Oli lähellä että olisimme olleet Gröna Lundin turmassa
Ajattelin vinkata tämän myös iltapäivälehtiin. Keväällä suunnittelimme matkaa, ja tarkoitus oli lähteä Tukholmaan. Olisimme ehkä käyneet myös Gröna Lundissa ja on mahdollista, että olisimme menneet turmajunaan. Päätimme lähteä heinäkuun lopulla Puuhamaahan. Kyllä oli lähellä käydä huonosti. Tämäkin osoittaa, miten pienestä elämä on joskus kiinni.
Kommentit (50)
Silloin aikanaan, kun PowerParkissa sattui se traaginen kuolemantapaus, me olimme menossa sinne päivää / paria myöhemmin. Ajatella, jos oltaisiin menty juuri pari päivää aiemmin.
Joo, itsekin kävin Tukholmassa viitisen vuotta ennen turmaa ja katselin Gröna Lundia Skanssenista.
En tykkää vuoristoradoista mutta olisi joku neito olisi voinut sellaiseen houkutella ja tosiaan viisi vuotta sitten tämä olisi voinut jo tapahtua.
Mun ystävä oli menossa Estoniaan mutta sairastui ja siirsi paluuta.
Toinen ystävä oli töissä rakennuksessa wtc:n vieressä mutta sairastui. Koko työpaikka ja paikalleen olleet työntekijät tuhoutui.
Oltiin 2012 Gröna Lundissa, huh kun oli lähellä käydä huonosti.
Mun mummo luki lehdestä että Titanic uppos. Oli haaveillu lähteä kans.
Meillä oli tarkoitus lähteä Gröna Lundin huvipuistoon ensi vuonna, olipa hyvä kun ei lähdetty.
Ä + 6v 4v
Minä katsoin tiktok videon grönalundin vuoristoradasta. Tuli kyllä sellainen läheltä liippasi -kokemus.
Ajattelin heti onnettomuudesta kuultuani, että jos olisinkin ollut perheeni kanssa siellä, olisi käynyt huonosti. Onneksi en ollut. Mutta jos olisin...
Olin viime vuonna Tukholmassa. Emme käyneet huvipuistossa, mutta olipa lähellä joutua kuolleeksi. Kuka korvaa???
Käytiin kanssa luokkaretkellä Gröna Lundissa -88.
Olen aivan shokissa ja kaipaisin kriisiapua. Niin lähellä kuitenkin oli, että ei olisi itselle sattunut.
Minun tätini meinasi muuttaa Tukholmaan 60-luvulla. Miettikää. Joskus elämä on pienistä sattumista kiinni. Ja lisäksi, naapurissa asui aiemmin perhe, jonka nimi oli Lund. Hiljaiseksi vetää.
Me käytiin Särkänniemessä. Olishan se voinu sattua sielläkin! Vuonna 1998.
Sitä ei ole vielä julkisuudessa kerrottu että mistä onnettomuus johtui. Epäilisin jonkinsortin laiminlyöntiä turvalaitteiden kytkemisessä. Kaikki kuolemantapaukset Suomessa ovat johtuneet turvaohjeiden laiminlyönnistä.
Vierailija kirjoitti:
Minun tätini meinasi muuttaa Tukholmaan 60-luvulla. Miettikää. Joskus elämä on pienistä sattumista kiinni. Ja lisäksi, naapurissa asui aiemmin perhe, jonka nimi oli Lund. Hiljaiseksi vetää.
Älä vaan sano, että naapuri myös äänesti vihreitä 😱
Lapsi on moneen otteeseen laivan ikkunoista ja kannelta katsellut Gröna Lundia ja hinkunut juuri tuohon laitteeseen. Onneksi on ollut vielä liian pieni. Mutta läheltä piti.
Melkein meinasin kerran mennä käymään ruotsissa, mutta onneksi en mennyt. Kävipä tuuri.
Hyi olkoon tuota tapausta. Olin Tukholmassa vuonna 2007, joten tuuri kävi ettei mitään sattunut!
Itsekin olisin mennyt sinne, mutta kun nimessä oli gröna, niin ajattelin että se on vain viherpiipertäjille.
Kannattaa kyllä perua se Puuhamaan reissu. On se jo niin vanha ja kämänen paikka, että siellä varmasti sattuu jotain ikävää. Vähintään saatte ruokamyrkytyksen.
Mun työkaverit oli siellä muutama päivä sitten.