Mitä ammattia on edustanut tylsin treffikumppaninne?
Kommentit (46)
Käytännössä kaikki insinöörit/DI:t.
Asianajaja.
Jeesus että oli kuiva emäntä😂
N27
Insinööreissä on pahimmat, mutta myös parhaat.
KTM-nainen tai oikeastaan jokainen KTM-naisista, olen tainnut treffata jo 3 noita.
Poliisi. Olen aina ajatellut että minä olen tylsä ja vakava, mutta kyllä tuo pisti vielä paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Insinööreissä on pahimmat, mutta myös parhaat.
Piti juuri kirjoittamani sama. Huonon deitti ikinä oli insinööri. Parhaan deitin kanssa menin naimisiin ja hänkin on insinööri.
Diplomi-insinööri oli tylsin.
Toisaalta diplomi-insinööri oli myös paras. Hänestä olenkin pitänyt kiinni jo lähes 30 vuotta.
Hammaslääkäri täälläkin. Oli tylsän lisäksi tahditon, puhui lapsihaaveista ensitreffeillä. No, eipä hänen työssään tarvitse paljon keskustelua viritelläkään potilaan kanssa.
Poliisi, palomies ja yksi amiskoulutettu.
Vierailija kirjoitti:
Poliisi. Olen aina ajatellut että minä olen tylsä ja vakava, mutta kyllä tuo pisti vielä paremmaksi.
Yep. #DefundThePolice
Vote Green. Black Lives Matter!!
Insinööri. Tylsän asiallinen, väritön, hajuton ja mauton. Kertoi, ettei käytä ollenkaan alkoholia. Tietenkään alkoholin käyttö ei automaattisesti tee kenestäkään hauskaa ja rentoa, mutta mietin mielessäni, kannattaisikohan hänen kuitenkin kokeilla.
Trukkikuski. Mutta en usko että se tylsyys ammatista johtui. Tai ainakin olen tavannut hauskojakin trukkikuskeja.
Hauskin oli lääkäri, mutta sekään tuskin liittyy ammattiin.
Se jonka lopulta valitsin oli geologi. Ei kyllä ollut mikään hauskuuden huipentuma ensimmäisillä treffeillä, mutta onneksi tuntui että tässä on silti jotain, koska tutustuessa on paljastunut paitsi huumorintajuiseksi ja älykkääksi niin myös empaattiseksi ja luotettavaksi.
Historoitsija. Hän oli periaatteessa ihan ok tyyppi, mutta ei hymyillyt tai vitsaillut kertaakaan treffien aikana. Ymmärrän, että jännittää, mutta en nyt ihan noin kuivaa ihmistä jaksaisi pitemmän päälle.
Koulunkäyntiavustaja. Jutut oli luokkaa siideripullo.
Lakimies.