Onko lihava nainen aina jotenkin onneton?
Eihän läskinä voi olla aidosti onnellinen.
Kommentit (17)
Kyllä mä olen ollut onnellinen, mutta eihän kukaan ole onnellinen 24/7 vuodesta toiseen, elämä tuo ja elämä vie. Lihavuus on kuitenkin jonkinlainen oire yleensä henkisten ongelmien käsittelystä, eli syödään johonkin tunteesee, toiset syö vain onneen, toiset masennukseen tai suruun, jotkut syö kaikkiin tunteisiin. Laihdutus on vaikeaa kun on jotenkin vääränlainen suhde ruokaan. Elämäntilanne voi olla sellainen, että vaikka on onnellinen, ei ole aikaa keskittyä itseen, ja laihduttamiseen. Ei onnellisuus ole mikään vakio, eikä myöskään lihavuus, ihminen lihoo ja laihtuu elämän varrella.
Onko laihat aina onnellisia, eikä koskaan onnettomia? Eikö laihoilla ole koskaan mitään vastoinkäymisiä, eikö läheiset kuole ym.?
ainaläskit eivät voi tietää, miltä tuntuu olla haluttu, joten kai itsepetoksees voi elää. sama, kuin lapsena ympärileikattu mies tietäisi mitä seksi on. pellet.
Kyllä mua ainakin on haluttu vaikka olen ollut läski, ja mitä se taas kuuluu onnellisuuteen? Ei kai se että on haluttu tuo kenellekään mitään aitoa onnea? Ei onnellisuus tule muista ihmisistä, vaan omasta itsestä, mitä korvien välissä tapahtuu. Surullista jos jonkun onni on kiinni siitä että onko kuinka haluttu, eli epätoivoista hyväksynnän hakua :(
Olen ollut kyllä hoikkakin ja se vasta pettymys oli. Nähdä se kuinka yhtäkkiä kelpasi kaikille, kuinka pinnallisia ja typeriä suuri osa ihmisistä on.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 16:09"]
. sama, kuin lapsena ympärileikattu mies tietäisi mitä seksi on. pellet.
[/quote]
Ootko sä ihan viisas? Mun mies on lapsena ympärileikattu, ja niin on miljoonat muutkin miehet ympäri maailmaa. Ja tietävät varsin hyvin mitä seksi on...
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 18:14"]
Olen ollut laiha, lihava ja normaalipainoinen. Haluttu olen ollut aina, vain eri miehet ovat olleet perässä. Onnettomin olen ollut normaalipainoisena, ja painolla ei ole ollut mitään tekemistä tämän kanssa.
[/quote]
Millaiset miehet ovat ollet missäkin painossa perässäsi?
En ole koskaan ollut lihava tai edes lievästi ylipainoinen. Mutta luulen, että en voisi olla onnellinen, jos olisin ylipainoinen. Hyvä fysiikka ja kroppa(lihaksia, vähän rasvaa) on omalle henkiselle hyvinvoinnille ja itsetunnolleni erittäin tärkeitä,
Miksi olisi?
Kai siihen kokonaisonnellisuuteen/onnettomuuteen vaikuttaa vähän muutkin asiat. Minä olen ollut onneton lihava silloin kun olin masentunut. Nyt olen jo terve, mutta edelleen ylipainoinen (joskin huomattavasti vähemmän kuin "parhaimmillaan") mutta onneton en enää.
No enpä usko, että läskiydellä on sen kanssa mitään tekemistä. Ihmisillä nyt on surinpiirtein jokaisella joku vika tai ongelma elämässään muutenkin. Toisilla ylipaino, toisilla työttömyyttä, yksinäisyyttä, ongelmia parisuhteessa mitä vain. Kyllä se oma asenne ratkaisee. Sitäpaitsi lihavuus ei kyllä estä saamasta parisuhdetta, uraa tai mitään muutakaan tavoittelemisen arvoista. Miks just lihavat ei ois onnellisia, mites esim. rillipäät, tai länkisääret..??
Olen tyytyväinen elämääni. Minulla on ihana mies ja kolme lasta. Kiloja on tullut jokaisen odotuksen myötä lisää. Olen aika nätti, pyöreä ja pehmeä. Mieheni rakastaa muotojani ja haluaa että pukeudun näyttävästi. En koskaan yritä laihduttaa, mutta pyrin syömään terveellisesti. Herkuttelemme herkullisella ruualla koko perhe ja valmistamme ateriat hyvistä raaka-aineista. Minulle ei kiloistani ole ongelmia ja tunnen itseni naiselliseksi ja kauniiksi.
Hei, eipä meidän pulleiden koko ajan tarvitse miettiä tuota,kun te laihat pohditte sitä koko ajan meidän puolesta. JA ME KYLLÄ ELETÄÄN KOKO AJAN eikä mietitä teidän onnellisuutta tai onnetonta elämää. Puuttuu kyllä elämä jos ei ole muuta miettimistä.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 16:09"]
ainaläskit eivät voi tietää, miltä tuntuu olla haluttu, joten kai itsepetoksees voi elää. sama, kuin lapsena ympärileikattu mies tietäisi mitä seksi on. pellet.
[/quote]
Tämä läski on ollut myös liiankin laiha. Haluttu minua on sekä laihana että lihavana, vaikkei se kyllä mitään onnea ole, varsinkin jos niitä vonkaajia on kiusaksi asti. Se taas kyllä lisää onnellisuutta, että oma rakas haluaa ja rakastaa.
Et taida tietää, mitä ympärileikkaus tarkoittaa. Se tarkoittaa esinahan poistamista peniksen ympäriltä. Kuohitseminen taas on ihan eri juttu.
Olen ollut laiha, lihava ja normaalipainoinen. Haluttu olen ollut aina, vain eri miehet ovat olleet perässä. Onnettomin olen ollut normaalipainoisena, ja painolla ei ole ollut mitään tekemistä tämän kanssa.
En ole onneton!