Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ammattia on edustanut tylsin treffikumppaninne?

Vierailija
08.07.2020 |

Kuka ei kiinnostanut yhtään?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsiä treffejä oli silloin +-20-vuotiaana. Ei tule mieleen oliko kenelläkään ammattia silloin, opiskeli, oli intissä.

Vierailija
22/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole treffikumppanien ammatteja pohtinut tai kysynyt. Toisinaan ammatin ehkä sattumalta kuulen. Eräs tradenominainen oli todella tylsä. Tai olihan tunne varmaan molemminpuolinen, minä olin todennäköisesti tylsä hänelle.

t. Kielenkääntäjämies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanmittausalan DI 

Vierailija
24/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääketeknikko. Kyseessä oli ihminen, joka vain seurasi kun elämä menee ohi. Voivotteli elämäänsä, muttei tehnyt mitään.

Ammatillahan ei ole mitään tekemistä luonteen kanssa. Minulla on eräs lääketeknikkoystävä, joka on todella hyvää seuraa.

Vierailija
25/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääketieteen opiskelija.

Vierailija
26/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisi. Olen aina ajatellut että minä olen tylsä ja vakava, mutta kyllä tuo pisti vielä paremmaksi.

Yep. #DefundThePolice

Vote Green. Black Lives Matter!!

Okei eli vihervasemmisto haluaa tämän Suomeenkin?

"112 injured or killed in 83 shootings over 9 days in NYC: 'I haven't seen anything like this in my entire life' "

https://twitter.com/1010WINS/status/1277388900416335872

Ei voi käsittää teitä.

Hulluja ovat...

Vierailija
27/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusikko, tarkemmin soolokitaristi.

Haukkui kaikkien muiden soitinten soittajat. Sanoi mm., että pelkkä kitara riittää, kaikki muu on turhaa. Korosti, että kitaransoitolla saa naista. Lopun aikaa kertoikin kitaroista asioita, jotka ei kyllä jääneet millään tavalla mieleen, kun ei kiinnosta. En antanut, enkä huolinut toisille treffeille.

Vierailija
28/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja

Vierailija
29/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri

Vierailija
30/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI. Erehdyin kysymään mitä tekee ja alkoi puhua kaavioista eikä loppua meinannut tulla.

Vierailija
31/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukkui kaikkien muiden soitinten soittajat. Sanoi mm., että pelkkä kitara riittää, kaikki muu on turhaa. Korosti, että kitaransoitolla saa naista. Lopun aikaa kertoikin kitaroista asioita, jotka ei kyllä jääneet millään tavalla mieleen, kun ei kiinnosta. En antanut, enkä huolinut toisille treffeille.

Nyt olen melko varma, että ollaan käyty deitillä saman ihmisen kanssa. :D

"Mä kannattelen koko mun bändiä, mä oon Se Juttu. Mä oon jumala. Ne muut ei oo mitään muhun verrattuna. Mä yksin kannattelen koko bändiä. Ilman mua ne ei olis mitään."

En pystynyt jatkamaan niitä treffejä, oli pakko lähteä kesken sen omakehun. Jäi huutelemaan törkeyksiä perään. :D

Vierailija
32/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Insinööreissä on pahimmat, mutta myös parhaat.

Juuri näin. Kaksi kamalaa insinöörimiestä treffikaverina, yksi aivan loistotyyppi. Otin siitä aviomiehen itselleni. On kylläkin kaukana stereotyyppisestä insinööristä, se täytyy sanoa.

Vierailija
33/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ihan äitiyslomalla oleva av-mamma, joka on edustanut tylsintä treffityyppiä.

Vierailija
34/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Insinööreissä on pahimmat, mutta myös parhaat.

Piti juuri kirjoittamani sama. Huonon deitti ikinä oli insinööri. Parhaan deitin kanssa menin naimisiin ja hänkin on insinööri. 

Tämä on niin totta! Mun tylsin deitti oli sairaalloisen ujo tefyläinen. Siis ei varmasti olisi ollut lainkaan tylsä, jos ei vain olisi ollut niin hullun ujo. Selvästi todella älykäs ihminen. Mutta kun ei ihmisestä meinannut saada sanaakaan ulos, niin aika tylsäähän se oli tällaiselle puheliaammansorttiselle. Sitten toisaalta mieheni on myös DI, kaikkea muuta kuin tylsä tai väritön :)

Vierailija
35/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soolokitaristit osaavat onneksi vetää soolona ahkeran harjoittelun ansiosta.

Vierailija
36/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mediatyöläinen / media-alan opiskelija. Jorisi koko deitin ajan vain jostain harkkaprojekteistaan, tuli fiilis, että yritti tehdä vaikutuksen antamalla itsestään oikein tärkeän kuvan jossain tv-tuotannoissa. Joo, eipä vaan ollut työhaastattelu vaan ihan treffi. Yksikään toinen deitti ei ole ollut noin pitkäveteinen.

Vierailija
37/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs vanginvartija, niin yksinkertainen että kumisaappaan kanssakin olisi saanut aikaan mielenkiintoisemman keskustelun. Ei osannut puhua mistään muusta kuin p*llusta.

Vierailija
38/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinööri. Treffit oli kuin pahin työpalaveri,kuolettavan tylsä.

Vierailija
39/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Insinööri. Tylsän asiallinen, väritön, hajuton ja mauton. Kertoi, ettei käytä ollenkaan alkoholia. Tietenkään alkoholin käyttö ei automaattisesti tee kenestäkään hauskaa ja rentoa, mutta mietin mielessäni, kannattaisikohan hänen kuitenkin kokeilla.

Yleensä Alko ei tee absolutisteista yhtään hilpeämpiä, esim. Spede aikoinaan.

Vierailija
40/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KTM-nainen tai oikeastaan jokainen KTM-naisista, olen tainnut treffata jo 3 noita.

Kiva tämä nykyinen lyhennebuumi kun kaikki asiat menevät kokonaan ohi. Voitko selittää mikä on KTM? En löytänyt googlaamalla.