Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvitellaan tilanne: kaikki pakotetaan aloittamaan oma yritystoiminta

Vierailija
08.07.2020 |

Minkälaisen yrityksen sinä perustaisit?

Kommentit (374)

Vierailija
181/374 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persureijän valkaisu klinikan (vain miehille) terv. B-rapun Pekka.

Vierailija
182/374 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman alani eli toimisin pianonsoitonopettajana pienyrittäjänä. Moni tekee niin jo nytkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/374 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoterapiakeskus olis mun haaveissa.

Vierailija
184/374 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpputorin voisin perustaa. Ehkä nettikirppis olisi mieluisampi kuin ihan fyysinen liike.

Vierailija
185/374 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen jo töitä vuokralihafirman kautta, joten kauheasti ei muuttuisi mikään. Hoitelisin vaan enemmän veroja ja paperisotaa itse. Käteen jäisi vähän enemmän, kun katoaisi välikäsi.

Vierailija
186/374 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien pitäisi olla yrittäjiä. Kaupan kassa olisi yrittäjä joka myisi omaa osaamistaan kauppiasyrittäjälle.

Kyllä ei olis montaa myyjää kaupoissa, tuntihinta vähintään 50€+alv. Eli tuplasti kalliimpi.

Vierailija
187/374 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

huu haa julkut perustavat kahviloita, räkälöitä ja hotelleja veron kierto mielessään ja helppo homma. n2v menee kun ovat konkassa sit alkaa selittely suhdanteista. toisaalta hyvä että ääliöiden rahat tulee kiertoon.

Vierailija
188/374 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo on hyvä idea. Ei olisi enää riistäjätyönantajia, jokainen saisi rahaa sen mukaan, paljonko tekee töitä. Jatkaisin asiantuntijana, antaisin velkaneuvontaa vain maksua vastaan.

Sinä varmaan pystyt siihen, mutta on paljon ihmisiä, jotka eivät osaa selvittää mitä kaikkea yritystoimintaan kuuluu. Tai ei pysty esim järjestelmällisyytteen syystä tai toisesta. Kaikki ei ole samalla kykyjen viivalla. Ja jos ajatellaan vaikka afrikkalaisia, niin heille sopii yrittäjyys hyvin. Ovat tarpeeksi rohkeita riskinottajia. Itse en ole riskinottaja. Olen duunari, sihteeri kaiken hoitava takapiru. Olen monelle poikaystävällä laittanut firman/ toiminimen pystyyn, mutta itselleni en laittaisi. En kestäisi sitä stressiä.

Vierailija
189/374 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen jo töitä vuokralihafirman kautta, joten kauheasti ei muuttuisi mikään. Hoitelisin vaan enemmän veroja ja paperisotaa itse. Käteen jäisi vähän enemmän, kun katoaisi välikäsi.

Meinaat että asiakkaat tulis edelleen välittäjältä?

Vierailija
190/374 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtube videotuotanto varmaan olisi muutettava yritystoiminnaksi kun muutakaan ideaa ei ole. Tosin ei ole kyllä mitään menestystä noilla harrastuskanavillakaan, joten yritykselläkään ei olisi mitään mahdollisuutta menestyä ja kaatuisi varmaan jo päivässä menestymättömyyteen ja rahapulaan.

Vierailija
191/374 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskauppaa kaiketi. Perustan vihdoin bordellin mistä jo lapsena haaveilin.

Vierailija
192/374 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin kirjoittamaan visuaali novelleja valmiiksi ja laittaisin nettiin myyntiin parilla eurolla per tarina.

Vierailija
193/374 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien pitäisi olla yrittäjiä. Kaupan kassa olisi yrittäjä joka myisi omaa osaamistaan kauppiasyrittäjälle.

Tähän se taitaa jo mennä itsepalvelukassat tämä on siis jo aloitettu.

Kannatan tätä niin jää tuo kassan haukkuminen väliin. Ei tarvitse olla kassalla juhlapyhinä yms

Vierailija
194/374 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjausompelu, tilaustyöt fursuit juttuja harrastaville, tietokonepalvelut sisältäen nettisivuntekoa, puhelin- ja tietokonehuoltoa sekä neuvontaa. 3D-muovitulostukset ja 3D-mallinnukset.

Siinäpä minulle kertynyt osaaminen.

Sormet ristissä sanon, että tuosta ei tarvi nyt murehtia kun sain vakiduunin firmasta, joka on olennainen vihreän siirtymän materiaalien suhteen eli menekkiä ja myyntiä on.

Vierailija
195/374 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tilanne kun ketään ei voisi palkata, koska jokaisella on oma yritys hoidettavanaan.

Toisaalta sitten yritystoiminnan ALV olisi vähennyskelpoinen ja omaa palkkasummaa sekä yrityksen tuomia pääomatyloja voisi säädellä itse.

Vierailija
196/374 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritys jolla pääsisi v i h r e i s t ä eroon ***

Vierailija
197/374 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dictator Inc

Vierailija
198/374 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodinhoitajaksi vanhuksille voisin ruveta. Tosin olen aineenopettaja ammatiltani, joten ehkä päätyisin pitämään verkkokursseja teineille tai vaikka jotain pienryhmätukiopetusta maksua vastaan. Osuuskunta muutaman opettajan kesken?

Vierailija
199/374 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ei olis montaa myyjää kaupoissa, tuntihinta vähintään 50€+alv. Eli tuplasti kalliimpi.

Ei se nyt ihan näin kallis olisi, itse laskutan 30€/h ja hyvin on kysyntää:)

Vierailija
200/374 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustaisin ravintolan, jossa olisi vain työttömiä töissä, ja maksaisin heille oikeaa palkkaa. Samoin sinne saisi tulla vain työttömät syömään pikkurahalla. Tiedän että se ei kannattaisi, mutta tekisin tämän, jos olisin miljonääri. Samoin perustaisin hyväntekeväisyysjärjestön, jolla avustaisin vähävaraisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi