Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua seurailtu/ ahdisteltu yökerhojen ulkopuolella, esim. tarrattu kiinni peffaan tai lähdetty seuraamaan kotiin?

Vierailija
08.07.2020 |

Minua on, paristikin.

Kommentit (137)

Vierailija
121/137 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi  tahtoi tarjota baarissa kaljan, sanoi että ok mutta tulin kuuntelemaan bändiä ja mulla on mies kotona. Vakuutteli että joo joo, ihan ystävämielessä mä sulle tarjoon mutta eikös kesken hyvän biisin sama tyyris tyllerö (oikeasti,  lyhyt ja kalju ja  kaulaton, ihan kuin muna) alkanut hinkata selkää vasten.  Ärähdin että painuu siitä...  häipyikin mutta en osannut aavistaa että jäisi kytikselle, asuttiin silloin  keskustan tuntumassa ja kävelin kotiin. Äkkiä tämä sama kaljantarjoaja juoksi kiinni ja syytti epäsuorasti että annoin ymmärtää mutten ymmärtänyt antaa ja väitti, ettei mulla mitään miestä ole.  Luovutti vasta alaovella kun näki että ovisummerissa tosiaan oli kaksi nimeä.

Olen itsekin mennyt monesti baarissa live-keikat ihan vesilinjalla kun turhan innokas mies juomientarjoajaksi on tullut vastaan (ihan lihava, ruma ja VARATTU nainen olen, mutta YKSIN BAARISSA(!?!?)). Myöhemmin on kuitenkin mies kuiskinut korvaan miten haluaisi minun sänkyyni. Hyyyyyiiiiii! Jo aluksi kerrottu, että ihan seurustelen vakavasti ("mikä este se on?").

Vierailija
122/137 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua suututtaa! Naisten kipeimmät mahdolliset kokemukset vetäistään vessanpöntöstä alas noin vain.

Mikä naisten palsta tämä enää on?

Sanokoon kuka tahansa tätä miksi tahansa parkumispuheeksi ja haastakoon syyttäjä vaikka vankilaan, mutta aion kertoa, mitä minulle tapahtui.

Olen kävelemässä Kampista kotiin yhden aikaan ja useamman u lkomaalaisen miehen porukka lähti seuraamaan minua. Lähestyessäni Mannerheimintietä he piirittävät minut ja alkoivat kopeloimaan rintojani. Pyysin päästä jatkamaan, ja siitä toinen sanoi, että kyllä sinä pääset, alkaen tunnustelemaan takapuoltani. Onneksi näin, että lähellä oli vartija, niin uskalsin huutaa kuin palosireeni, että LOPETTAKAA. Vartija juoksi paikalla ja kaverit hajaantuivat.

Tuosta lähtien olen kulkenut ainoastaan kolmen hengen naisporukassa. En haluaisi antaa pelolle valtaa, mutta mitä muutakaan voin?[/quote]

äänestää oikein

mies52v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/137 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan muuttunut. Viime vuosisadalla sai stadissakin yömyöhällä kulkea aika rauhassa. En joutunut nuorena koskaan tosi pahaan tilanteeseen.

Nyt olen sen verran vanha, ettei mua edes huomata.

Vierailija
124/137 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui ysärillä; bussissa joku alkoi jutella minulle englanniksi. Olin alaikäinen ja niin naivi, etten tajunnut mitä tyyppi halusi. Olin otettu huomiosta. Tyyppi sai puhuttua minut ”kahville”. Menimmekin kerrostaloasuntoon ja siellä odotti tyypin kaksi kaveria. Sanaakaan en tajunnut mitä puhuivat ja menin paniikkiin. Muistan kun minulta riisuttiin paita ja sitten huusin. Luojan kiitos, eivät estäneet lähtöäni eivätkä lähteneet perään. Löysin bussipysäkin ja jotenkin selviydyin kotiin. Tyypistä jäi vuodeksi jonkunlainen stalkkeri. Se onkin sitten oma tarinansa.

Vierailija
125/137 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ole r""ti mutta olen huomannut  synkän muutoksen. Suomalaisten, harmittomien kännikalojen jotka tulevat jurissa jankkaamaan " anteekss mutta shä oot kaunis" tilalle on tullut tummapaahtoisempaa porukkaa joiden sanavarasto  tuntuu sisältävän vain "Beautiful, love sex" ja joille ikä, pukeutumistyyli  tai naamataulu ei merkitse mitään, riittää että löytyy tissit ja kulkee  yksin.

Teinityttäreni ei saa enää mennä yksin kauppakeskukseen koska siellä nämä  huutelijat seuraavat tyttöjä  ympäriinsä ja jopa tunkevat sovituskoppeihin. Ongelma tiedetään,   mutta sitä ei myönnetä.

