Miksi uimahallissa on niin paljon isiä lasten kanssa?
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 22:34"]
AV-mamma ei voi mennä uimahalliin, koska majava rehottaa ja talven aikana kertyneet läskitkin hyllyvät.
[/quote]
Pyh, menen silti. Sääli kyllä niitä miehiä. Mutta ainakin käyn lapsen kanssa uimassa, kun mies on töissä. Illalla on muuta hommaa.
MInä (isä) käyn tietysti siksi, että saan tiirailla rauhassa bikiniasuisia naisia, ilman että tarttee pelätä että vaimo hermostuu kun tuijotan muita.
Nami nami!
Meillä mies ei halua vain hengailla ja leikkiä lasten kanssa, vaan tarvitsee jonkun erityisen tekemisen voidakseen olla lasten kanssa ilman minua. Uintireissusta tulee melkein huomaamatta pari tuntia isä-lapset-laatuaikaa.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 16:51"]
MInä (isä) käyn tietysti siksi, että saan tiirailla rauhassa bikiniasuisia naisia, ilman että tarttee pelätä että vaimo hermostuu kun tuijotan muita.
Nami nami!
[/quote]
eikös uimahalleissa pidä olla uimapuku.. ei bikinit.
Noniin ja sitten se OIKEA vastaus:
Monet uimahallit ovat ns. kruisailupaikkoja nimenomaan ukkomiehille, jotka haluavat homoseksiä. Nimenomaan uimahallien saunoissa tätä näkee päivittäin.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 16:32"]
Mies on toisen lapsen kanssa ja minä toisen lapsen kanssa - uimassa siis. Välillä ollaan samassa altaassa, välillä ei.
[/quote]
Meilla myös näin. Aika monellakin miehellä on oman havaintoni mukaan siellä hallissa myös vaimo mukana, ei niiden useamman eri-ikäisen lapsen kanssa vaan jumiteta kaikkialla samassa sakissa. Välillä minä touhuan taaperon kanssa kahluualtaassa ja mies ui 14-vuotiaan kanssa matkaa, sitten vaihdetaan.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 16:21"]
36, ota ero.
[/quote]
Miksi? Ei tuo reilu 10 kiloa nyt ihan maata kaada, vaikka saisikin olla timmimmässä kunnossa. Tuosta kun pösöää, sit alan huomautella, saatan toisinaan mainita jo nytkin. Onneksi on jo pitempään pysynyt edes noissa kiloissa.
Meillä uiminen on molemmille vanhemmille tosi vastenmielinen juttu, mutta miehelle hieman vähemmän vastenmielinen kuin minulle, joten hän uhrautuu useammin uimahalliin. Itse tosin olen todennut, että silloin, kun hampaat irvessä sinne menen, niin kyllähän se itsetuntoa buustaa, kun huomaa olevansa selvästi hoikimmasta päästä naisia - vaikka en mikään luikero olekaan...
[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 17:09"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 16:51"]
Nami nami!
[/quote]
eikös uimahalleissa pidä olla uimapuku.. ei bikinit.
[/quote]
No saa uimahalleissa bikineitäkin pitää...uima-asu sekin.
Meilläkin se on pääasiassa ollut mies, joka on vienyt lapsia uimaan. Minä olen ollut kotona vauvan kanssa tai, imettämisen loputtua, ollut muuten vaan niin väsynyt, että olen kaivannut vähän omaa lepoaikaa. Lisäksi mies osaa uida, minä en. Joten en halua mennä ainoana aikuisena pikkulasten kanssa uimaan, en osaisi pelastaa heitä, jos sattuisivat joutumaan syvään veteen. Nyt, kun nuorin lapsi on täyttänyt 2v, olen alkanut itsekin käydä uimahallissa, menemme koko perhe.
Mies on toisen lapsen kanssa ja minä toisen lapsen kanssa - uimassa siis. Välillä ollaan samassa altaassa, välillä ei.