Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen on vaimomateriaalia?

Vierailija
08.07.2020 |

Millainen nainen on vaimomateriaalia? (miesten vastaukset enemmän kuin tervetulleita)

Kommentit (252)

Vierailija
81/252 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-alle 100 vuotias

-elossa

T:syrjäkylän miehet

Vierailija
82/252 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on helppo vastata: kaikkea sitä mitä minä EN ole. 

Hyvä vaimomatsku on hyväntuulinen, ei pienestä suutu, tekee itse eikä nalkuta, osaa tehdä hyvää ruokaa, on lämmin ja empaattiinen, pitää huolta miehen sukulaisista, arvostaa miehen työtä, harrastuksia ja kavereita, tiimipelaaja, osaa sopeutua tilanteeseen kuin tilanteeseen, on kiitollinen kaikesta mitä saa ja jos jotain ei saa, niin tämä ei häntä haittaa, ei ole koskaan lapsellinen tai epäreilu,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/252 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiigatkaa Unelmahäitä niin näette millainen on ihannevaimo!

Vierailija
84/252 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vaimomatsku on hyväntuulinen, ei pienestä suutu, tekee itse eikä nalkuta, osaa tehdä hyvää ruokaa, on lämmin ja empaattiinen, pitää huolta miehen sukulaisista, arvostaa miehen työtä, harrastuksia ja kavereita, tiimipelaaja, osaa sopeutua tilanteeseen kuin tilanteeseen, on kiitollinen kaikesta mitä saa ja jos jotain ei saa, niin tämä ei häntä haittaa, ei ole koskaan lapsellinen tai epäreilu,

Tuo oli täydellinen matsku. Tuollaista ei ole. Lyhyesti, käy töissä (tai ainakin yrittää päästä, ellei ole), ei ole laittanut alastonkuviaan julkiseen katseluun, ei hor()oile, ei käytä psyykelääkkeitä (=silakka) pitää kohtuullisesti itsestään huolta. Ei ole kuin värityskirja, ei huumeita tai ylettömästi viinaa.

mies52v

Vierailija
85/252 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä oikein tulee? Enemmistö vaikuttaa haluavan yläluokkalaisen 50-60-luvun kotirouvan joka sievästi katselee miestä ja perhettään.

Vierailija
86/252 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä oikein tulee? Enemmistö vaikuttaa haluavan yläluokkalaisen 50-60-luvun kotirouvan joka sievästi katselee miestä ja perhettään.

Ei halua. Me yksisarviset taruolennot saadaan niin törkeää ja ala-arvoista kohtelua parisuhteessa, että olemme siirtyneet lopullisesti satukirjojen sivuille  Emme ole tulossa takaisin.

Vierailija
87/252 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta halauttehan tekin sinne keittiöön vain hieman värittyneemmän miehen kanssa. Näin puhutaan. Molempi parempi

mies52v

Vierailija
88/252 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan normaali halua parisuhteeseen missä pitää siivota muiden jäljet.

Vierailija
89/252 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suloinen kodinhengetär..

Ois ihana. Semmonen Sofia Belorf. Huolehtii kodista ja miehestä

Vierailija
90/252 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-170-185 senttimetriä

-kaunis

-hoikka

-kiltti

-vaalea

-koulutettu esim. lääkäri, kielitieteilijä, teologi, biologi, tutkija

Vierailija
91/252 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suloinen kodinhengetär..

Ois ihana. Semmonen Sofia Belorf. Huolehtii kodista ja miehestä

Itä on täynnä tuollaisia Sohvi kopioita. Avaa Tinder jos et muuten usko. Espanjassa ja Kreikassa näyttäisi kanssa olevan.

Vierailija
92/252 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäys yllä olevaan:

- ymmärtää, että jokainen tarvitsee omaa tilaa ja aikaa. Kaikkea ei tarvitse tehdä aina yhdessä ja jos nainen haluaa lähteä kavereiden kanssa reissuun niin se on ok, mutta sama pätee myös mieheen, jos haluaa lähteä kavereiden kanssa mökille.

