Kaunein nainen jonka tiedät?
Kommentit (5208)
Oikea vastaus on Super-Sanna Marin.
rakastavat alapeukut in 5... 4... 3... 2... 1...
Veronica Zemanova. Hänessä on paljon samaa kuin Monica Bellucissa
Sanna Marin tietenkin. Ilman maalejakin kaunis nainen.
Olin ihastunut Rachel Wardiin, kun katsoin okalintuja nuorena. Myös Jane Seymour oli satumaisen kaunis bond-tyttönä.
Mihin mun Ida Tikka on hävinnyt? Olen oikeasti täysin rakastunut. Jos ihminen on älykäs, cool, karismaattinen, rento, hauska, ammattitaitoinen ja hyvännäköinen, niin..?
Suzanne tietenkin. Pelle-Stubbia ja sotaa ajacat iltapaskat sen tietävät.
Iida Palosaari. Tulisi jo juontamaan tiedä ja voita ohjelmaa.
maritta viitamäki. Elokuvasta Maa on syntinen laulu. rehevä perseinen, iso rintainen, joka pojan unelma.
seela sella, ikää on mutta pur varmasti vielä solisee. Nuorien poikien päiväunien kohde.
Ehdottomasti Mannolan Pirkko 80 luvulta. Oli jo kiloja tullut ja etumus pullotti kuin Sabrinalla.
Kyllä siinä taivutettu suoristui muorella pojalla. Liikkuvat taakse ja ei aikaakaan kun pala isänmaata oli liikkeellä. Pirkko oli nainen omassa sarjassaan.
Vierailija kirjoitti:
maritta viitamäki. Elokuvasta Maa on syntinen laulu. rehevä perseinen, iso rintainen, joka pojan unelma.
Nuori Maritta oli kyllä seksikäs.
"Siunattu hulluus" kuvassa hyvin viettelevä myös.
Tässä teille todella kauniin naisen mallia. Ei roiku naama ja perse kuten härmäläisellä lajikumppanilla.
Yksi rumimmusta- tymyys näkyy naamasta. Muistuttaa sitä Dawton Abbey palvelijapiikaa:)