Kaunein nainen jonka tiedät?
Kommentit (5208)
Kääk, minä tietty olen edelleen kaunein mutta se on vaatinut isot työt koko ajan, rahaa ja urheilua. Toivoo Sini
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi pieni Marika Nokialta. Alle puolitoistametrinen nainen, jo viisikymppinen, fiksu ja vähäpuheinen - ainakin vähän vieraille. Mutta annahan olla, kun hän kohtaa ihastuksensa, niin silmät ja hymy säkenöi kuin tähtisadetikku.
...harmi vaan, kun ei säkenöi minulle ..
-.-
Onko hän asunut Nokialla koko ikänsä?
Minkähän vuoksi tämä kysymys sai vain alapeukkuja?
Vierailija kirjoitti:
Anniina Valtonen
Ehdottomasti Anniina - erityisesti hänen upean valloittava aurinkoinen hymynsä teki heti TV-sääankkuri-alkuaikoina muilla tv-kanavilla (nyt ei ole tullut niin seurattua)
Dakota Johnson ja Anne Hathaway. En osaa edes eritellä miksi, nämä kaksi vaan ovat mun silmään ihan maagisen kauniita.
Äitini nuorena oli kaunein, jonka tiedän. Hän oli tehnyt paljon mallin töitä 18-22-vuotiaana ja ollut vaatemannekiinina. Isäni oli rumempaa sorttia, mutta hyvä puhumaan. Äidilläni oli pitkä, tuuhea, kiiitävä hiuslaatu. Hän oli kotona usein isot papiljotit päässä, siis silloin nuorena, että hiuksista tuli laineikkaat. Hän meikkasi luonnollisesti, vähän kajalia ja ripsiväriä ja huulipunaa, mutta ei muuta. Muistan lapsuudesta, että hän rasvasi naamansa joka ilta Nivealla, se tuoksuu minusta hyvältä. Joku huippumallihan on viime vuosina myös vannonut Nivean nimeen, eli äitini ei suinkaan ole ainoa, jonka naama on hoidettu Nivealla kauniiksi. Hän oli silloin nuorena hoikka, mutta lantio oli kuitenkin leveähkö. Usein käytti tiukkaa neulepuseroa ja hametta ja puseron päällä leveä vyö. Kengät oli lähinnä korkokantakenkiä, ainakin 80-luvulla. Tietysti sateella kumpparit. Kerran oltiin Rodoksella ulkomaan lomalla, olisiko ollut vuosi 1989. Jäi hyvin mieleen, kun äitiäni haluttiin kuvata! Hotellin johtaja kävi pyytämässä kuviin, missä hän oli respassa tai ravintolassa, valokuvaaja kuvasi markkinointia varten. Me saatiin ilmaiset illalliset koko loppuloman ajan.
Toki ikä muuttaa ihmistä, ja ei hän enää yli nelikymppisenä mikään kaunotar ollut. Tulee painoa, kasvot valahtaa, kaksoisleuka, silmäluomet roikkuu jne. Äitini kuoli melko nuorena nopeasti edenneeseen sairauteen eikä ehtinyt olla vanhuuseläkkeellä päivääkään.
Jamie Pressley, on kyllä tosi kaunis eikä ole muuttunut noin 25 vuodessa mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Se*xyin mies = Aki Linnanahde
KVK
Vierailija kirjoitti:
Iida Vainio. Kultamekko-Iida on ylivoimaisesti kaunein!
Iida on ehdottomasti kaunein nainen!
Katariina kaitue varsinkin nuorena. Vou😍
Jep, noita-akka joka tuhosi suomalsisen taksikulttuurin. Noita-Berner, veroparatiisinoita. Vallila interior boikottiin. Toimikaa lauma