Lisäys yllä olevaan: ottaa kolmesti päivässä suihin.

Vierailija
93/252 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli täydellinen matsku. Tuollaista ei ole. Lyhyesti, käy töissä (tai ainakin yrittää päästä, ellei ole), ei ole laittanut alastonkuviaan julkiseen katseluun, ei hor()oile, ei käytä psyykelääkkeitä (=silakka) pitää kohtuullisesti itsestään huolta. Ei ole kuin värityskirja, ei huumeita tai ylettömästi viinaa.

mies52v

Onpa aika poskettoman pienet vaatimukset, jos ne tässä olivat. Ei mulla muuta.

Vierailija
94/252 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäys yllä olevaan:

- ymmärtää, että jokainen tarvitsee omaa tilaa ja aikaa. Kaikkea ei tarvitse tehdä aina yhdessä ja jos nainen haluaa lähteä kavereiden kanssa reissuun niin se on ok, mutta sama pätee myös mieheen, jos haluaa lähteä kavereiden kanssa mökille.

Lisäys yllä olevaan: ottaa kolmesti päivässä suihin.

Sinnekin uskollisuusrahalla toimiva thaikku. Toimii kuvatunlaisesti miehen hoitaessa tienaamisen.

Ps. Thaifriendly:ssä on. Googleta!

Vierailija
95/252 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- runsas ylipaino

- rehottavat säärikarvat voimaantumisen merkiksi

- live, love, laugh -tatska

- kirpparivaatteet

- äärifeministiset ajatukset

- vegaani

Aaaaah. T: mies

Feministi tarkoittaa ajattelevaa ja pohdiskelevaa ihmistä, sellainen ei ota love love laugh tatuointeja.

Feminismi tarkoittaa tasa-arvoa! Minkälainen mies ei sellaista kestä? Heikko.

Kertoisiko joku, mitä tarkoittaa nykypäivän ihmisten mielestä tasa-arvo? Agraariyhteiskunnassa roolijako oli enemmän kuin selkeä, mutta entä nyt? Sen mitä olen nähnyt tähän päivään mennessä on, etteivät alkuperäisen feministisen aatteen arvot ja ajatukset ole se,mitä nyky- feminismin kannattajat tarkoittavat. Voin olla väärässä, mutta jotenkin tullut käsitys,että tämä sukupuolineutraalisuusaate ajaa itseään perä edellä puuhun. Miehet ja naiset eivät ole samanlaisia,vaikka miten unisex vessoja vaadittaisiin. Ei tuollainen ole todellista tasa- arvoa,vaan naiivia ideologiaa,jolla täytetään omaa arvotyhjiötä kriittisen faktoihin perustuvan ja rationaalisen pohdinnan sijaan. Aihe on sinänsä mielenkiintoinen.

Vierailija
96/252 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä itseäkin kiinnostaa

Terv. Kohta 8 vuotta kihloissa

Vierailija
97/252 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- runsas ylipaino

- rehottavat säärikarvat voimaantumisen merkiksi

- live, love, laugh -tatska

- kirpparivaatteet

- äärifeministiset ajatukset

- vegaani

Aaaaah. T: mies

Feministi tarkoittaa ajattelevaa ja pohdiskelevaa ihmistä, sellainen ei ota love love laugh tatuointeja.

Feminismi tarkoittaa tasa-arvoa! Minkälainen mies ei sellaista kestä? Heikko.

Kertoisiko joku, mitä tarkoittaa nykypäivän ihmisten mielestä tasa-arvo? Agraariyhteiskunnassa roolijako oli enemmän kuin selkeä, mutta entä nyt? Sen mitä olen nähnyt tähän päivään mennessä on, etteivät alkuperäisen feministisen aatteen arvot ja ajatukset ole se,mitä nyky- feminismin kannattajat tarkoittavat. Voin olla väärässä, mutta jotenkin tullut käsitys,että tämä sukupuolineutraalisuusaate ajaa itseään perä edellä puuhun. Miehet ja naiset eivät ole samanlaisia,vaikka miten unisex vessoja vaadittaisiin. Ei tuollainen ole todellista tasa- arvoa,vaan naiivia ideologiaa,jolla täytetään omaa arvotyhjiötä kriittisen faktoihin perustuvan ja rationaalisen pohdinnan sijaan. Aihe on sinänsä mielenkiintoinen.

Oikeasti kukaan mies ei kestä todellisuudessa mies vie nainen vikisee aatetta jota ilmeisen paljon tunnutaan ihailevan. Mä kannatan Ruotsin mallia jossa jaetaan kotityöt, lastenhoito ja kulut, sekä talouden muut menot. Tälle halutaan heristää nyrkkiä, mutta miksi? Tasavertainen talous antaa anteeksi toisen tai jopa molempien työttömyysjaksot toisin kuin perinteinen talous.

Vierailija
98/252 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse ollenkaan "vaimomatskua", mutta silti päätynyt futaajavartaloisen, monilahjakkaan bisnesmiehen vaimoksi eli varmaan hajonta on suurta sen mukaan kenen vaimoksi halajaa. Itseltäni eniten on edellytetty ystävällistä elehdintää ja loputonta tahtoa hyväksyä virheet toisessa, niillä pääsee pitkälle.

Yleisestäen miehet haaveilevat naisesta, joka on ristiriitainen kokonaisuus, mutta kummasti silti olemassa.

1. Nainen on kaunis, mutta ei erityisesti yritä olla kaunis, on vaan aina ja ikuisesti

2. Nainen on herkkä, mutta ei kuitenkaan edellytä mieheltä mitään vaan pärjää aina. Ei miestä paremmin vaan saa miehen näyttämään hyvältä. Pärjää hyvin, mutta mies pärjää paremmin ja mies on se, joka määrää

3. Nainen on kokemattomampi kuin mies, jotta mies saa kokea itsensä alfaksi ja voi arvostaa itseään = edellytys sille, että voi arvostaa naista

4. Naiselle sopii kaikki mitä mies ikinä tahtoo

5. Nainen hoitaa kaiken niinkuin mies tahtoo

6. Nainen haluaa tyydyttää miehensä paremmin kuin kukaan muu nainen on koskaan ketään tyydyttänyt. Aina. Nainen on kuitenkin siveä ja hillitty ja esim. menkkojen aikana mieluiten antaa

hullunkiimaisen suikkarin ja sitten jättää miehen rauhaan

7. Nainen nauraa kaikille miehen vitseille ja nostattaa miehen itsetuntoa

8. Nainen ei naura muiden miesten vitseille vaikka ne ovat parempia

9. Nainen tulee raskaaksi silloin kun miehelle sopii ja tietysti hoitaa lapset täydellisesti/kuten mies haluaa. On tietysti kylän kuumin milf

10. Nainen ei vaadi naimisiin menoa ja kaikki mitä mies haluaa myös nainen haluaa, tottakai. Ainoa syy miksi mies kosii on, että kaikki miehet haluavat tämän täydellisen miehen tyydyttäjän, joka ei halua mitään muuta kuin tehdä saumatonta yhteistyötä miehensä kanssa=tehdä kaiken niinkuin mies haluaa

Bonus: naisella on kiinnostava luonne

Se on vaimomatskua ja voi veljet se nainen on onnekas, joka kelpaa VAIMOKSI!

Vierailija
99/252 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Mä olen tuollainen kahdella poikkeuksella: mies ei käy töissä enkä huolehdi hänen sukulaisistaan, omissa on riittämiin. Ollaan kyllä oltu onnellisiaa yhdessä jo viimeiset 15 v, mutta mulla onkin poikkeuksellisen hyvä mies, on helppo olla onnellinen.

Vierailija
100/252 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaikki naiset ketä mä tiedän (ja ovat siis suhteessa/naimisissa), heitä yhdistää yksi asia; runsas ylipaino

Miksi ihmeessä jotkut miehet huolii tuommoisia ylensyöneitä amatsooneja puolisoikseen? Hirveätä joku hormonihäiriöinen laardikasa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi