Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua seurailtu/ ahdisteltu yökerhojen ulkopuolella, esim. tarrattu kiinni peffaan tai lähdetty seuraamaan kotiin?

Vierailija
08.07.2020 |

Minua on, paristikin.

Kommentit (137)

Vierailija
61/137 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ei onneksi ikinä lähdetty seuraamaan, mutta baaritiskillä tai keikan alkua odotellessa on muutaman kerran tarrattu tai läpsäisty perseelle. Sinällään jännää, kun mulla ei ikinä ees oo mitään minihameita vaan aina jotkut farkut tai lähes polveen yltävä hame.

Vierailija
62/137 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma, että joku jenkki- tai brittimies pystyy pitämään keskustelua yllä ja olemaan hauska ja älykäs ilman minkäänlaista ahdistelua. Luulevatko nuo oikeasti, että tuollainen häirintä ja vonkaaminen on hyvä strategia saada nainen?

Eivät kaikki jenkkimiehet ole mitään pyhimyksiä. Olen nähnyt joidenkin 50+ miesten istuvan pitkään nuorten venälästyttöjen kanssa. No eipä kai ole minun asiani, jos on molemmille OK.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/137 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Ei onneksi ikinä lähdetty seuraamaan, mutta baaritiskillä tai keikan alkua odotellessa on muutaman kerran tarrattu tai läpsäisty perseelle. Sinällään jännää, kun mulla ei ikinä ees oo mitään minihameita vaan aina jotkut farkut tai lähes polveen yltävä hame.

Sama kokemus. Luulen, että jos pukeutunut hiukan "tavanomaisemmin", miehet jotenkin kokevat helpommaksi läpsäyttää. Minihame on ehkä liian iso kynnys monelle.

Vierailija
64/137 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut noin rajuja ahdisteluja keneltäkään onneksi, iskuyrityksiä kyllä sekä kotimaisilta että ulkomaalaisilta. Baarissa ovat vanhemmat ukot olleet useimmiten ne kaikista epämiellyttävimmät ja huonoiten uskovat.

Järkyttävää luettavaa kuinka monia on tässäkin ketjussa raiskattu.

Vierailija
65/137 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma, että joku jenkki- tai brittimies pystyy pitämään keskustelua yllä ja olemaan hauska ja älykäs ilman minkäänlaista ahdistelua. Luulevatko nuo oikeasti, että tuollainen häirintä ja vonkaaminen on hyvä strategia saada nainen?

Eivät kaikki jenkkimiehet ole mitään pyhimyksiä. Olen nähnyt joidenkin 50+ miesten istuvan pitkään nuorten venälästyttöjen kanssa. No eipä kai ole minun asiani, jos on molemmille OK.

Heidän kulttuurissaan on kyllä ok, jos toisella on rahaa on toinen yleensä hyvin antelias. On sitä "aitoa rakkautta", en nyt viitsi jatkaa tästä enempää.

Vierailija
66/137 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on todella ällöttävä tapaus ja kaduttaa, että en tehnyt tuolloin ilmoitusta... nyt paikka on jo lopettanut mutta oliko heillä muitakin uhreja?

Kyseessä oli siis kebabravintola jonne menin noin 30 min ennen sulkemisaikaa hakemaan pitsan. Olin 19 ja kännissä kuin käki. Ainoa asiakas.  Toinen miehistä tiskin takana sanoi että pitsa ei maksa rahaa jos maksan sen luonnossa, luulin kuulleeni väärin  tai että kyseessä oli huono vitsi tms. Menin vessaan jonka lukko oli rikki ja se ehdotellut  mies tulikin yllättäen  perässä  pakottaen  minut suuseksiin, kun istuin pytyllä. Koetin panna vastaan mutta kuvittele nyt että istut pytyllä, olet räkäkännissä ja sitten joku  tulee painamaan olkapäistä ja  tunkemaan elintään naamallesi...  kun lähdin miehet nauraa räkättivät kuin hyvälle vitsille ja teeskentelivät ensin  myös etteivät aio avata ovea, pyysin varmaan 5 kertaa suomeksi ja englanniksi kunnes laskivat minut  ulos.  Sain pitsan ilmaiseksi  mutten todellakaan voinut syödä sitä vaan heitin heti  ulkona maahan. 

Vierailija
67/137 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin nainen niin pitäisin tyyliin partaveittä taskussa kaduilla kulkiessani  o_0

Vierailija
68/137 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on todella ällöttävä tapaus ja kaduttaa, että en tehnyt tuolloin ilmoitusta... nyt paikka on jo lopettanut mutta oliko heillä muitakin uhreja?