Minua seurasi joku jamppa joka oletti pitkin vaaleiden hiusteni, lyhyyteni ja  selässä olleen reppuni takia minun olevan nuori. Meni raukka ihan paniikkiin, kun näki hississä 50vee muijan kulahtaneen pärstän ja heittäytyi täysin mykäksi kun koetin kysellä ystävällisesti onko joku hätä kun pitää perässä kävellä.

Mulle kävi sama 😄 olin kerran Helsingissä yksin ja lähdin kävelylle ja tein monopoli kierrosta. Jossain vaiheessa huomasin että sama mies oli joka kulman jälkeen perässä. Jäin seisomaan tavastian eteen kun siinä oli porukkaa niin se ukko liimautui viereen. Otti heti askeleet alle kun huomas että vanha akkahan tuo oli! En tiennytkään liikehtiväni nuorekkaasti.

Vierailija
126/137 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietenkin useasti. Ihan keskellä päivää kadulla jne, alkaen 90-luvun alusta, suomalaiset miehet ahdistelleet.

Vierailija
127/137 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on varmaan muuttunut. Viime vuosisadalla sai stadissakin yömyöhällä kulkea aika rauhassa. En joutunut nuorena koskaan tosi pahaan tilanteeseen.

Nyt olen sen verran vanha, ettei mua edes huomata.

Ei todellakaan saanut. Mua ahdisteltiin jo 80-luvulla ihan keskellä kaupunkia päivällä. Muistan kun esim kävelin Aleksanterinkadulla ja yhtäkkiä vanhempi suomalaismies tarttui takaapäin haaroista. Ja seurasivat kotiovelle jne. Sitä on tapahtunut aina paljon.

Vierailija
128/137 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua suututtaa! Naisten kipeimmät mahdolliset kokemukset vetäistään vessanpöntöstä alas noin vain.

Sanokoon kuka tahansa tätä miksi tahansa parkumispuheeksi ja haastakoon syyttäjä vaikka vankilaan, mutta aion kertoa, mitä minulle tapahtui.

Olen kävelemässä Kampista kotiin yhden aikaan ja useamman u lkomaalaisen miehen porukka lähti seuraamaan minua. Lähestyessäni Mannerheimintietä he piirittävät minut ja alkoivat kopeloimaan rintojani. Pyysin päästä jatkamaan, ja siitä toinen sanoi, että kyllä sinä pääset, alkaen tunnustelemaan takapuoltani. Onneksi näin, että lähellä oli vartija, niin uskalsin huutaa kuin palosireeni, että LOPETTAKAA. Vartija juoksi paikalla ja kaverit hajaantuivat.

Tuosta lähtien olen kulkenut ainoastaan kolmen hengen naisporukassa. En haluaisi antaa pelolle valtaa, mutta mitä muutakaan voin?

Nämä anonyymit palstat ovat todella tärkeitä varsinkin kipeiden asioiden käsittelyssä. Jo se tunne, ettei ole yksin helpottaa asian hahmottamista

Monet naiset syyllistävät itseään ahdistelu- tai raiz'kauskakokemuksista. Se, että huomaa, ettei ole yksin kokemuksensa kanssa, on ensimmäinen askel tästä ajatusmallista eroon pääsemisessä.

Nämä ovat vaikeita asioita, eikä niistä aina pääse eroon. Pahin tunne on se, että oma kokemus mitätöidään.

Sen voi tehdä vähättelemällä tai esim. poistamalla hyvin henkilökohtaisen kokemuksen palstalta.

Hienoa, että jaoit kaiken sensuurinkin jälkeen!

Kaikkea hyvää sinulle <3

Vierailija
129/137 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oli vaan uhka, ihana ohikulkija pelasti. Edelleen kiitollisia ajatuksia lähetän fillarilla liikkuvalle kanssasiskolle.

Lähdin yökerhosta, melkosen huppelissa kävelemään kotiini, junaradan vieressä kulkevaa tietä. Huomasin, että takanani käveli kaksi pitkää ulkomaalaista miestä. Olen liikkunut Euroopan kaupungeissakin yksin, koskaan en ole pelännyt, mutta silloin, humalasta huolimatta, alkoi tuntua epävarmalta. Katselin jo tien viereltä kiviä, että otanko käteeni varmuuden vuoksi jotain. Silloin vähintään yhtä huppelissa oleva nainen ajoi fillarilla viereeni ja komensi tiukkaan sävyyn: hyppää tarakalle. Hyppäsin ja hoiperrellen jatkoimme matkaa. Vilkaisin taakseni ja nämä kaksi miestä kääntyivät takaisin. Eli taisi tulla enkeli pelastamaan mut humalaisen kanssasiskon myötä. Kiitos siitä.

