Onko miesten mielestä söpöä kun nainen on ihan käsi keittiössä?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi miesten ei tarvitse olla hyviä ruuan laittajia, mutta edelleen ajatellaan että naisen kuuluu olla? Kaiken tämän tasa-arvon keskellä.
Tarviihan miehenkin osata vaihtaa renkaat, kuten edellä jo mainittiin.
Jos haluaa ajatella todella vanhoollisesti niin kyllä, näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa olla käsi? Onneton, huono jne? Minkä maakunnan murretta?
Ikä tuo tuon kaiken murteen ja ymmärryksen.
t: 40 vuotias
En kyllä ole koskaan törmännyt moiseen sanontaan aiemmin. Savolaishämäläiskarjalainen 50+
Pettäjän kakkonen ei osaa mitään keittiössä. Syö kuulemma suolakurkkuja leveällä ikkunalaudalla istuen.
Käsi jossakin on sama kuin peukalo keskellä kämmentä ..
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan että 90-luvun lopulla sanottiin noin.
Missä pain Suomea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kokeillut tätä. Ollaan kotitreffeillä ja tehdään pizzaa. V'ttu minä mitään pizzaa osaa tehdä.
Teen sen mistä miehet tykkää: hihittelen, väheksyn itseäni, pyörittelen silmiäni. "Vitsi mä niiin en osaa. Mutta sä varmaan olet tooosi hyvä tässä" "Sä olet niiiin vahvakin." "Oih, avaatsä tän purkin, mä en saa sitä auki"*vink vink*
Ei ole vielä toiminut, mutta periksi en anna. Ei voi olla niin, että se mikä toimii renkaiden vaihdon suhteen, ei toimisi kohokkaan suhteen. Kohokas on kuitenkin niistä se vaikeampi.
Mä haluun nähdä sen miehen, joka tekee mulle täydellisen kohokkaan.
n22
Oletko koskaan vaihtanut renkaita? Kerro vaihe vaiheelta miten sen teit?
Juu, kaksi kertaa vuodessa neljän vuoden ajan. Mitäs tää nyt on? Totta kai mä osaa vaihtaa renkaat, sekä tehdä kohokkaan ja paljon muuta, ei siitä ole kyse. Kyse on miehen turhamaisuudesta ja miten sitä käytetään hyväksi.
Helpointa on löysätä ensin mutterit kaikista renkaista. Mulla on sähkötunkki, joten homma on helppo. Asetan sen renkaan eteen/taakse riippuen mitä rengasta työstän. Käsijarru on tietenkin päällä ja alusta tasainen. Nostan tunkilla auton ilmaan, avaan mutterit ja poistan renkaan. Mulla on ollut tapana sipaista vähän kuparipastaa pulttien päihin seuraavan avaamisen helpottamiseksi.
Nostan uuden renkaan paikoilleen (paremmat eteen, kuluneemmat taakse), kiristän mutterit. Parasta on kiristää aina vastakkaiset. Lasken auton ja kiristän loppuun.
Lopuksi mittaan paineet ja lisään ilmaa tarpeen mukaan. Mulla on sen verran hyvät renkaat, että paine ei juuri laske talven/kesän aikana.
Vitsiniekka vaihdattanee ammattilaisella itse.
Ex kertoi niin rakastavansa hyvää ruokaa ja tekevänsä kaiken maailman herkkuja. Todellisuus olikin sitten ihan jotain muuta. Keittiössä ei onnistunut mikään. Taisi olla vedätys koko juttu.
Miten ne käsi ja kädetön eroaa toisistaan? Z- hän elää? Vai elääkö?
Pääasia, et nainen on hyvä käsistään. Tietäjät tietää ; )
Vierailija kirjoitti:
Ex kertoi niin rakastavansa hyvää ruokaa ja tekevänsä kaiken maailman herkkuja. Todellisuus olikin sitten ihan jotain muuta. Keittiössä ei onnistunut mikään. Taisi olla vedätys koko juttu.
Mut söpöä että sä sait sitten loistaa keittiössä! Hän teki sen varmaan imarrellakseen sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä pain Suomea?
Ainakin Uudellamaalla.
Vierailija kirjoitti:
miksi miesten ei tarvitse olla hyviä ruuan laittajia, mutta edelleen ajatellaan että naisen kuuluu olla? Kaiken tämän tasa-arvon keskellä.
Koska mitkään tasa-arvopuheet ei muuta sitä tosiasiaa, että suurin osa heteromiehistä kiinnostuu naisellisista naisista enemmän kuin niistä jotka ovat "käsiä naisten töissä" ja päinvastoin.
Mua ainakin ärsyttää ihan simona, jos mies on parempi keittiössä kuin minä.
Eli miehet voi rauhassa vaihtaa niitä renkaita, kunhan minä saan olla oman elämäni Ramsay.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarviihan miehenkin osata vaihtaa renkaat, kuten edellä jo mainittiin.
Ei tarvitse, ainakaan jos ei ole autoakaan.
Minäkin ihmettelin tätä käsijuttua. Ennen sanottiin, että joku on kädetön, jos on onnettoman huono jossain. Mutta että joku on käsi? Uutta suomea?
Ei haittaa yhtään kunhan ei pakota syömään ruokiaan. Itse olen hyvä kokkaamaan ja ei haittaa vaikka nainen ei olisi koskaan keittiössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä tuo tuon kaiken murteen ja ymmärryksen.
t: 40 vuotias
En kyllä ole koskaan törmännyt moiseen sanontaan aiemmin. Savolaishämäläiskarjalainen 50+
En minäkäån.
Helsinkiläinen 50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä pain Suomea?
Ainakin Uudellamaalla.
Myös Hämeessä ja Pirkanmaalla.