Kyseessä oli siis kebabravintola jonne menin noin 30 min ennen sulkemisaikaa hakemaan pitsan. Olin 19 ja kännissä kuin käki. Ainoa asiakas.  Toinen miehistä tiskin takana sanoi että pitsa ei maksa rahaa jos maksan sen luonnossa, luulin kuulleeni väärin  tai että kyseessä oli huono vitsi tms. Menin vessaan jonka lukko oli rikki ja se ehdotellut  mies tulikin yllättäen  perässä  pakottaen  minut suuseksiin, kun istuin pytyllä. Koetin panna vastaan mutta kuvittele nyt että istut pytyllä, olet räkäkännissä ja sitten joku  tulee painamaan olkapäistä ja  tunkemaan elintään naamallesi...  kun lähdin miehet nauraa räkättivät kuin hyvälle vitsille ja teeskentelivät ensin  myös etteivät aio avata ovea, pyysin varmaan 5 kertaa suomeksi ja englanniksi kunnes laskivat minut  ulos.  Sain pitsan ilmaiseksi  mutten todellakaan voinut syödä sitä vaan heitin heti  ulkona maahan. 

Itse varmaan polttaisin noiden puljun tuollaisen jälkeen, eikä haittaisi vaikka joku työntekijöistä olisi vielä sisällä...

Vierailija
69/137 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdisteli lapsena isäni kaverit. Vanhempani oli eronneet ja olin viikonloput isän luona sellaisessa vanhassa puutalo/rivitalo mikälie kämpässä. Pidin etuovea hakasessa kesällä (koska olin nähnyt isänikin niin tekevän) niin ne äijät tunkeutui omin luvin sisälle. Se kai oli ok silloin kun isäni oli yksin kotona, mutta kun minä olin yksin kotona, niiden olis pitänyt tajuta lähteä pois! Olin vaan jotain 11-12v. Mutta ei, ne jäi sinne hengailemaan muka isääni odottamaan, vaikka sanoin etten yhtään tiedä kuinka monta tuntia hänellä vielä menee. Ja ne kyseli multa kaikkea, että jokos on menkat tytöllä alkanut, olenko koskaan pussannut ketään jne. En ees muista kaikkea, mutta kyllä minusta varmasti näki että olen hämmentynyt ja olis aikuisten pitänyt itse tajuta poistua jos toista pelottaa.

En itse silloin vielä ymmärtänyt miten tuollaisessa tilanteessa edes kuuluu toimia. Koska nehän on kavereita.. Mutta kerran isäni tuli paikalle ja heitti yhden kaverinsa ulos ja sanoi mulle etten saa pitää ovea hakasessa enää, enkä päästää ketään sisälle, en edes hänen kavereitaan.

Se kyllä pelästytti. 

Aikuisena mua ei ole pahemmin ahdisteltu, ehkä juuri noista lapsuudenkokemuksista johtuen minusta tuli arka enkä mene mihinkään yksin, enkä myöskään halua kävellä kotiin koskaan pitkiä matkoja yksin, edes päivällä. Joten se on varmaan paljon auttanut. Kyllä niitä bussissa tuijottavia tyyppejä on ollut, joskus on joku  tuijottaja tainnut lähteä seuraamaankin (tai sitten kuvittelen vain) mutta olen aina huolehtinut siitä, että mulla on joku odottamassa vastassa tai ainakin todella lyhyt matka kotiovelle. Jos mulla ei olisi kavereita, en varmaan kävisi missään, istuisin vain sisällä aina. Joten ymmärrän hyvin, ettei kaverittomat naiset mielellään käy ulkona, varsinkaan baareissa.

Toki koiran hankinta olisi hyvä idea, mutta sen pitäisi sitten olla iso koira. Juuri jokin aika sitten tällä seudulla missä asun, jotain pikkukoiraa ulkoiluttavaa naista kohtaan oli joku mies käyttäytynyt uhkaavasti. Että ei se koira paljoa auta jos se on pieni. Eikä se isokaan koira saa olla mikään "kaikkien kaveri".

Vierailija
70/137 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaisia kokemuksia on, mutta tämä oikeasti pelotti. Asuin opiskelija-asuntolassa, joiden vakiovarustukseen kuului puhelin. Puhelinnumerot noudattivat asuntojen numerointia. Minua seurasi mies, joka ulkoa pimeässä minua seurattuani päätteli, että kun valot syttyivät asunnossa X2, niin siellä asun. Asuntoni oli ekassa kerroksessa ja sen parvekkeelle oli helppo kiivetä. Siellähän tämä sitten kerran oli rynkyttämässä parvekkeen ovea. Onneksi poikaystäväni oli palannut työharjoittelusta toiselta paikkakunnalta ja sai tehtyä selväksi, että nyt riitti. Sain myös outoja puheluja, jotka loppuivat vasta, kun kerroin, että tämä nyt sitten nauhoitetaan.

Vierailija
71/137 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...Mitä ihmettä tuossa on pahaa???

Vierailija
72/137 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis voi elämä, tästä keskustelusta on sensuroitu monen monta ihmisten omaa kertomusta ja kokemusta pois kun niissä on kerrottu m a a h a n m u u t t a j i s t a...

Mitä tällainen totuuden ja naisten kovien kokemusten sensuroiminen muka jonkun mielestä ajaa tai auttaa?

