Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin perustuu se väite, että välinpitämättömyys olisi paras kosto?

Vierailija
09.07.2020 |

Siis tapauksissa, joissa mies on lähtenyt toisen matkaan? Sehän hehkuu onneaan sen uuden kanssa.

Minun tapauksessani sen uuden naisen pitäisi saada tietää millainen pettäjä se on ollut, jo ennen minua. Se olisi hyvä kosto.

Tosin auttaisiko, kun taas tulisi uusi nainen. No parastahan se olisi, että hän itse mokaisi.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ eli varmaan oikeanlainen suhde tuntuisi mulle jokseenkin vieraalta.

Ap

Täällä myös yks jota on jotenkin ahdistanut "terveet" suhteet. Toivottavasti opin vielä viihtymään jonkun sellaisen kanssa, joka kohtelee minua hyvin. Samaa toivon sulle ap.

Vierailija
42/45 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^ eli varmaan oikeanlainen suhde tuntuisi mulle jokseenkin vieraalta.

Ap

Täällä myös yks jota on jotenkin ahdistanut "terveet" suhteet. Toivottavasti opin vielä viihtymään jonkun sellaisen kanssa, joka kohtelee minua hyvin. Samaa toivon sulle ap.

Ei ole kovin tervettä ollut yhtään, vaikka pitkä suhde onkin ollut. Tuo oli myös toteamus itselle, että jää hyvään vaikka tuntuisikin oudolta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies siis huijasi minua. Ja tuntuisi oikeudenmukaiselta, jos hän saisi näpäytyksen. Tuntuu että tässä tapauksessa petturi selviää voittajana ja aina vaan porskuttaa.

Olen nähnyt viime aikoina paljon unta hänestä. Viime yönäkin näin. Olin sen kanssa siinä unessa ja sillä oli läpinäkyvä laakea pata hellalla, jossa kiehui pieni japanilainen nainen silleen kieutoutuneena. Ajattelin onkohan tuo oikea ja avasin sitä. Sieltä alta paljastuikin kala. Ja sen nainen oli todella taidokkaasti tehty koriste siinä. Tulkitsin tuon unen muistuttavan exän alistavan, käyttävän naisia (välineitä), vaikka muuta halusi itselleen ja muille uskotella. Hänhän toimi moraalittomasti, jos asiat eivät menneet hänen pillinsä mukaan.

Sitten tuo ettei ollutkaan oikea, tarkoitti sitä yllätystä minkä hän mulle tuotti. Siis että hänellä oli jo nainen valmiiksi katsottuna. En oikein tiedä miten muuten näitä unia pitää tulkita.

Ap

Vierailija
44/45 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ex kumpannin väittämät ex kumppanistaan menevät suoraan ö-mappiin.

Kertoja kun on hieman jäävi ja asenteellinen.

Vierailija
45/45 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittämällä kostaa et muuta kuin todista, että olet vieläkin kiinni menneessä. Ja uutta naista lähinnä säälittää, jos käyt hänelle selvittämään mitään pettämisiä. Ei rakastunutta kiinnosta. Teet vain pellen itsestäsi.

Jotain hienovaraisempaa vihjailua miehen todellisesta luonteesta meinaan.

Ap

Rakastuneena ei usko, mä kerroin tälle uudelle, että se ei sullekkaan tule uskollinen olemaan, hän oli eri mieltä, no mies petti mun kanssa ja useamman kerran

Juu petti jo nyt nykyistään mun kaa ja sain käsityksen, että hänellä on aina ns. vaihtoehtoja. Pitää myös semmoista peliä muiden naisten kaa suhteiden aikana, jotka ei siihen kuuluis. En ainakaan itse koe tarvetta tehdä niin.

Ikävä on kaikesta huolimatta, pahinta on valehtelu, en ollenkaan tienny missä mennään kun ei voinut olla rehellinen.

En aio puhua ja puuttua hänen ja nykyisensä suhteeseen millään tavalla. Koetan olla pitämättä mitään yhteyttä. Tuntuu että ei tuokaan koira karvoistaan pääse.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän