja lisään ilmaa tarpeen mukaan. Mulla on sen verran hyvät renkaat, että paine ei juuri laske talven/kesän aikana.

Vitsiniekka vaihdattanee ammattilaisella itse.

Tää ei kyllä ollut se jolta asiaa kysyttiin. (Renkaan pyörimissuunta taisi jäädä tarkistamatta, samoin momenttiin kiristäminen riippuen vanteista.)

Ja niin muuten vaihdatan, mun ei tarvitse todistaa kellekään mitään. Mielummin teen kohokkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kokeillut tätä. Ollaan kotitreffeillä ja tehdään pizzaa. V'ttu minä mitään pizzaa osaa tehdä.

Teen sen mistä miehet tykkää: hihittelen, väheksyn itseäni, pyörittelen silmiäni. "Vitsi mä niiin en osaa. Mutta sä varmaan olet tooosi hyvä tässä"  "Sä olet niiiin vahvakin." "Oih, avaatsä tän purkin, mä en saa sitä auki"*vink vink*

Ei ole vielä toiminut, mutta periksi en anna. Ei voi olla niin, että se mikä toimii renkaiden vaihdon suhteen, ei toimisi kohokkaan suhteen. Kohokas on kuitenkin niistä se vaikeampi.

n22

Oletko koskaan vaihtanut renkaita? Kerro vaihe vaiheelta miten sen teit?

Juu, kaksi kertaa vuodessa neljän vuoden ajan. Mitäs tää nyt on? Totta kai mä osaa vaihtaa renkaat, sekä tehdä kohokkaan ja paljon muuta, ei siitä ole kyse. Kyse on miehen turhamaisuudesta ja miten sitä käytetään hyväksi.

Helpointa on löysätä ensin mutterit kaikista renkaista. Mulla on sähkötunkki, joten homma on helppo. Asetan sen renkaan eteen/taakse riippuen mitä rengasta työstän. Käsijarru on tietenkin päällä ja alusta tasainen. Nostan tunkilla auton ilmaan, avaan mutterit  ja poistan renkaan. Mulla on ollut tapana sipaista vähän kuparipastaa pulttien päihin seuraavan avaamisen helpottamiseksi. 

Nostan uuden renkaan paikoilleen (paremmat eteen, kuluneemmat taakse), kiristän mutterit. Parasta on kiristää aina vastakkaiset.  Lasken auton ja kiristän loppuun.

Lopuksi mittaan paineet ja lisään ilmaa tarpeen mukaan. Mulla on sen verran hyvät renkaat, että paine ei juuri laske talven/kesän aikana.

Vitsiniekka vaihdattanee ammattilaisella itse.

Tää ei kyllä ollut se jolta asiaa kysyttiin. (Renkaan pyörimissuunta taisi jäädä tarkistamatta, samoin momenttiin kiristäminen riippuen vanteista.)

Ja niin muuten vaihdatan, mun ei tarvitse todistaa kellekään mitään. Mielummin teen kohokkaita.

Ja odotat muiden todistavan itsellesi jotain netitse? Aika heikko esitys. Ja kyllä itse asiassa olin se jolta kysyttiin. Mä osaan juttuja, enkä edes odota että mies osaisi yhtä paljon, koska. Noh.

Mites muuten teet kohokkaan, ihan täsmällisesti, vaihe vaiheelta? Googlaamatta, pliis. 

Vierailija
44/55 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sopoa vaan kehitysvammaista. Tällaisia kasvattajinakin.

Vierailija
45/55 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä ei välitä yhtään tuosta asiasta, niille on ihan sama laittaako nainen ruokaa.Ei ole söpöä eikä epäsöpöä.

Vierailija
46/55 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sopoa vaan kehitysvammaista. Tällaisia kasvattajinakin.

Onhan niitä ihmisiä, jotka eivät vaan osaa kokata. Ei tasan ole kaikki kehitysvammaisia, itsekin tunnen joitain jotka luulee että kananmunan kypsyyden tuntee kokeilemalla haarukalla. 

Heitä ei vaan kiinnosta, eikä ole ollut pakko opetella. Tietty, kun tulee lapsia, sitten on syytä kundin opetella laittamaan ruokaa. Ja ehkä myös tytön.

Vierailija
47/55 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että tässä näkyy koulutusero. Mitä korkeemmin koulutettu mies tai nainen, sitä vähemmän naisen ruuanlaittotaidot merkitsee.

Vierailija
48/55 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi on parempi kuin jalka?

Vierailija
49/55 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että tässä näkyy koulutusero. Mitä korkeemmin koulutettu mies tai nainen, sitä vähemmän naisen ruuanlaittotaidot merkitsee.

Näin. Oma mieheni on tyytyväinen että vastaa meillä ruuanlaitosta, silloin saa tehdä ja syödä aina juuri sitä ruokaa mitä mielensä tekee. Ja toisaalta ei tarvitse koskaan siivota, kun se on minun hommani.

Ulkopuolisilta on tullut paljonkin kommenttia siitä, etten koskaan kokkaa. Ilmeisesti moni ajattelee, että naisen vain pitäisi ottaa se soppakauha kauniiseen käteen jne. Itse olen miettinyt, että sitten kun puolison kehnot ruuanlaittotaidot nousevat avioerosyiden kärkeen, voin alkaa kevyesti harkitsemaan kokkaustaitojeni kohentamista.

Vierailija
50/55 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten musta tuntuu, että toi kohokas-uhooja ei ole eläissään tehnyt yhtä ainutta kohokasta. 

En pane rahoja likoon sen puolesta että tulee vastaus.

Vierailija
51/55 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole söpöä, heittäisin sellaisen eukon mäkeen.

Vierailija
52/55 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n22

Minua kiinnostaa naisen kanssa vain paneminen.

Vierailija
53/55 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole söpöä, heittäisin sellaisen eukon mäkeen.

Heittäisitkö, jos ei osaisi vaihtaa renkaita ja kiinnittää kattolamppua?

Nää toki on vähemmän tärkeitä juttuja, kun niitä tehdään niin harvoin.

Vierailija
54/55 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu ihan elämän perustaitoihin osata laittaa ruokaa. Eli roskiin nainen joka ei osaisi kokata.

Vierailija
55/55 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu ihan elämän perustaitoihin osata laittaa ruokaa. Eli roskiin nainen joka ei osaisi kokata.

Okei. Tällä perusteella lähtee roskiin 90 % miehistä... 

Mut onhan se söpöä että toinen on avuton, onhan??