Epämiellyttävät kokemukset ja faktat on sensuroitava? Silakat - te sensuurin ja peittelemisen ylipapit - kertokaa?

Joo, katsoin kanssa. Mun viestin ongelma oli se, että kirjoitin "eivät olleet suomalaisia". Se riitti. Kiitos tästä.

Vierailija
73/137 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kommentti Kalliossa tapahtuneesta pahoinpitelyn yrityksestä sensuroitiin, enkä maininnut mitään suomalaisuudesta tai mistään ihon väristä. Meinattiin saada turpaan valkoisina rasisteina, täysin ilman syytä. Turpaan meinasi tulla koska ollaan vaaleita, hyvin pukeutuneita ja hyvin pärjääviä Kalliolaisia. Tykkään tästä alueesta, mutta turpiin voi tulla siksi, että on vääränvärinen.

Vierailija
74/137 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän on ahdisteltu baarin sisällä kuin ulkopuolella. Pari seuraamisyritystä on ollut, mutta kyseiset sankarit ovat olleet niin tuubassa että ne on ollut helppo karistaa jo puolen korttelin päästä. Ystäväpiirissä on käynyt paljon pelottavampia juttuja, esimerkiksi erääseen hyvin pienikokoiseen ja aika herkkään ystävääni oli isokokoinen mies käynyt kiinni kotimatkalla ja ihan konkreettisesti nostanut hänet roskakatokseen roskiksen päälle. Kaverini oli jotenkin saanut survival moden päälle ja päässyt tilanteesta pois juoksemaan karkuun.

Vierailija
75/137 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis voi elämä, tästä keskustelusta on sensuroitu monen monta ihmisten omaa kertomusta ja kokemusta pois kun niissä on kerrottu m a a h a n m u u t t a j i s t a...

Mitä tällainen totuuden ja naisten kovien kokemusten sensuroiminen muka jonkun mielestä ajaa tai auttaa?

Epämiellyttävät kokemukset ja faktat on sensuroitava? Silakat - te sensuurin ja peittelemisen ylipapit - kertokaa?

Nyt menee yli!

Poliittinen korrektius on tärkeämpää kuin naisten ahdistelukokemukset! Missä maassa me oikein elämme?

Tämä keskustelu oli täynnä m a a h a n m u u t t a j i e n aiheuttamia ahdistelukokemuksia, ja ne kaikki on poistettu. 

Jäljelle on jätetty vain kantisten tekoset.

Vierailija
76/137 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin viesti sensuroitiin, kun kerroin kokemuksistani. 

Oikeesti, mä masennuin mun tapauksesta, kun tummat miehet odottelivat asuntoni ulkopuolella. Ja jäi uniikin.

Ei mua vaan haluta kuulla näemmä.

Vierailija
77/137 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munkin viesti sensuroitiin, kun kerroin kokemuksistani. 

Oikeesti, mä masennuin mun tapauksesta, kun tummat miehet odottelivat asuntoni ulkopuolella. Ja jäi uniikin.

Ei mua vaan haluta kuulla näemmä.

Joillekin on tärkeämpää se, että ikävät faktat pidetään piilossa kuin se että nainen saa kulkea pelkäämättä kaupungilla.

Vierailija
78/137 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Oulusta kotoisin ja asun nykyään Helsingissä. Asuminen täällä on ihan parasta, mutta kyllä. Olen saanut osani ahistelusta. Klubien ulkopuolella notkuvat nuorisoporukat ovat Kampissa ja Kalliossa olleet riesana, vaikka useimitten vain suutaan soittavat. Kaveriltani tosin katosi kerran kukkaro, kun tuollainen porukka oli lähellä hengannut.

En ole Oulussa tuollaista kokenut, mutta voihan se olla, että tilanne silläkin suunnalla on nykyään eri.

Ihme että tämä viesti vielä saa olla, vaikka siinä mainitaan nuorisoporukat.

Vierailija
79/137 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt menee yli!

Poliittinen korrektius on tärkeämpää kuin naisten ahdistelukokemukset! Missä maassa me oikein elämme?

Tämä keskustelu oli täynnä m a a h a n m u u t t a j i e n aiheuttamia ahdistelukokemuksia, ja ne kaikki on poistettu. 

Jäljelle on jätetty vain kantisten tekoset.

Huomasin saman, miten tätä keskustelua on manipuloitu. Nyt tästä saa sellaisen kuvan, että suomalainen mies on pahin naisen ahdistelija. 

Näinkö naisten oman kokemuksen päälle syljetään?

Vierailija
80/137 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä??

Mihin tekstini on kadonnut?

Mikä siinä oli asiatonta, että kerroin ulkomaalaisen porukan ahdistelleen minua ihan kirkkaassa päivänvalossa kotimatkallani ja seuranneen minua kotiin asti? Ja että olen olen lopettanut ratikoiden käytön sen jälkeen kuin tuollainen henkilö minua lääpi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi