Ilkeetä :(
Mulla on ihan hirveet hiivakutinat alapäässä ja rahaa ei eurookaan!!!!MITÄ TEEN??
Kommentit (13)
Löytyykö kotoa valkosipulia, tai piimää?
Luonnonjogurttia römpsään, tai sitten piimää. Vältä kaikkia sokereita. Jotkut puhuu etikan käytöstä, mut ainakin mulle tulee entistä pahemmaksi siitä. Valkosipulista voit puristella mehua sormiin ja laittaa toosaan myös (saattaa kyllä polttaa vähän).
Mulla ei ole luonnonkonstit toimineet. Kyllä mä suosittelisin lainaamaan rahaa ja hakemaan apteekista sen suun kautta otettavan kuurin, sillä lähtee. Kai sulla joku keino on miten saat rahaa? Tarviihan sitä nyt muuhunkin vai oletko alaikäinen?
juo appelsiinimehua, minulla on auttanut aina. Eikä ole tarvinnut koskaan mitään lääkityksiä..
Eikö sulla nyt pariakymppiä ole? Toivottavasti sulla ei ole lapsia.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 14:18"]
Eikö sulla nyt pariakymppiä ole? Toivottavasti sulla ei ole lapsia.
[/quote]
Juu ei ole lapsia, älä murehdi. Lapsien kanssa tuskin olisin näin tiukalla opiskelija budjetilla ja kelanrahoilla jotka ei tässä kuussa tuukaan niinkun pitäis!
Kuka nyt niin toljanteri olisi että ensimmäisenä valittais av-palstalla hiivaansa kun ei oo rahaa JOS OLISI LAPSIA! :D eih, onko ihan oikeesti pakko provoilla jokaseen alotukseen?
Noudata hyvää henkilökohtaista hygieniaa!
Kokeilen tot appelsiinimehua, sitä on mutta piimee ei oo eikä valkosipulia enkä kyllä sitä uskaltaisi laittaakaan pimperooni. Hyvää henkilökohtaista hygieniaa nyt noudatan aina, mulla pillereistä alko tää hiivatin.....
Ei sulla ole yhtään ketään, jolta voisit lainata tuon verran? Kerää pulloja ja tölkkejä ulkoa, pyydä tutuilta olisko niillä antaa palautuspulloja.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 15:18"]
Kokeilen tot appelsiinimehua, sitä on mutta piimee ei oo eikä valkosipulia enkä kyllä sitä uskaltaisi laittaakaan pimperooni. Hyvää henkilökohtaista hygieniaa nyt noudatan aina, mulla pillereistä alko tää hiivatin.....
[/quote]
Kyllä valkosipulia voi sinnekin laittaa, jotkut käyttää sitä korvatulehduksiinkin Toki se polttaa ihoa, jos sitä ei mitenkään laimenna. Miten, onko sulla sitruunaa? Mitään hapanta?
Joku palstalainen antaa sen rahan sulle.
Rapsuttelet