Vierailija
130/137 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolle asti seurattu. Tajusin vasta, kun äijä koputti ikkunaan. Aukaisin ikkunan kuitenkin. Puhui huonoa suomea ja kyseli kaikenlaista mm. lähdenkö hänen mukaannsa. Kerroin seurustelevani (vale) ja halusi silti vielä pusun. Laitoin ikkunaa kiinni pari kertaa ja hän laittoi sormea sinne väliin. Pelästyin tilannetta todella paljon.

Olin ollut baarissa kaverini ja hänen kaverinsa kanssa. Lähdin aikaisemmin kotiin. Kaverin kaveri ilmeisesti seurusteli tämän miehen tutun kanssa. Tai samaa kulttuuria edustivat. Kaverini tanssivat baarissa noiden miesten vieressä/kanssa. Ilmeisesti tämä ahdistelija oletti minunkin haluavan huomiota samalla lailla.

Vierailija
131/137 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edit vielä tohon että myös mun seuraaja oli näitä tikkitakkisia, kiiltävätukkaisia nuoria miehiä.

T. Vanha akka

Vierailija
132/137 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta lähtien olen kulkenut ainoastaan kolmen hengen naisporukassa. En haluaisi antaa pelolle valtaa, mutta mitä muutakaan voin?

Halaus kaikille, jotka ovat joutuneet ahdistelun kohteeksi!

Nämä ovat vaikeita asioita, ja on rohkeaa ja hienoa, että tuotte näitä esiin, nimettömänäkin.

Samalla kannattaa muistaa se, että maassamme tapahtuu monia iljettäviä räis*käyksiä. Niistä ei sitten tälle palstalle kirjoitella, vaan uhrit on vaiennettu, jotkut pysyvästikin. 

En tiedä, voiko heitä lohduttaa, mutta annetaan heille lämmin sana tai edes pieni ele. Ei jätetä heitä yksin ajatuksineen.

Vierailija
133/137 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tosi paha tilanne. Yöllä menossa kotiin ja n. 100 metriä ennen kodin alaovea joku alkoi seuraamaan. No mähän sit lähin juoksemaan ja tämä juoksee perässä. Pääsin juuri ja juuri sisälle ennen kuin sai kiinni. Menin kotiin ja katsoon parvekkeelta kun hän rikkoi alaovemme ikkunaa isolla kivellä, yritti siis päästä sisälle. Soitin paniikissa hätäkeskukseen vaikka eihän se varmasti tiennyt että missä asunnossa asun. Poliisit tuli kyllä nopeasti eikä päässyt edes rappuun asti.

Kiva kun sitä lasia ei korjattu ainakaan viikkoon, aina kun menin/lähin kotoota niin oli tuo muistuttamassa. Tämä oli venäläinen mies...

Vierailija
134/137 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
135/137 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosia töissä baarissa ja kävelin siksi säännöllisesti aamuöisin Helsingin keskustassa. Huutelu ja ehdottelu oli aika yleistä, mutta kerran minua ajettiin takaa ja sen jälkeen etsinkin uuden työpaikan.

Vierailija
136/137 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kamalia kokemuksia, inhottavia miehiä.

Itse olen saanut kulkea suht rauhassa. Aloin nyt vasta miettimään että uorempana oli naama täynnä lävistyksiä ja irokeesi pystyssä, ehkä se sit hillitsi.

Ainoastaan kerran joku vanha limanen ukko tarras baarissa perseeseen, sanoin että veli istuu tuolla ja tulee vetämään sua turpaan jos jatkat, lopetti.

Ammattikoulussa joku nuljake "hyvä kaveri" tarttui ihan yllättäen kaikkien edessä ystävääni tisseistä kiinni, ystävä veti litsarin.

Eikun joo. Olin jollain keikalla eturivissä ja takana oleva mies laittoi kädet ympärilleni, etten päässyt pois enkä nähnyt miestä, se oli ahdistavaa. Iskin kynnet sen käsivarteen ja potkaisin taakse niin kovaa kun lähti, lienee sattui kun lähti siitä, onneksi oli jämäkät maiharit jalassa.

Ihanko tosissaan nuo luulee pokaavansa vain kiinni tarraamalla?

Yläasteella luokanvalvoja naljaili kasvavien tyttöjen seksuaalisuudesta, joka oli todella etovaa.

Joskus on kadulla vislattu perään.

Asun pienellä paikkakunnalla jolla ulkomaalaisia näkyy vähän, enemmän nuo on olleet kantajuoppoja. Harvemmin tulee baareissa liikuttua kun vihaan sitä humalaista mekkalaa niin sekin suojaa

Voi kumpa kaikki sais kulkea rauhassa ja kunnioittaisivat toisten kehonrauhaa.

Vierailija
137/137 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pari kertaa. Toinen yritti tulla väkisin mun kotiin. Sain just vedettyä oven kii nenän edestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän