Tuleeko naisella olla isot tissit?
Olen tissimies ja pidän rehevistä ja naisellisista naisista, jolla on suuret ryntäät. Ensimmäinen asia, jota katson naisesta on tämän daisarit, jonka perusteella luokittelen naisen joko haluttavaksi tai ei-haluttavaksi.
Ymmärtääkseni suurin osa miehistä on ns. tissimiehiä ja mielestäni lähinnä homo-orientoituneet miehet ja pedofiilit eivät kuulu tähän kategoriaan.
Olenko ymmärtänyt asian oikein?
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 08:49"]
[/quote]
Et.
Ei aavistustakaan mikä on "oikein", mutta naisena olen aina ihmetellyt vimmaa teettää rintoja suuremmiksi. Siis nehän painaa! Mitä vähemmän tiellä sen parempi on ollut tällä saralla oma elämänfilosofiani. Mutta olen siis itse nainen.
Tuosta homo-orientaatiosta en mitään tiedä. Mutta lisääntymisvietteihinhän näiden kaikkien pitäisi liittyä ja niin, koko paketti siihen kai tarvitaan.
Eikös homo-orientoituneet miehet tykkää toisista miehistä, ei naisista?
Naisella tulee tietenkin olla sellaiset rinnat kuin hänellä sattuu olemaan, eikä sellaiset jotka sattuvat miehiä miellyttämään...
Biologian kannalta isot rinnat ovat perinteisesti hedelmällisen naisen merkki, riippurinnoilla on näet kätevämpi imettääkin.
Käytännössä pienillä rinnoillakin vauva tulee ruokittua, itselläni on A-kupin rinnat ja olen vauvani täysinettänyt ja kuopusta imetän vieläkin 1v9kk iässä.
Sopusuhtaisuus on ehkä kaikkein ihanteellisinta ja esteettisintä vartaloissa, eli minun 160 cm hentoon varteeni sopisi korkeintaan B-kupin rinnat. Isot rinnat taas olisivat epäsuhtainen yhtälö. Mutta tämä nyt on taas tätä pienirintaisen selittelyä...?!!
Toki miehellä saa olla mieltymyksensä, rintojen koko on joillekin tärkeä kriteeri, jollekin toiselle miehelle se voi olla muu.
Itseäni miehessä kiehtoo hieman harteikas ja pitkä olemus. Hyvät hampaat ja hyvä ryhti on myös tärkeää. Mutta ihan tärkeintä on tietenkin psyykkiset vahvuudet, jos ne eivät ole kunnossa niin fyysinen kauneus vesittyy! Onneksi mieltymyksiä on monia, niin useimmille löytyy sopiva kumppani...
Kyllä isot tissit ovat paremmat kuin pienet tissit. D-kuppi on ihan hyvä.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 08:53"]
[/quote]
Et.
[/quote]
Juu et. Lainkaan. Naisen rinnat on sen kokoiset kun ne on. Itselläni on suuret, ja ei todellakaan ole kiva kuulla kuinka rintani ovat "järkyttävät" tai jotain muuta vastaavaa. En oikein koe kehuina noita. Lisäksi on vaikea pukeutua niin ettei ärsyttäisi ketään. Joko näkyy tissivako (eli esittelen oikein juu...) tai sitten pitäis olla poolopaita, joka korostaa varustusta entisestään.
Et ihan sivuhuomautuksena niille, joiden mielestä isot rinnat pitäis piilottaa vaatteilla: se ei ole mahdollista. Ne näkyy joka tapauksessa. Isorintainen ei voi sille asialle yhtään mitään. En myöskään itse ole ollut vaikuttamassa rintojeni kokoon. Ei, en ole ottanut silikoneja. Päinvastaista operaatiota olen kyllä joskus miettinyt, mutta en kyllä ala muiden ihmisten mielipiteiden takia itseäni silpomaan. Niin että haistakaa home vaan kaikki jotka keskitytte minussakin vain rintojeni kokoon.
Isorintaiset naiset ovat seksikkäitä ja olen vakaasti sitä mieltä, että lattarintaisten naisten ei tulisi pistää ns. vahinkoa kiertämään ja hankkia lapsia ollenkaan. Pienet rinnat voivat traumatisoida nuoren naisen alun pahoin ja tämä voi johtaa myöhemmin vaaralliseen silikonikierteeseen.
Tottakai koolla on väliä. Henkilökohtaisesti en tunne yhtään heteromiestä, joka ei rakasta kookkaita naisen tissejä.
Ei missään nimessä isoja! Isotissinen nainen ei koskaan voi olla siro ja pieni, ja sellaiset naiset on aina kauneimpia. Läski on läskiä, oli se sitten tisseissä tai mahassa.
Motäs väliä rinnoilla on?... Ihan tyhmä keskustelu... Kaikki on sellasia kun on :-) pieni ja suuririntaisuudessa on kummassakin oma etunsa! Tää vaan on mun mielipide...
Mulla on kolme lasta imetetyt pienet riipparit. Kummasti ne (tai kenties minä kokonaisuutena?) kiinnostaa kovastikin sellaista 190cm raamikasta ja miehekästä miestä. Pitää haluttavana.
En pidä miehenä fyysisesti naisen pienistä rinnoista ja ennenkaikkea siitä, että ko. naistyypillä tuntuu olevan kovin huono itsetunto.
Olen nainen, enkä ikinä ole ymmärtänyt miesten tissi kiihkoilua. Ne eivät ole teitä varten tarkoitettu, vaan ne on tarkoitettu lapsille. Aina jos mies kommentoi rintojani, niin reaktioini on yleensä "voi toista". Kauniit olkapäät ovat mielestäni seksikkäämpiä kuin rinnat :D tai polvet. Niissä ei yleensä sitä läskiä ole toisin kuin rinnoissa ;) mutta minkäs teet. Surettaa, kun nuoret naiset tunkevat silikoonia rintoihinsa ja laihat kropat näyttävät kummallisilta suurien silikoonirintojen kera. Mutta miehet vaatii, joten pitää varmaan naisenakin sitten alkaa vaatia mieheltä jotain.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 09:55"]
Isorintaiset naiset ovat seksikkäitä ja olen vakaasti sitä mieltä, että lattarintaisten naisten ei tulisi pistää ns. vahinkoa kiertämään ja hankkia lapsia ollenkaan.
[/quote]
Ensin pitäisi kastroida ne miehet, jotka haluavat lattarintaisia naisia, eikö niin?
Se on se imemisvietti. Äityli tulee trollipollille mieleen...
Mä luulen, että rintojakin tukee korsetti, tarkoitan vatsanseutua. Mitä paremmassa kunnossa maha on, ei rintojen koolla ole merkitystä.. ;)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 09:47"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 08:53"]
[/quote]
Et.
[/quote]
Juu et. Lainkaan. Naisen rinnat on sen kokoiset kun ne on. Itselläni on suuret, ja ei todellakaan ole kiva kuulla kuinka rintani ovat "järkyttävät" tai jotain muuta vastaavaa. En oikein koe kehuina noita. Lisäksi on vaikea pukeutua niin ettei ärsyttäisi ketään. Joko näkyy tissivako (eli esittelen oikein juu...) tai sitten pitäis olla poolopaita, joka korostaa varustusta entisestään.
Et ihan sivuhuomautuksena niille, joiden mielestä isot rinnat pitäis piilottaa vaatteilla: se ei ole mahdollista. Ne näkyy joka tapauksessa. Isorintainen ei voi sille asialle yhtään mitään. En myöskään itse ole ollut vaikuttamassa rintojeni kokoon. Ei, en ole ottanut silikoneja. Päinvastaista operaatiota olen kyllä joskus miettinyt, mutta en kyllä ala muiden ihmisten mielipiteiden takia itseäni silpomaan. Niin että haistakaa home vaan kaikki jotka keskitytte minussakin vain rintojeni kokoon.
[/quote]
mikä on sun rintsikkakoko?
Trollipa trollin trolli.